گراد زندگی: زمانی که کارفرمای شما نیز خود را مالک

دوم این است که در یک سری از op-eds توسط دانشگاه استنفورد همبستگی شبکه جزئیات اثرات COVID-19 همه گیر در دانشجوی

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

دوم این است که در یک سری از op-eds توسط دانشگاه استنفورد همبستگی شبکه جزئیات اثرات COVID-19 همه گیر در دانشجویان تحصیلات تکمیلی. بخوانید اولین بار در اینجا.

وجود دارد تنها یک اشاره از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در دانشگاه استنفورد جمهور مارک Tessier-لوین به روز رسانی های اخیر در "ما گام های بعدی" — که مدیران "را با تاخیر مسکن قرعه کشی تا ما بیشتر دید به چه شهرستان سرپناه در محل سفارشات خواهد شد." اگر ما خوش شانس همه گراد دانش آموزان را از یک مکان به مکان زندگی می کنند در طول سال تحصیلی آینده. شاید.

این هفته op-ed خواهد نگاهی دقیقتر به یکی از بزرگترین چالش های مالی که دانش آموزان فارغ التحصیل و توضیح دهید که چگونه COVID-19 بحران تشدید دشوار در حال حاضر وضعیت مسکن. ما برجسته شهادت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که منعکس کننده نیاز مبرم برای مسکن بیشتر مقرون به صرفه پشتیبانی از دانشگاه استنفورد.

هزینه های زندگی در دانشگاه استنفورد

مسکن یکی از عمده منابع از اضطراب برای دانش آموزان فارغ التحصیل. آن گران است: برای بسیاری از اجاره می تواند تقریبا نیمی از هر چک. دانشجویان تحصیلات تکمیلی که سفر در طول تابستان برای فرصت های تحقیقاتی در حال قفل شده است به مسکن خود قرارداد و مجبور به پیدا کردن یک subletter — و به قبول ضرر و زیان زمانی که آنها نمی تواند پیدا کردن یکی. پس از باز کردن جدید Escondido ایجاد کرد فارغ التحصیل خوابگاه پیچیده در اصل برنامه ریزی شده برای تابستان امسال اجاره است که میله میله به افزایش 16% سراسر همه فارغ التحصیل گزینه های مسکن برای 2020-21 سال تحصیلی در حالی که در دسترس بودن "مقرون به صرفه مسکن" است (که مسکن است که هزینه های کمتر از 30 درصد از درآمد) کاهش خواهد یافت 80 درصد است. ما این ریاضی در طول زمان ساده تر زمانی که ما در مورد تأمین مسکن بدون خطر جهانی همه گیر. شما می توانید شکست کامل در اینجا.

با وجود استنفورد را ادعا نگرانی در مورد قیمت و شکل گیری قیمت نیروی کار میزان فارغ التحصیل مسکن است که هزینه های کمتر از 40 درصد از درآمد را نیز کاهش می دهد 32 درصد از سال قبل در حالی که در دسترس بودن هزینه مسکن 40-60 ٪ از درآمد تنظیم شده است به افزایش 119 درصد. به عنوان یک نقطه مرجع ایالات متحده وزارت مسکن و توسعه شهری نشان داده است که کسانی که از پرداخت بیش از 30 درصد از درآمد خود را در مسکن در نظر گرفته شده هزینه بر دوش و ممکن است مشکل تأمین ضروریات مانند خوراک و پوشاک و حمل و نقل و مراقبت های پزشکی. این واقعیت برای تقریبا هر فارغ التحصیل زندگی دانشجویی در دانشگاه مسکن در یک فارغ التحصیل حقوق در حالی که تدریس کلاس های تحقیق و تلاش برای پایان می رسد دیدار در منطقه خلیج است.

هنگامی که ما گردش دانشگاه گسترده دانشجوی کارشناسی ارشد دادخواست, درخواست از دولت برای برداشتن گام برای محافظت از آسیب پذیر ترین اعضای دانشجوی کارشناسی ارشد جامعه و برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر بلندی را در دراز مدت تهدید به دانشجویان تحصیلات تکمیلی ما خواسته برای امضا به صورت ناشناس به اشتراک گذاری داستان های شخصی از چگونگی بحران نهفته است زندگی خود را. ما از دریافت تقریبا 30 صفحه از شهادت. همه آنها منحصر به فرد و در عین حال شرایط آنها بازشماری صدای آشنا.

من نمی خواهد که تابستان بودجه خواهد شد و باید به تهی من پس انداز شخصی برای اقامت در خلیج. من هیچ جای دیگری برای رفتن به نزدیک ترین خانواده است که سیستم ایمنی به خطر بیافتد. تحقیقات من در حال پیشرفت است به دلیل تاخیر من و همکاران در مطالعه جامعه هستند برگزاری جلسات جایی که من عملا به اشتراک گذاری پیشرفت در کار من. من عمیقا مضطرب و ترسیده.

ضرب نگرانی: COVID-19 x پردیس مسکن

مبارزه به پرداخت هزینه به دنبال یک دانشجوی دکتری در دانشگاه استنفورد است که به خوبی مستند شده است. زمانی که بیشتر از درآمد ماهانه به اجاره می رود پول برای پوشش هزینه های پیش بینی نشده به سرعت تبخیر می شود. قیمت های بالا از فارغ التحصیل مسکن همراه با هزینه های بالای وابسته به پوشش مراقبت های بهداشتی است که یک بار قابل توجه برای دانش آموزان با همسران و خانواده. ما به صرف بیش از یک سال و دفاع عادلانه تر گزینه های مراقبت های بهداشتی برای grad student خانواده و COVID-19 بحران چندین برابر هزینه های غیر منتظره مانند مواد مورد نیاز برای ادامه تحقیق و آموزش از راه دور, خرید کتاب با توجه به تعطیلی کتابخانه و لوازم اضافی برای مراقبت و آموزش کودکان. انتظار این "غیر منتظره" هزینه های است که به سرعت تبدیل شدن به هنجار جدید برای پایان نامه های دانشجویی — اما بودجه محدود ما دانشگاه حق الزحمه و استادیاری در مقطع کمی ارائه می دهد انعطاف پذیری لازم برای ایجاد تنظیمات.

ما دو گزینه های استاندارد هنگامی که مواجه با هزینه های اضطراری هستند یا 1) را در هزینه های خودمان بمانند و پس از آن امیدواریم که برخی از کمک های مالی مانند اورژانس گرانت-در-کمک های اولیه ممکن است بازپرداخت ما برای آن و یا 2) درخواست یک پیشرفت پول نقد در حقوق ما. گزینه اول حمل خطر رد درخواست پس از صرف پول است. شرح آنچه اعطای پوشش مبهم است و کمی وجود دارد مراجعه هنگامی که یک درخواست کمک مالی را رد کرده است. گزینه دوم به مقدار کمی بیشتر از لگد زدن می تواند راه را برای زمانی که ما حساب های بانکی خواهد رسید. در حالی که یک پیشرفت پول نقد ممکن است کار به طور موثر به پوشش معمول مشکلات جریان نقدی مانند پرداخت برای پرواز و اسکان برای شرکت در یک کنفرانس که آن را خواهد پرداخت ماه بعد COVID-19-هزینه های مربوط به تهدید به سرعت اگزوز هر ذخایر پس انداز ما ممکن است داشته باشد. البته برخی از دانش آموزان گراد مالی خالص ایمنی (اعم از مستقل و پس انداز و حمایت از خانواده کار همسر) است که نامرئی خط که اجرا می شود از طریق کل فارغ التحصیل جامعه است. کسانی که بدون یکی از آسیب پذیر ترین از ما — در حال حاضر حتی بیشتر در معرض خطر مالی.

[گیر] گرفته شده بزرگترین تلفات در من از نظر مالی چون من رفتم به سواحل شرق با خانواده من در این زمان (و همچنین برای فرار از سر چشمه این ویروس در کالیفرنیا). اما, آن است که تا حد زیادی ناراحت کننده است که من هنوز هم پرداخت یک بخشی از دستمزد در اجاره در حال حاضر از آنجا که من نمی تواند به من چیزهای خارج از آپارتمان من در دانشگاه استنفورد. در حالت ایده آل من پایان من, مسکن, قرارداد, اما من نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد با همه چیز من. و من دان't می خواهید به از دست دادن اولویت در هنگام بازگشت به دانشگاه (امیدوارم در پاییز).

قرار دارد و یا بی خانمان — گمنام فراوان

در یک دانشگاه گسترده دانشجویی به درخواست دانشجویان تحصیلات تکمیلی درخواست رهایی از مشکلات اقتصادی از هزینه های مسکن در پردیس و در مناطق اطراف آن. در اینجا برخی از نگرانی های مربوط به مسکن است که دانشگاه استنفورد است و در عین حال خطاب:

  • این دانشگاه اعلام کرد که دانش آموزانی که از نقل مکان به خارج از پردیس مسکن مارس 30 خواهد بود قادر به حفظ مسکن در اولویت است. را به همه دانش آموزان ترک بعد از این تاریخ خود را از دست بدهند اولویت است ؟ آیا این نیروی دانش آموزان به حفظ خود مسکن قرارداد از طریق تابستان ؟
  • اکثر دکتری برنامه ارائه کوچکتر دستمزد در طول تابستان به دلیل دانش آموزان صرف تابستان در جای دیگر و اجاره خود را در پردیس آپارتمان. آن ممکن نخواهد بود برای انجام این کار در طول تابستان با توجه به همه گیر. چگونه دانش آموزان انتظار به پایان می رسد دیدار که قفل شده به مسکن گران قراردادهای?
  • استنفورد می پرسد دانش آموزانی که نیاز به کمک های مالی با هزینه های در حال حرکت را بیشتر بدهی از طریق یک فارغ التحصیل مسکن وام تا 6000 دلار برای پوشش هزینه های حرکت سپرده های امنیتی و اول ماه اجاره. دانش آموزان باید پرداخت این وام شش ماه پس از ثبت نام به پایان می رسد 5 درصد نرخ بهره.
  • برای سال, دانشگاه استنفورد, برنامه ریزی شده است به حرکت بیش از 2000 گراد دانش آموزان از خارج از دانشگاه یارانه مسکن به Escondido ایجاد کرد فارغ التحصیل خوابگاه. قبل از همه گیر این حرکت اتفاق در تابستان سال 2020 است. در حال حاضر که مسکن قرعه کشی شده است با تاخیر دانشجویان در خارج از دانشگاه مسکن باقی مانده در برزخ است. خواهد دانش آموزان را به حرکت در طول پاییز در حالی که در نظر گرفتن کلاس و آموزش ؟ و برای دانش آموزانی که خود را ترک کرده اند در خارج از دانشگاه آپارتمان با توجه به COVID-19 استطاعت نگرانی به جایی که آنها را حرکت به عقب ؟ برنامه ریزی مالی و عاطفی تخلیه, از حرکت غیر ممکن است.

من در یک وضعیت مخاطره آمیز که در آن من مجبور به حرکت از off-campus یارانه مسکن در پردیس مسکن در ماه سپتامبر. این نه تنها به آوردن یک احتمال 50 تا 80 درصد افزایش در اجاره است اما همچنین در سمت چپ من در یک موقعیت که در آن من هستم مطمئن نیستید که چگونه برای ادامه حرکت آپارتمان و زمانی که من قادر خواهد بود برای دیدن عزیزان من دوباره.

هوازدگی بحران: یک متزلزل حساب دیفرانسیل و انتگرال

هر چند ما در بخش علمی و مسکن دفتر انجمن جدا از هم در شکسته ساختار دانشگاه به ما کارفرما و صاحبخانه ما یکی و همان است. دانشگاه تقسیم آن ملاحظات مالی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی به دو جداگانه بازار. در یک طرف است که بازار کار برای دانش آموزان فارغ التحصیل و در منطقه خلیج بازار مسکن است. اگر حقوق و دستمزد و نرخ اجاره ممکن است معقول به نظر می رسد زمانی که در نظر گرفته به طور مستقل واقعیت این است: استنفورد مجموعه ما درآمد سالانه و همچنین قیمت ترین هزینه ماهانه هزینه (اجاره) و تلاش برای به دست آوردن کمی که باقی مانده است پس از اجاره و مالیات دشوار است عمل دستکاری.

با این سطح از ثروت است که دانشگاه استنفورد برخوردار است ما باید هدف را به انجام بهتر از یک وضعیت که در آن مالی خوبی برای دانش آموزان فارغ التحصیل از قبل بسته بندی شده با وسیله ای به موفقیت در حالی که کسانی که در بیشتر شرایط دشوار صورت قابل توجهی مشکلات مالی و اثرات آن بر تحقیقات و درجه پیشرفت است. ترکیبات موجود خواسته های ما انرژی و منابع مالی COVID-19 خواهد شد که عواقب وخیمی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی هر چند بسیاری از این عواقب نخواهد بود متوجه شدم تا بعد.

به همین دلیل ما به دنبال در این مقطع روشن بیان حمایت از دانشگاه استنفورد: که تمام پایان نامه های دانشجویی تامین می شود از طریق بحران جاری در این تابستان که اکثر وجودی مسائل مربوط به مسکن و بیمه درمانی — به طور مستقیم خطاب به وضعیت همچنان به توسعه و تابستان سه ماهه تنها شش هفته دور تساوی نزدیکتر است.

تماس Jason بکمن در jason 'نقطه' بکمن 'در' stanford.edu و آنا Toledano در toledano 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected]

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن