Garcon نقطه جاده خانواده شمارش نعمت آنها به عنوان دیده بان محله رایت

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 1:56 PM EDT آوریل 8 سال 2020آن را به عنوان یک دوشنبه طبیعی برای Kniss

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

آن را به عنوان یک دوشنبه طبیعی برای Kniss خانواده زندگی می کنند که در Garcon نقطه جاده در میلتون.

اما همه چیز تغییر سرعت.

زن و شوهر رایان و کلی Kniss, همراه با بچه های خود را 14 سال Kyley و 15 ساله Kyran به حال حدود 40 دقیقه به تخلیه بعد از ظهر چهارشنبه به عنوان عظیم پنج مایل باتلاق آتش بسته در اطراف آنها.

زنده به روز رسانی: I-10 باز می شود درجه حرارت تغییر انتظار می رود به فشار پنج مایل آتش باتلاق شمال و تقویت

بیشتر: ساکنان بازگشت به پیدا کردن سوخته و خانه و زمین

آنها برداشت خود را دو سگ و دو گربه تبدیل شده و در سیستم بارانی در حیاط خود را روشن ژنراتور بسته بندی شده چند روز ارزش لباس و خود مقالات و اسناد مهم قبل از فرار از این منطقه است.

"این یک کمی دیوانه و آن را بسیار شدید گفت:" کلی Kniss.

خانواده رهبری به همپتون مسافرخانه در نورر که در آن دیگر خانواده های مهاجر بودند و با نگرانی تماشا و منتظر. آنها قادر بودند به طور خلاصه خود دسترسی دوربین های امنیتی و تماشا در وحشت به عنوان شعله های آتش شوربا نزدیک تر و نزدیک تر به خانه خود را. آنها به تماشای خود ریخته و با خود کامیون RV و قایق رایت به زمین.

خوشبختانه خانه خود در امان ماند.

"ما در واقع می تواند کامیون منفجر شود. ما به تماشای یکی از خدمه آتش مبارزه با فروغ در ما lean-to," گفت: Kelly Kniss. "تا آنجا که ما می دانیم خانه ما خوب است. ما فقط دعا آن باقی می ماند که راه. در مقایسه با دیگر مردم ما بسیار خوش شانس است."

چند خانه در نزدیکی Kniss شد وارد در آتش و آنها می دانند که آنها هنوز از جنگل هنوز آتش باقی مانده است ثابت در اندازه و تغییر بادها جمعه در حال هل دادن شعله های آتش جنوب/شرق.

اما آنها خدا را شکر آنها قادر به تخلیه با خیال راحت با حیوانات خانگی خود را و دعا را قادر به بازگشت به خانه خود را به زودی به طوری که آنها می توانید شروع به چیدن چه قطعات آنها می توانند.

"من یاد گرفته ام فقط به سپاسگزار از همه چیز ما باید دلیل این که شما شنیدن در مورد آتش سوزی کالیفرنیا و شما واقعا فکر می کنم در مورد شدت آن تا زمانی که شما در آن فقط ترسناک" گفت: 14 سال Kyley. "بسیاری از دوستان من که در سرعت درک نمی کنند به شدت آن را به طوری که آنها واقعا نمی مراقبت. من فقط به نگه داشتن چشم انداز و خدا را شکر. آن را آسان به همه چیز را برای اعطا."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن