FWB اضافه شده به متهمان به نام در Gulfview هتل دادخواست عمدی از میلتون مرد

تام مک لافلین منتشر شده 10:56 AM EDT 28 مه سال 2020شهرستان فورت والتون بیچ گنجانده شده است در غیر عمدی دادگاه

توسط NEWSSALAM در 8 خرداد 1399

شهرستان فورت والتون بیچ گنجانده شده است در غیر عمدی دادگاه با پسر یک کابل کارمند شرکت ضرب مجروح در حالی که کمک به حرکت از Gulfview هتل.

دادستان شهر هیوارد دایک تایید این شهرستان اضافه شده بود به یک لیست از متهمان که شامل Ducky جانسون خانه محرک Inc., خلیج فارس قدرت و QCFS گروه مدیریت. او گفت: این حرکت برای اضافه کردن شهر ساخته شده بود در اوایل ماه مارس.

"شهر تبدیل این مورد بیش از آن به حامل بیمه است که فعالانه به دفاع از شهر" دایک گفت: در یک ایمیل. او اضافه کرد که او می توانست بدون نظر بیشتر در انتظار دادخواهی.

وکیل جو Zarzaur است که به نمایندگی از یوسف Mosley, پسر و تنها عضو بازمانده از خانواده مرحوم فیلیپ Dehart 58 ساله میلتون ساکن بود که یک جانباز تکنسین نصب و راه اندازی و خدمه سرپرست.

وکیل به نمایندگی از فورت والتون بیچ ثبت, حرکت, مارس 20 به دنبال اخراج از شکایت علیه این شهر و یا انتقال از محل.

این مورد در آورده بود Escambia County است. وکلای این شهر شرکت بیمه استدلال می کنند که Okaloosa County صحیح محل که در آن صورت باید شنیده شود.

بعدی جلسه برنامه ریزی شده در مورد Aug. 18.

Dehart مشغول به کار بود در یک سطل کامیون در ساعت 3 صبح در صبح روز 18 آوریل سال 2018 اتصال مجدد کابل سیم که گرفته بود و پایین اجازه می دهد تا دو-داستان 112 ساله Gulfview هتل منتقل شود در حدود یک چهارم مایل پایین ایالات متحده بزرگراه 98 به یک خانه جدید در 115 معجزه نوار پارک وی.

طرح دعوی در دادگاه نشان می دهد که خلیج فارس قدرت سطل کامیون برش در سراسر پارکینگ یک دایره K راحتی داستان و گرفتار یک کم حلق آویز کابل خط.

"آن را کشیده یک سیم که در نهایت باعث فیلیپ Dehart به شدت به زمین پرتاب" این دعوی متحده است.

"سیم ها کشیده و با چنین نیروی آن جسمی deforms سطل در یک سطل کامیون" کت و شلوار می گوید.

آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر

دادستان بازگشایی رسیدگی به سفید مرد سیاه و سفید قابل توجه دختر پس از NAACP اعتراض

Pensacola مرد به اتهام تعرض به یک نوجوان که مادرش را ترک کرده بود او را در مراقبت از خود

ECSO باعث می شود در دستگیری 17-year-old سرد مورد مربوط به سال 2003 ناپدید شدن و قتل

اصلی طرح دعوی در دادگاه واصل Nov. 30, 2018, مدعی ناخالص سهل انگاری بخشی از Ducky جانسون خانه محرک خلیج فارس قدرت و مایکل Sanderson به عنوان یک عامل QCFS.

یک حرکت برای قضاوت خلاصه ثبت شده در Sanderson طرف به نظر می رسد اعطا شده است. دسترسی به دادگاه فایل chronicling سفارش برای قضاوت خلاصه نمی تواند به دست آمده توسط فشار زمان.

Zarzaur بازگشت نیست تلفن تماس و یا ایمیل فرستاده به سوالات دوشنبه.

طرح دعوی در دادگاه مدعی است که Ducky جانسون در حال حرکت در حال توسعه برنامه های خاص برای به دست گرفتن گوشی و کابل سیم در حالی که Gulfview هتل در حال نقل مکان کرد.

این برنامه به نام برای خلیج فارس قدرت به حرکت در ابتدا و قطع خطوط خود را و سپس آن سطل کامیون از راه به طوری که QCFS می تواند آن کامیون ها از طریق حذف کابل سیم.

Ducky جانسون "ساخته شده مطلقا هیچ برنامه یا روش برای جایگزینی خطوط" پس از حرکت کت و شلوار مدعی. "این چپ کارکنان حوزه خلیج فارس به قدرت و QCFS که مشغول به کار بودند در نیمه های شب در این نقطه که به جای سیم است که آنها تا به حال فقط پایین کشیده و حذف در معرض خطر است."

علاوه بر این دعوی متحده Sanderson, Dehart برتر ساخته شده بود آگاه باشید که این کلیپ را مهار ایمنی مشغول به کار شد.

"اطلاعات و باور Dehart شد و دستور به ادامه کار خود را بدون توجه به عملکرد خود کلیپ" طرح دعوی در دادگاه متحده است.

برنامه ای به نام برای کارگران در شب حرکت به کار در تیم دو. Dehart بود به دستور "اقدام به تنهایی با جایگزینی CATV سیم" طرح دعوی در دادگاه گفت.

طرح دعوی در دادگاه همچنین خواستار به سوال تصمیم گیری اجازه می دهد تا خلیج فارس قدرت کامیون به قطع در سراسر پارکینگ به جای در نظر گرفتن دیگر مسیر در اطراف آن است.

این ادعای متهمان در مورد عمل "خیلی بی پروا است که آن را تشکیل آگاهانه بی اعتنایی یا بی تفاوتی به زندگی, ایمنی و یا حق فرد در معرض چنین رفتاری."

طرح دعوی در دادگاه خواستار قضاوت در غیر عمدی از Dehart و بازیابی خسارت "دادگاه بداند و مناسب نیست."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن