رژیم صهیونیستی. DeSantis در پنساکولا: COVID-19 رشد رانده شده توسط جمعیت جوان

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:54 PM EDT 28 ژوئن 2020رژیم صهیونیستی. ران DeSantis برگزار شد

توسط NEWSSALAM در 9 تیر 1399

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis برگزار شد در آخرین دقیقه کنفرانس مطبوعاتی روز یکشنبه در معراج قلب مقدس بیمارستان در پنساکولا برای رسیدگی به افزایش نرخ مثبت COVID-19 مورد در میان جوانان فلوریدا.

بیش از گذشته چند هفته DeSantis گفت: مثبت شدن نرخ فلوریدا در سن 25 تا 34 صعود به نزدیک به 20 درصد تعداد که Escambia County, مقامات می گویند که در تاریخ همتراز با شماره های محلی.

"ما شاهد آن در سراسر مناطق مختلف ایالت" DeSantis گفت. "این یک نوع سازگار چیز است."

"که مثبت افزایش است واقعا رانده می شود با افزایش بیش از سه هفته گذشته در افراد با تست مثبت در سراسر ایالت فلوریدا در سن و سال گروه ویژه 18 تا 44," DeSantis گفت. "و اگر شما نگاه کنید که در آن 25 تا 44 گروه سنی که در حال حاضر تا حد زیادی پیشرو گروه سنی برای آزمون مثبت در ایالت فلوریدا و این چیزی است که بسیار جدید است.

با توجه به سحر ال جمهور معراج مقدس بيمارستان قلب جوان از مردم در حال آمدن به قلب مقدس همراه تست سایت در سطوح بالاتر از همسر جمعیت برای سه یا چهار هفته است.

رودلف گفت که او شاهد هر عضو از یک خانواده تست مثبت — به احتمال زیاد داشتن گسترش آن را به یک دیگر.

"یک تصور غلط رایج در مورد COVID-19 مفهوم است که این ویروس فقط بر جمعيت مسن تر و یا آن است که تنها افراد مسن که در حال مرگ گفت:" دکتر جیسون Foland متخصص اطفال در قلب مقدس. "این است که به سادگی مورد نیست. که در آن ویروس به نظر می رسد به تاثیر افراد مسن بیشتر و راه های مختلف واقعیت این است که ما افراد جوان دیده می شود قرارداد این ویروس و مرگ ناشی از آن را به عنوان به خوبی."

و افراد جوان می تواند به گسترش این ویروس فقط به عنوان مسن جمعیت می تواند.

"حتی اگر شما این ویروس را نشان نمی دهد علائم شما هنوز هم می تواند با تصویب آن به همراه پدر و مادر و یا پدربزرگ و مادربزرگ و یا هر گونه دیگر عزیزان که بیشتر گروه های آسیب پذیر و یا که موجود شرایط" Foland گفت. "پوشیدن ماسک محافظت می کند کسی مادر بزرگ یا پدر بزرگ."

رودلف اضافه شده که northwest Florida منطقه نیاز به سطح شیب دار بالا و اضافه کردن اضافی همراه تست سایت برای دیدار با تقاضا است.

"در سایت همراه ما تست منطقه زمانی که ما شاهد بیش از 100 نفر در روز و ما تشویق مردم برای آمدن حتی بیش از آخر هفته" رودلف گفت. "ما مدرج به عقب زمانی که ما شاهد جامعه تست نیاز به کاهش است. بیش از چند هفته گذشته ما واقعا شاهد یک سطح شیب دار بالا در تعدادی از آزمایشات به نقطه که در آن من اعتقاد دارم که در روز جمعه ما تا به حال تا حدود 500 آینده از طریق تلفن همراه ما سایت آزمون."

Escambia County دارای تجربه زیادی سنبله در COVID-19 مورد در طول هفته گذشته از جمله 18 درصد پرش – 256 موارد – بیش از سه روز گذشته به اوج خود رسید در 1,660 موارد است. همسایه سانتا رزا شهرستان نیز تجربه کرده 18 درصد پرش در قاب زمان رسیدن به 468 موارد در روز یکشنبه.

DeSantis گفت: او معتقد است که افراد جوان را با سبک زندگی در حال کمک به افزایش مثبت COVID-19 موارد است.

"در واقع من فکر می کنم از صحبت کردن به مردمی این است که اساسا اجتماعی," او گفت:. "شما باید اشخاص فارغ التحصیلی شما در حال بیرون رفتن و انجام کارهای مختلف و در برخی از محیط های که در حال رفتن به منجر به انتقال ویروس است."

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن