دانشجوی کارشناسی ارشد کمک می کند تا حفظ تاریخچه نرخ بی خانمانی در لس آنجلس

به عنوان دانشجویان و استادان در دانشگاه ها در سراسر کشور باید متناسب با کنترل از راه دور محیط یادگیری ژاک Rutl

توسط NEWSSALAM در 9 خرداد 1399

به عنوان دانشجویان و استادان در دانشگاه ها در سراسر کشور باید متناسب با کنترل از راه دور محیط یادگیری ژاک Rutland رفته یک گام بیشتر است. در حالی که آماده شدن برای فارغ التحصیل از دانشگاه UCLA در ماه ژوئن با کارشناسی ارشد خود را در کتابخانه و اطلاعات علم او همچنین تکمیل آرشیوی کارآموزی در Skid Row تاریخچه موزه و بایگانی.

"آن پرورش واقعا محیط خوب برای یک بایگان" گفت: Rutland, که همچنین شرکت در جامعه فعالیت خود را در Koreatown محله. "من را وادار به گوش دادن و بخشی از این گفتگو در این ایده های بزرگ — مانند چگونه به خانه از 7000 نفر در Skid Row."

Rutland که شروع کارآموزی خود را در ماه سپتامبر سال 2019 آغاز شده توسط پردازش کاغذ مجموعه است که با تمرکز بر ایجاد مسکن طرح در ردیف ترمز در 1980s. او همچنین در کار فهرست نویسی VHS ضبط شده از اجرای برنامه توسط گروه تئاتر لس آنجلس فقر در اداره جامعه و سازمان است که راه اندازی Skid Row تاریخچه موزه و بایگانی با مجموعه ای از جان Malpede, یک, کارگردان, بازیگر و فعال. Malpede تاسیس این گروه در سال 1985 به عنوان اولین اجرای گروه در این کشور است که ساخته شده است تا اصولا از Skid Row هنرمندان و هنر برنامه برای بی خانمان در لس آنجلس.

Rutland بخشی از یک گروه از UCLA اطلاعات مطالعات دانش آموزان است که شرکت در UCLA/جامعه Archives کارآموزی پروژه ابتکار از UCLA جامعه Archives آزمایشگاه است که با بودجه دولتی توسط بنیاد اندرو دبلیو ملون. این آزمایشگاه به کارگردانی میشل Caswell, دانشیار اطلاعات مطالعات و علاوه بر این بودجه توسط موسسه موزه و کتابخانه خدمات حرفه ای در اوایل گرانت و UCLA فارغ التحصیل دانشکده آموزش و پرورش و اطلاعات مطالعات دین دانشجویی تنوع طرح.

Rutland می گوید که کار با Caswell داده است و او را به درک درستی از "هماهنگی آرشیوی عمل به جامعه - محور اهداف سیاسی" که به عمل خود را به عنوان یک آرشیو حرفه ای.

دفعات بازدید: داستان کامل در علامت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن