دانش آموزان گراد می گویند پردیس ساخت و ساز سر و صدا می تواند باعث آنها را به از دست دادن شنوایی دائمی

دانش آموزان فارغ التحصیل زندگی در نزدیکی Escondido ایجاد کرد فارغ التحصیل خوابگاه (EVGR) پروژه می گویند که EVG

توسط NEWSSALAM در 22 اردیبهشت 1399

دانش آموزان فارغ التحصیل زندگی در نزدیکی Escondido ایجاد کرد فارغ التحصیل خوابگاه (EVGR) پروژه می گویند که EVGR ساخت و ساز سر و صدا آغاز شد که در مارس 4, شده است بسیار بلند و در برخی موارد فراتر از 100 دسی بل (dB) — یک سطح است که می تواند باعث از دست دادن شنوایی دائمی.

ساکنان مکفارلاند خانه در اسکاندیدو ایجاد کرد گزارش داخلی گوشی و کامپیوتر دسیبل خوانش به طور متوسط بالاتر از 100 دسی بل و اوج در 110 دسی بل است. قرار گرفتن در معرض به طور متوسط از 100 دسی بل برای بیش از 15 دقیقه به طور بالقوه می تواند باعث از دست دادن شنوایی دائمی با توجه به مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (CDC). دانش آموزان در اسکاندیدو ایجاد کرد ساختمان Hoskins Blackwelder و Quillen نیز نگرانی در مورد سطح سر و صدا.

"کل این هفته, من تا به حال به فریاد زدن بیش از زوم" گفت: یکی مکفارلاند ساکن اعطا شد گمنامی به دلیل ترس از اقدامات تلافی جویانه. "آن را سخت به اندازه کافی به آموزش بیش از زوم اما در حال حاضر ما باید به فریاد زدن بیش از زوم و من نمی تواند شنیدن آنچه که دانش آموزان می گویند و آن را فقط باعث می شود همه چیز غیر ممکن است."

دانشگاه سخنگوی E. J. میراندا کاهش یافته است برای تایید اینکه آیا دانش آموزان ادعا سر و صدای اندازه گیری دقیق هستند. میراندا نوشت: در بیانیه ای که روزانه که دانشگاه "به رسمیت می شناسد که EVGR ساخت و ساز می تواند مخل."

"سر و صدا و دیگر اثرات به دقت نظارت و کاهش تا حد امکان" میراندا نوشت.

این EVGR پروژه پس از اتمام کمک خواهد کرد "ارائه یارانه مسکن برای ما دانشجویان تحصیلات تکمیلی به طوری که آنها می توانند زندگی در محوطه دانشگاه و تسهیل ما مهم آموزشی و پژوهشی ماموریت" میراندا اضافه شده است.

او نوشت که مسکونی و ناهارخوری شرکت (R&د) و تحصیلات تکمیلی دفتر زندگی (GLO) نیز "اغلب به "همکاری" با تک تک دانش آموزان به ارائه کمک های مانند ارائه موقت یا دائم جابجایی.

دانش آموزان گفت: سر و صدا پس از ساخت و ساز از سر گرفته شده است به طرز محسوسی بلندتر از سر و صدا در طول پاییز و زمستان, محله های قدیمی و بدون امکان خروج از آپارتمان خود را برای آزمایشگاه ها و کتابخانه های آنها احساس می کنید که چنین سر و صدا غیر قابل تحمل است. سر و صدا نیز انتظار می رود به افزایش: R&DE ارسال جمعه ایمیل برای مک فارلند و Hoskins دانش آموزان هشدار به آنها که آنها باید "انتظار افزایش سر و صدا شروع پنج شنبه, مارس 12 با توجه به آسفالت فروپاشی و مسافت دور در مجاورت ساختمان شما."

Abhinav Parakh سوم-سال علم مواد دانشجوی دکتری گفت: سر و صدا باعث شد او را به از دست دادن تمرکز و تجربه مکرر سردرد.

"پناهگاه در محل فقط آن را کمی بدتر با سر و صدا و گرد و غبار" Parakh گفت.

Parakh گفت: روزانه این است که ضبط برخی از ساخت و ساز سر و صدا او می تواند بشنود از اتاق خود. او گفت که او می تواند بشنود مطلب "فریاد" از دستگیر به اتهام ضبط. (حسن نیت ارائه میدهد از Abhinav Parakh)

دانش آموزان گفت که در حالی که سر و صدا به اوج جدید آنها شده اند ثبت شکایت سر و صدا در طول سال. GLO است پاسخ ارائه به سر و صدا لغو هدفون و سفید-ماشین آلات سر و صدا برای بیش از حد سر و صدا و ارائه "امداد فضاهای" که در آن دانش آموزان کار می کنند. این فضاهای محدود با توجه به اجتماعی فاصله.

اما دانش آموزان گفت: هیچ یک را دریافت کرده است هر هدست چون GLO بوده یا بی توجه و یا خارج از بورس.

"در نظریه اداره مسکن ارائه شده ما تصفیه کننده هوا و هدفون اما دوباره آنها را پاسخ نمی دهند به ما ایمیل زمانی که درخواست ما این چیزها بنابراین ما بدست هر یک از آنها گفت:" مک فارلند ساکن ،

بنابراین دانش آموزان باید با توسل به اقدامات خود از جمله پوشیدن موم گوش با استفاده از خود سر و صدا لغو هدفون و در حال حرکت به دور از پنجره ها و درها.

"من استفاده می شود به مطالعه در کتابخانه زمانی که کتابخانه باز بود به طوری که من نمی خواهد نیاز به شنیدن سر و صدا اما در حال حاضر من فکر نمی کنم وجود دارد هر چیزی که فوق العاده موثر است" گفت: یکی دیگر از مک فارلند ساکن بود نیز اعطا گمنامی به دلیل ترس از اقدامات تلافی جویانه. آنها گفت: روزانه است که آنها را ثبت سطح سر و صدا تا 109 دسی بل است.

میراندا گفت: روزانه است که دانش آموزان می توانید انتخاب کنید تا سر و صدا-کاهش موارد از خود R&د دانشجویی مسکن میز جلو. او نوشت که این دانشگاه "آگاه نیست یک نمونه که در آن یک دانش آموز درخواست برای این موارد رد شد."

دانشجويان گفت: دانشگاه می تواند اقدام اضافی مانند ارائه دانش آموزان با قوی تر حفاظت شنوایی, تجهیزات کاهش اجاره به منعکس کننده کاهش کیفیت مسکن ارائه به روز رسانی ویندوز به آنها را بیشتر ضد صدا یا کاهش ساخت و ساز به دلیل COVID-19 ممکن است اجازه می دهد دانش آموزان به حرکت به عقب در پاییز.

میراندا کاهش یافته است به نظر این راه حل های پیشنهادی و نوشت که R&DE ارائه شده دانشجو اقامت مانند مهلت فضاهای در دانشگاه دور از محل ساخت و ساز که در آن دانش آموزان می توانید مطالعه.

"حفاظت از سلامت و ایمنی کارگران ساختمانی و دانشگاه جامعه یک نگرانی مهم برای دانشگاه" میراندا نوشت.

Parakh گفت: او در شگفتی که چرا ساخت و ساز مورد نیاز است در حال حاضر.

"من نمی فهمم که چرا نمی تواند آنها [دانشگاه] آیا این خصوص پر سر و صدا کار پس از پناهگاه در محل برداشته شده است برای همه" Parakh گفت.

تماس با الکساندر Li علی 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن