کردم COVID-19 آنتی بادی? اهدای خون و پیدا کردن

در اینجا یک انگیزه اضافی برای کمک خون به بیمار و افرادی که به آن نیاز دارید.دفعه بعد شما اهدا به UCLA خون و پل

توسط NEWSSALAM در 8 مرداد 1399

در اینجا یک انگیزه اضافی برای کمک خون به بیمار و افرادی که به آن نیاز دارید.

دفعه بعد شما اهدا به UCLA خون و پلاکت مرکزکارکنان را روی صفحه نمایش خود را خون برای آنتی بادی به کروناویروس که باعث COVID-19. بلافاصله موثر در این آزمون خواهد شد ارائه شده برای یک دوره محدود در این مرکز امکانات در وست وود و همه UCLA جامعه خون بالا.

"ما در حال ارائه تست آنتی بادی به عنوان یک به نفع همه UCLA اهدا کنندگان خون," گفت: دکتر سحر Ward, مرکز پزشکی مدیر. "غربالگری تعیین می کند که آیا شما قبلا در معرض coronavirus. آن را تعیین می کند که آیا شما در حال حاضر COVID-19."

ارائه یک زمان واحد به ازای هر نفر در آزمون جدید را شناسایی COVID-19 آنتی بادی پروتئین است که کمک به سیستم ایمنی بدن در مبارزه با عفونت. شما را دریافت خواهد کرد محرمانه نتیجه از امن UCLA ایمیل سرور حدود سه هفته پس از اهدای خون.

"این معلوم نیست که آیا داشتن آنتی بادی به COVID-19 سپر می تواند شما را از عفونت مجدد یا چه مدت حفاظت مارس گذشته گفت:" بخش. "ما به شدت توصیه می کنند که شما با پوشیدن یک ماسک و شستن دست های خود و عمل اجتماعی فاصله برای محافظت از خودتان را از ابتلا و گسترش ویروس."

اگر تست شما مثبت برای coronavirus آنتی بادی های شما خواهد بود واجد شرایط برای اهدای نقاهت (آنتی بادی حاوی) پلاسما به UCLA کارآزمایی بالینی کمک به بستری COVID-19 بیماران مبارزه با عفونت.

هنوز هم نگران است که شما ممکن است COVID-19? یک بینی یا سواب گلو است که نیاز به آزمون برای عفونت فعال. این آزمون در دسترس بدون هیچ هزینه در سراسر لس آنجلس. پزشک همچنین ممکن است ترتیب تست اگر شما علائم.

آینده UCLA دیسک های خون به جای برنامه ریزی شده در شهر سانتا مونیکا تپه Simi دره و دیگر مکان و به هر کسی که علاقه مند در اهدای. برای اطلاعات بیشتر, ببینید سوالات متداول در مورد دانشگاه UCLA آنتی بادی تست برنامه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن