'پلیس خوب' تصمیم به گرد هم می آیند و پایان نژادپرستی

در نور از تظاهرات برای عدالت نژادی فوران در سراسر جهان "پلیس خوب" تصمیم گرفته اند به گرد هم می آیند و می دانیم

توسط NEWSSALAM در 22 خرداد 1399

در نور از تظاهرات برای عدالت نژادی فوران در سراسر جهان "پلیس خوب" تصمیم گرفته اند به گرد هم می آیند و می دانیم که نژاد پرستی است یک مشکل سیستمیک در ادارات پلیس. خود راه حل: فقط نمی تواند نژادپرست!

"آه که من یکی از سیب های خوب و آن را کاملا عادلانه و به من مسئولیت رفع این سیستم گفت:" یک پلیس. "من حتی فکر می کنم که قتل اشتباه است! چرا ما پاداش است که نوع تفکر در یک اداره پلیس?" او اضافه کرد که او تا به حال احساسات متناقضی در مورد دائما در حال مقایسه با یک میوه خوشمزه است.

پیشنهاد حل شد انتقاد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن که توییتی با عصبانیت با thumbs که نژاد پرستی است و حتی اگر آن را هنوز هم واقعی پلیس باید دو پایین و فوق العاده نژادپرستانه فقط برای اندازه گیری خوب! غمگین!

"من شنیده ام policing سیستم تاسیس شد و به تأیید سفید برتری برگزار کرده است بر روی آن موضوعات مشترک برای قرن ها. من هم شنیده ام بیشتر پلیس به سادگی نمی توان بسیاری از جوامع امن تر" اظهار نظر براد چاد سفید " 21. "اما من مطمئن هستم که وجود دارد آنهایی که خوب! چرا ما صحبت کردن در مورد آنها؟"

سفید اشاره کرد که او احساس خود را در نظر است که به ویژه مهم است زیرا اخیر 23andMe آزمون تایید او از 3 درصد اصل و نسب آفریقایی.

"فقط به پلیس فرصت دیگری و من مطمئن هستم که آنها این کار!" گفت: یکی استاد که حاضر به ارائه تسهیلات به دانش آموزان خود را به عنوان آنها سعی در التیام و بسیج جوامع خود را برای تغییر واقعی.

"مدرسه مانند NFL. ما باید سیاست خارج, " او اضافه شده قبل از خبرنگار روزانه راه دور حسرت داشتن خواسته نظر خود را در وهله اول.

یکی دیگر از پلیس خلاصه تا افکار خود را: "ما در حال حاضر نیمی از بودجه شهرستان است. من می گویم آن دو! ما قطعا نیاز به پلیس بیشتر در مدارس و به دنبال از دست سگ. فقط مطمئن شوید که آنها در حال آنهایی که خوب! هر یک از مشکلات خود را می تواند حل شود اگر ما فقط ارسال یک پسر خوب با یک تفنگ."

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با Vivek Tanna در vtanna 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب