دانش آموزان گراد تماس رؤسای برای افزایش مالی و حمایت های قانونی در سراسر مدارس

در یک ایمیل انبوه کمپین در طول چند هفته گذشته دانش آموزان خواسته اند که رؤسای برای گسترش حمایت از دانشجویان تح

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

در یک ایمیل انبوه کمپین در طول چند هفته گذشته دانش آموزان خواسته اند که رؤسای برای گسترش حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی. این کمپین که هدف از رؤسای پنج دانشگاه استنفورد هفت مدارس برگزار شد استنفورد همبستگی شبکه (SSN) یک گروه دانشجویی است که طرفداران برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی.

همانطور که از دوشنبه SSN دارای تاییدیه از 252 ایمیل های فرستاده شده به عنوان بخشی از مبارزات انتخاباتی توسط bcc, mature asian, asian mature همبستگی شبکه, آدرس ایمیل با توجه به الکسا Russo, دوم, سال, انسان شناسی, دانشجوی دکتری و SSN عضو.

SSN کار در تحصیلات تکمیلی پشتیبانی از دانشجویان در طول COVID-19 آغاز شده و در قالب یک طومار. درخواست دریافت بیش از 700 امضا Russo گفت.

از این طومار که دانشجوی تحصیلات تکمیلی شورای تصویب قطعنامه ای برای حمایت از SSN سپس استخراج پنج امتیاز است که به آن فکر رؤسای شد در یک موقعیت برای رسیدگی به روسیه و گفت و وارد کردن آنها در یک نامه. به عنوان هر یک روزانه op-ed منتشر شده توسط کروکستون و همکار SSN عضو Tania Flores آنها بدون دریافت پاسخ از رؤسای بر نامه و از این رو تصمیم به راه اندازی کمپین ایمیل. یکشنبه, آنها دریافت نکرده هیچ پاسخ رسمی از رؤسای گفت: امیلیا Groupp دیگر SSN عضو.

خواسته های خود را شامل اختیاری یک سال برنامه فرمت برای همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در تابستان بودجه برای همه در حداقل سه ماهه نرخ گسترش اورژانس بودجه, بودجه اضافی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که هم پدر و مادر و فردی مشاور حقوقی برای دانشجویان بین المللی. در این نامه اشاره به یکی دیگر از op-ed منتشر شده در روزانه توسط گروه صحبت کردن در مورد مقایسه اقدامات انجام شده توسط نهادهای همکار. برای مثال دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل دانشکده هنر و علوم است که اجازه می دهد همه دانش آموزان فارغ التحصیل به درخواست برای یک سال اضافی از "از دست رفته-زمان بودجه" و قهوه ای است که اجازه می دهد تمام دانشجویان دکترا به درخواست های اضافی ترم دستمزد.

در این نامه اذعان دارد کار به تازگی انجام شده توسط دفتر معاون شهردار برای فارغ التحصیل آموزش و پرورش به گسترش اورژانس گرانت-در-کمک های بودجه. این افزونه باعث می شود تا 5000 $در دسترس برای هر دانش آموز از طریق یک نرم افزار و آن را پوشش می دهد "غیر منتظره هزینه های سفر, هزینه های مربوط به فعالیت های علمی و یا کار انجام شده از خانه, هزینه های وارده به عنوان یک نتیجه از انجام تحقیقات ضروری در محوطه دانشگاه و یا محل اقامت برای تغییرات غیر منتظره در امور مالی خانواده" با توجه به اعلام رسمی.

SSN نامه خواستار این برنامه به گسترش برای پوشش هزینه های زندگی که آن را در حال حاضر ندارد. در مصاحبه ای روسیه گفت که بسیاری از دانش آموزان فارغ التحصیل تکیه بر خارج از منابع مالی برای تابستان که خشک شده اند تا این سال است.

"برای ما این یک سوال از پرداخت اجاره یا نه" روسیه گفت.

در مورد فرم که در آن SSN انتظار می رود رؤسای برای مداخله با توجه به پتانسیل کاهش بودجه در دانشگاه های گسترده ای در سطح کروکستون گفت: رؤسای ممکن است خود را قادر به به طور ناگهانی با ارائه مبلغ زیادی از پول را در وسط کاهش بودجه.

"اما آنها یک تن از قدرت به ما طرفداران" کروکستون گفت: "و برای رفتن به سطح بعدی از سلسله مراتب قدرت و بگو:" این کافی نیست. شما می توانید بیشتر انجام دهید. این است که چگونه ما در حال رفتن به reallocate چیز است.'"

نامه تشکر دپارتمان صندلی خود را برای حمایت و پشتیبانی می کند. قدردانی از بخش تلاش و تمایل برای دانشگاه گسترده عمل نیز نشان دهنده در یک بررسی اخیر که SSN و استنفورد دانشجو پدر و مادر انجام داد از دانشجویان وابسته. پرسید: "چگونه می توانم به شما فکر می کنم که بخش اساتید و یا مشاوران درک وضعیت حال حاضر خود را?" ميانگين پاسخ بود 3.6/5. پرسید: "چگونه می توانم به شما فکر می کنم که دانشگاه استنفورد دولت را درک می کند وضعیت خود را و اعمال خود را به کمک کند ؟" دانشجويان ميانگين پاسخ به 2.53/5.

Flores اول سال ایبری و آمریکای لاتین فرهنگ دانشجوی دکتری تحسین اقدامات انجام شده توسط این بخش از متون فرهنگ و زبان. فضل ژو هفتم-سال, انسان شناسی, دانشجوی دکتری و دیگری SSN عضو این گروه نیز دلسوز و تلاش برای کار با دانش آموزان اما که دست های خود را گره خورده است با توجه به بودجه.

"بخش مردم شناسی شده است و هزینه کردن ذخایر خود را به منظور حمایت از دانش آموزان از اول تا ششم در سال بیش از تابستان سال 2020 و سال تحصیلی بعدی" نوشته توماس هانسن صندلی از انسان شناسی بخش. او نوشت که هر گونه طرح ها را به تکیه بر دانشکده علوم انسانی و علوم و یا دانشگاه برای کمک های مالی.

رئیس دانشکده علوم انسانی و علوم دبرا Satz نوشت: در یک روز نامه به سردبیر در اوایل این ماه که مدرسه در حال ساخت یک سال اضافی از بودجه ممکن است برای سال ششم (Ph. D. دانش آموزان است. بخش بررسی منابع خود را برای کمک به تابستان بودجه که در آن ممکن است در حال کار بر روی ایجاد رقابتی دکترا برنامه به عنوان به خوبی.

گفت که "بخش علم ... پشتیبانی می شوند تا حد زیادی در کمک های مالی" در حالی که دانش آموزان در دیگران تکیه بر وجوه از ادارات یا مدارس Satz نوشت که "در هر بخش نیاز به انعطاف پذیری برای تعیین استراتژی با این نسخهها کار بهترین برای حمایت از خود دانش آموزان است."

SSN نامه در پاسخ به Satz گفت: "انعطاف پذیری در نهایت به این معنی که بخش های مختلف را ارائه سطوح مختلف حمایت خود را از دانشجویان تحصیلات تکمیلی."

روزانه رسیده به پنج رؤسای نظر و دریافت دو پاسخ: دن شوارتز, دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و پرورش (GSE) و یک سخنگوی نوشتن از طرف لوید جزئی دانشکده پزشکی.

شوارتز نوشت: در مورد اهمیت ایجاد فرصت و آموزش دانش آموزان به GSE.

"من درک خواسته دادخواست اما این پیشنهاد فقط یک مجموعه ای از راه حل های میان بسیاری از امکانات," او گفت:. "ما یک مدرسه کوچک, بنابراین ما می تواند اداره کند باید مورد به مورد و بر اساس. در حالی که وجود دارد برخی از درخواست تجدید نظر به یک پتو فرمان های مختلف دانش آموزان نیاز به چیزهای مختلف, بنابراین ما در حال individualizing پشتیبانی ما با هدف حمایت از هر دانش آموز برای رسیدن به همه آنها می توانند."

جولی Greicius یک سخنگوی دانشکده پزشکی در پاسخ به هر یک از پنج درخواست های مطرح در SSN نامه. او گفت که این مدرسه در حال حاضر تضمین تامین مالی از طریق فارغ التحصیلی به همه biosciences دکتری. تابستان حق الزحمه نیز ارائه شده به همه biosciences دکتری.

در پاسخ به درخواست برای گسترش بودجه اضطراری او گفت: دانشکده پزشکی راه اندازی کرده است Biosciences مشکلات برنامه را پوشش می دهد که بسیاری از نیازهای از جمله کسانی که مربوط به وابسته به مراقبت های اضطراری پزشکی مداوم بهداشت و درمان و اجاره از طریق یک بار گرانت تا 5000 دلار است.

"مشاور حقوقی برای دانشجویان بین المللی ارائه شده است از طریق دانشکده پزشکی و خواهد به طور موثر ارائه شده در این دانشگاه نه مدرسه و یا بخش سطح" او نوشت: در پاسخ به SSN آخرین درخواست.

سه تن دیگر از رؤسای دبرا Satz, Stephen Graham and Jennifer Widom نیست پاسخ به روزانه درخواست برای نظر.

تماس با Smiti میتال در smiti06 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن