فارغ التحصیل از سالمندان ایجاد آنلاین سالنامه

یک گروه از فارغ التحصیلی سالمندان ایجاد کرده اند سالنامه دیجیتال تخته سفید که در آن سالمندان می تواند ترک پیام

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

یک گروه از فارغ التحصیلی سالمندان ایجاد کرده اند سالنامه دیجیتال تخته سفید که در آن سالمندان می تواند ترک پیام های و خاطرات, به امید ارائه بسته برای کلاس 2020.

فارغ التحصیل از سالمندان ورود خود را SUNet شناسه داده می شود و خود را فردی صفحات. دانش آموزان می توانند پس از نوشتن پیام بر روی همکلاسی های خود را' صفحات که باز خواهد شد برای نظرات از 14 ژوئن تا ژوئن 21. پس از آن آنها باید یک یادگاری دیجیتال از تمام پیام های خود را در انجمن.

سالنامه ایجاد شده توسط پیرس Ashworth '20 پاتریک Gilligan '20 هری شوارتز '20 و گیب Wieder '20 که آمد تا با ایده پروژه در طراحی محصول capstone ،

سازندگان کشف شده از طریق مصاحبه با همکلاسی های خود که در حالی که در نظر گرفتن کلاس های آنلاین دانشجویان تمایل به برقراری ارتباط به طور منظم تنها با دوستان نزدیک خود را. آنها همچنین متوجه شده است که دانش آموزان از دست رفته بودن قادر به ملاقات "کسی در یک مهمانی, اچ-بار-حذف و یا آشنایی از شما دانشجوی سال اول CS 106A کلاس شما همیشه می خواستم به ارتباط مجدد با."

"ما همچنین متوجه است که برداشتن تلفن و تماس این افراد با یکی از ناراحت کننده است به خصوص اگر شما در آن محل با آنها هنوز" Wieder گفت. "ما می خواستیم برای پیدا کردن یک راه است که کم ریسک به اندازه کافی است که مردم احساس راحت رسیدن به هر کسی که نهفته خود را استنفورد تجربه است."

چوپان Wintersteen '20 یکی از پلت فرم تست گفت که سالنامه حال کمک به کاهش برخی از احساس از دست دادن است که احاطه سالمندان ناگهان فرستاده خارج از محوطه دانشگاه.

"این می رود بدون گفت اما آن را واقعا دشوار است برای خداحافظی به دوستان در پایان سه ماهه زمستان" او گفت:. "این نرم افزار یک هدیه است به خصوص برای ارشد کلاس."

اگر چه سالنامه ایجاد شده بود برای جبران این چالش های منحصر به فرد رو به کلاس 2020 این تیم امیدوار است برای حفظ آن به عنوان یک پلت فرم برای آینده فارغ التحصیلی کلاس.

"حتی اگر وجود ندارد coronavirus ارشد ما کلاس آنقدر بزرگ است که آن را سخت خواهد بود برای خداحافظی به همه" Wieder گفت. "سالنامه دانش آموزان می دهد یک فرصت آنها نمی خواهد که در غیر این صورت."

این مقاله درست شده است تا منعکس کننده که دانشجويان صفحات باز هستند از نظر تا ژوئن 21, نه ژوئن 24. روزانه تاسف این خطا.

تماس با فن لیو در fliu6 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن