جورج فلوید ادامه اعتراضات در سراسر کشور 4,400 بازداشت گزارش شده است; سنت جان کلیسا در DC مجموعه ای در آتش: به روز رسانی زنده

جان بیکن اردن کولور سیتی و کریس Woodyard ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 9:15 AM EDT Jun 1, 2020آرامش نسبی

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

آرامش نسبی فرود در مینیاپولیس و دیگر شهرهای ایالات متحده روز شنبه پس از درگیری معترضان و پلیس در سراسر کشور درگیر شدند برای ششمین شب متوالی در پی جورج فلوید مرگ است.

بیش از 4,400 بازداشت شده در تظاهرات در سراسر کشور پس از تصویری پدید آمده نشان سابق مینیاپولیس افسر درک چوین برگزاری زانو خود را به Floyd گردن برای بیش از هشت دقیقه است. فلوید شنیده می شود گفت: "من نمی توانم نفس بکشم."

مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo عذرخواهی به Floyd خانواده یکشنبه گفت که شلیک چوین و سه تن دیگر از افسران درگیر در یادبود روز تقابل حق و به جاست.

تظاهرات مسالمت آمیز ادامه داد: به خدشه دار با خشونت و خرابکاری و غارت ادامه داد: در سراسر کشور آیا به عنوان استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی توسط پلیس در درگیری با معترضان.

نگاهی دقیقتر به برخی از تحولات اخیر:

  • دو آتلانتا پلیس اخراج شده است پس از متهم به استفاده بیش از حد از زور در طول جورج فلوید اعتراض.
  • رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او را تعیین antifa به عنوان یک ترور سازمان و سرزنش گروه برای خشونت در جورج فلوید تظاهرات.

آنچه که ما در حال خواندن امروز: ما چگونه به اینجا رسیدیم ؟ یک جدول زمانی از حوادث منجر به سراسر کشور اعتراض در برابر فلوید مرگ

ما زنده وبلاگ به روز خواهد شد در طول روز است. برای اولین بار-در-این-صبح روز رسانی, ثبت نام برای جلسه توجیهی روزانه. در اینجا آخرین اخبار:

3 کشته در برخورد با مقامات کنتاکی, آیووا,

کنتاکی رژیم صهیونیستی است. اندی Beshear دولت مجاز پلیس برای انجام تحقیقات مستقل پس از لویی مترو پلیس و گارد ملی پرسنل به ضرب گلوله یک مرد اوایل روز دوشنبه. رئیس پلیس استیو کنراد گفت: کسی که در این گروه جمع شده بودند پس از 9 بعد از ظهر حکومت نظامی اخراج در پرسنل اجرای قانون که آتش بازگشت.

در Davenport, آیووا, دو کشته در چندین تیراندازی پس از شورش آغاز شد رئیس پلیس گفت: در یک کنفرانس خبری در روز شنبه. رئیس Paul سیکورسکی گفت: پلیس در پاسخ یکشنبه شب به اختلالات در نزدیکی یک مرکز مربوط به 100 وسایل نقلیه و "تظاهر." بیش از چند ساعت پلیس, پاسخ به ده ها تن از تایید عکس-اخراج حوادث از جمله یکی که در آن افسران کمین و یکی به ضرب گلوله کشته شد سیکورسکی گفت. یک افسر کشته شد, یک افسر آتش بازگشت و چند دور ضربه افسران خودرو.

"آنها نه مانند آنها اعتراضات و تظاهرات جمعه" سیکورسکی گفت. "آنچه که ما تجربه امشب شب گذشته به طور کامل غیر قابل قبول و آن را افتخار حافظه آقای فلوید."

– فیلیپ Joens, Des Moines, ثبت نام; بیلی Kobin لویی پیک مجله

گزارش: رئیس جمهور تهمت hustled به پناهگاه میان واشنگتن تظاهرات

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به طور خلاصه نقل مکان به کاخ سفید را پناهگاه های زیرزمینی جمعه شب به پناهگاه در محل به عنوان اعتراض رشد خارج اجرایی عمارت با توجه به چند رسانه. تظاهرات بیش از جورج فلوید مرگ ضربه پایتخت کشور جمعه شب به عنوان تظاهرکنندگان خشمگین وارد در خیابان پنسیلوانیا منجر به یک مستند در کاخ سفید است. ده ها تن از ماموران مجروح شدند در درگیری با معترضان بیش از آخر هفته و فیلم ها نشان داد که گروه بزرگی از معترضان – برخی از سوزاندن پرچم و ضربه زدن بیش از موانع.

سی ان ان گزارش داد که رئیس جمهور باقی مانده در پناهگاه برای حدود یک ساعت قبل از بازگشت به محل اقامت است و در حال حاضر ناشناخته که آیا بانوی اول و پسر خود را, بارون, با او بودند.

ساوانا Behrmann

2 آتلانتا افسران اخراج متهم بیش از حد زور علیه معترضان

آتلانتا مقامات شلیک به دو افسر پلیس قرار می گیرد و سه روی میز وظیفه در انتظار بررسی بیش از ادعای استفاده از نیروی بیش از حد علیه معترضان در جریان درگیری شنبه شب. شهردار Keisha لنس پایین گفت: او را دیدم که او به نام "نگران کننده" از پنج افسران کشیدن دو دانشجویان از یک خودرو در مرکز شهر. کف و رئیس پلیس اریکا سپر اعلام کرد در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بررسی بدن-دوربین فیلم.

"ما درک می کنیم که افسران ما در حال کار ساعت های بسیار طولانی تحت مقدار زیادی از استرس" پایین گفت. "اما ما همچنین درک می کنیم که استفاده از نیروی بیش از حد هرگز قابل قبول است."

– جسیکا فلرس

حداقل 4,400 دستگیری از جورج فلوید مرگ: AP اطلاعات

حداقل از 4400 نفر در سراسر کشور بازداشت شده اند بیش از روز از اعتراضات پس از جورج فلوید مرگ در روز یادبود با توجه به یک چوب خط حساب وارد شده توسط آسوشیتد پرس. حدود 150 نفر دستگیر شدند در مینه سوتا پس از نقض مقررات منع رفت و آمد در میان تظاهرات یکشنبه شب, Minnesota Department of Public Safety توییتی. DPS ادامه داد: به صدای جیر جیر در مورد دستگیری در اواخر شب و افزود: "حتی مسالمت آمیز معترضان که در حال شکستن حکومت نظامی به موضوع بازداشت. لطفا رفتن به خانه و اقامت وجود دارد."

DPS اعلام کرد دستگیری بیش از 155 نفر شنبه شب در سراسر سازمان. ده اسلحه بودند را مصادره کردند بین دولت گشت و مینیاپولیس اداره پلیس.

اخبار بیشتر در مورد جورج فلوید تظاهرات

  • رابط در ارشد یا confronter در ارشد ؟ ترکیبی از بحران های آزمون تهمت رهبری
  • پوشش فلوید تظاهرات: روزنامه نگاران کور, زخمی, بازداشت
  • فروشگاه های خود را سوزانده شد غارت و غارت. گام بعدی برای مینیاپولیس-منطقه صاحبان کسب و کار کوچک که از دست همه چیز ؟
  • تولد #WalkWithUs جنبش: رهبران محلی پیوستن جورج فلوید معترضان در سراسر آمریکا در یک همبستگی.

راننده کامیون می راند به معترضان در مینیاپولیس

مینیاپولیس وزارت امنیت عمومی را تایید کرد یک نیمه کامیون سوار به یک گروه از معترضان مسالمت آمیز در بین ایالتی 35. راننده کامیون را بازداشت گرفته شد اما نه قبل از معترضان کشیده او را از کامیون کابین. راننده به بیمارستان منتقل شد با جراحات جزئی. بیش از 150 نفر دستگیر شدند در تظاهرات در شهر یکشنبه شب.

"حتی مسالمت آمیز معترضان که در حال شکستن حکومت نظامی به موضوع بازداشت. لطفا رفتن به خانه و اقامت وجود دارد" گفت: یک صدای جیر جیر از طرف دولت و وزارت امنیت عمومی. "حکومت نظامی است که در اثر در مینیاپولیس و سنت پل تا 6 a. m."

تاریخی سنت جان کلیسا در نزدیکی کاخ سفید به آتش کشیده شد در میان تظاهرات DC

به عنوان فعالان در نزدیکی کاخ سفید, شعله های آتش دیده می شد در واشنگتن دی نقطه عطفی است که لوایح خود را به عنوان "کلیسای رئیس جمهور." آتش ظاهرا یک عمل از آتش سوزی در زیرزمین کلیسای جان سراسر از کاخ سفید واشنگتن پست گزارش داد و خاموش شد. آن رخ داده است به عنوان یک تظاهرات در حال وقوع بود خارج. جمع آوری در حال جذب به عنوان بسیاری از 1,000 یکشنبه که با آن مواجه خاموش در برابر ماموران ضد شورش.

به کلیسای اسقفی درمسیحیت در لافایت مربع دارای بر روی وب سایت خود را که هر رئیس جمهور آمریکا پس از جیمز مدیسون به شرکت خدمات. وقف در سال 1816 کلیسا نیز می گوید: بل در آن برج کلیسا با وزن حدود 1000 پوند بود, بازیگران در سال 1822 توسط Paul ریور, پسر یوسف.

فرماندار ایلینوی تماس در گارد ملی برای کمک به پلیس شیکاگو

خرابکاری و آتش سوزی گزارش شد در چند محله های شیکاگو و برخی از حومه یکشنبه شب پس از شهردار شیکاگو لری Lightfoot به شدت محدود دسترسی به مرکز شهر زیر شب از خشونت. جوامع تینلی پارک کرستوود و بلوط چمن هشدار به ساکنان خانه بمانند با توجه به ناآرامی های مدنی. بسیاری از کسب و کار سوار کردن. رژیم صهیونیستی. J. B. پریتزکر گفت: او فعال 375 ایلینوی سربازان گارد ملی برای کمک به اجرای قانون محلی با تعطیلی.

"این بوده است ترسناک و نگران کننده اما من می دانم که ما را از این طریق دریافت کنید و شروع روند درمان هم" Lightfoot گفت: در یک نیمه شب توییتر ارسال. "لطفا ایمن ماندن و ماندن در خانه."

مینیاپولیس رئیس پلیس: جورج فلوید مرگ 'نقض انسانیت'

مینیاپولیس اداره پلیس رئیس Medaria Arradondo سی ان ان گفت که جورج فلوید مرگ شد "نقض بشریت است." صحبت کردن در سایت که در آن فلوید درگذشت پس از اخراج افسر پلیس درک چوین برگزار زانو خود را به Floyd گردن برای نزدیک به نه دقیقه Arradondo عذرخواهی به Floyd خانواده و گفت که او یک "احشایی" و "عاطفی" در واکنش به این ویدئو که موجب خشم و انزجار در سراسر کشور.

"وجود مطلق حقایق در زندگی" Arradondo سی ان ان گفت. "ما نیاز به هوا برای نفس کشیدن. ... من نمی نیاز روز یا هفته یا ماه یا فرآیندهای یا بوروکراسی به من بگویید که چه رخ داده است را در اینجا آخرین جمعه آن اشتباه بود."

وقتی پرسیده شد که چرا او اخراج چهار افسران درگیر در این حادثه که منجر به Floyd مرگ Arradondo گفت: "در ذهن من این بود که تخلف از بشریت است. این یک نقض سوگند اکثر مردان و زنان قرار داده است که این مدرسه بر روی این رود کاملا در برابر آن. این می رود بر خلاف آنچه ما به آن اعتقاد داریم."

معترضان خرابگری آتش به پلیس Suv ها در نیوجرسی

یک گروه از افراد دستگیر شده در تصویری, از بین بردن پلیس Suv ها در ترنتون نیوجرسی. در این ویدئو مردم خرابگری سه پلیس و وسایل نقلیه فوق العاده ویندوز و ضربه زدن و لگد زدن به وسایل نقلیه است. یکی از این افراد باز می شود درب به SUV و کسانی که در صحنه شروع روشنایی همه چیز در داخل آن در آتش است.

پلیس در نهایت به صحنه و شروع به هل دادن به عقب معترضان به عنوان وسایل نقلیه سوخته در پشت آنها.

مینه سوتا AG کیت الیسون منجر به پیگرد قانونی از درک چوین

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz یکشنبه اعلام کرد که دولت دادستان کل کیت الیسون منجر خواهد شد دادستان در Floyd مورد. Ellison به نام مورد "غیر معمول به دلیل راه که آقای فلوید کشته شد و چه کسی آن را در دست متهم بود که یک مینیاپولیس افسر پلیس است." او گفت که او انتظار دارد به کار با Hennepin County وکیل Mike Freeman در مورد. الیسون را اعلام نکرد اتهامات عنوان شده علیه اضافی برای چوین و یا اتهامات عنوان شده برای سه نفر دیگر از افسران درگیر در این حادثه. وی افزود: "تعقیب افسران پلیس برای تخلف از جمله قتل و قتل بسیار دشوار است."

"هر لینک در دادستانی زنجیره ای را مورد حمله قرار می آیند به عنوان ما در حال حاضر این مورد به هیئت منصفه و یا یک حقیقت یاب و ما نیاز به مطمئن شوید که ما کاملا آماده شده است. ما قصد داریم به صورت کاملا آماده است."

کمک: آسوشیتد پرس



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن