گرافیتی پل تظاهرات آمار یک علامت هفته, سازمان, نذر برای ادامه تا زمانی که وجود دارد تغییر

جیک Newby Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 12:12 AM EDT Jun 6, 2020اولین بار Zayne توپ صحبت به میکروفون جمعه در

توسط NEWSSALAM در 17 خرداد 1399

اولین بار Zayne توپ صحبت به میکروفون جمعه در پنساکولا گرافیتی پل اعتراض ترسو 21 ساله برگزار می شود آن را کمی بیش از حد دور از صورت خود را برای جمعیت نزدیک به 200 نفر برای شنیدن.

بار دوم صدای او را شکست اما او موفق به دریافت چند کلمه در مورد Breonna تیلور, سیاه, زن بود که به ضرب گلوله توسط لویی افسر پلیس در ماه مارس است.

"مبارک 27th تولد به Breonna تیلور در بهشت" توپ گفت: قبل از اینکه جمعیت از معترضان بسیاری با زندگی توجه به نشانه ها و تی شرت, سنگ "تولدت مبارک" به تیلور.

در یک هفته سالگرد اولیه Pensacola اعتراض به یاد داشته باشید زندگی جورج فلوید و به ایستادگی در برابر خشونت پلیس این جمعیت در نقاشی های دیواری پل هنوز به عنوان صلح آمیز به عنوان آن را در یک شب. آن را هنوز هم به عنوان با صدای بلند به عنوان آن را در یک شب و هنوز هم به عنوان ثابت قدم در ماموریت آن این است که برای جمع آوری هر شب در همان نقطه تا زمانی که تغییر طول می کشد محل در سطح دولت و شهرستان.

"چه اتفاق می افتد برای این توقف است و ما باید این قوانین را تغییر داد. قوانینی که سازگار نیست با کمک به جامعه سیاه و سفید تبدیل شدن به یک مکان بهتر بود" گفت: Caleb هوستون که MC می خواهم از اعتراض و صحبت کردن در طول شب و پیشرو جمعیت شعارهای دوره ای. "تا زمانی که ما می توانیم فرماندار و شهردار برای کمک به اطمینان حاصل شود که ماموران در حال آموزش به درستی به طوری که آنها می توانید کار خود را به درستی که زمانی که آن را متوقف خواهد کرد. هنگامی که ما در حال درمان عادلانه."

هنگامی که توپ به پایان رسید پرداخت ادای احترام به تیلور میدوی را از طریق روز جمعه در اعتراض به این, Mobile, آلاباما, پرستار بازگشت به نقطه بر لب از چمن خاموش خیابان 17 در کنار مادرش به ادامه اعتراض و شعار در کنار جمعیت است.

توپ گفت که فراتر از مبارزات او رو به عنوان یک زن در امریکا او را در برخورد با سردرگمی کل زندگی خود را به عنوان سیاه و سفید دیک, دختر سفید مادر و پدر.

"من مخلوط مادر من سفید است. مطرح شده توسط یک قوی سفید و قهوه ای بوده و یک احساس متفاوت" توپ گفت. "دیدن مردم که شبیه من شدن توسط افرادی که قرار است برای محافظت از ما از آن می رسد به من."

توپ گفت: انرژی در هوا در پنساکولا اعتراض او را نقل مکان کرد. یک دقیقه مایکل جکسون را بر روی سیستم صوتی و مردم بر روی تپه ها می رقصند با هم و یک یا دو آهنگ بعد از معترضان را قفل اسلحه به عنوان "تکیه بر من" و یا "این نور کمی از معدن" ایفا کرده است.

"برای Pensacola به گرد هم می آیند به عنوان یک جامعه و استقبال مردم از خارج از فلوریدا برای پیوستن به در و صدای ما شنیده می شود با همه این افراد در آینده و بوق و ما اجازه می دانم که آنها شنیدن ما واقعا در حال حرکت" توپ گفت.

کودکان نوپا مدرسه ابتدایی کودکان و نوجوانان و بزرگسالان و شهروندان ارشد از پر جمعیت سهشنبه رهبری سازمان در اواسط تا اواخر 20s. شور و شوق در میان جوانان سیاه و سفید جامعه در پنساکولا قابل لمس است به هوستون, که گفت که او با افتخار از نسل او برای گرفتن ابتکار عمل را به تلاش برای تغییر به پنساکولا.

"این آتش سوزی که به سوزاندن حتی داغتر و حتی بالاتر," او گفت:. "بیشتر مردم که می آیند و نشان دادن حمایت خود از آن را به ما قدرت و حتی بیشتر و قدرت حرکت رو به جلو. من باور دارم که خدا ما می توانیم همه چیز است."

Pensacola شبان با الهام از جورج فلوید, رالی برای عدالت و محبت و تغییر

'در حال حاضر': Pensacola روحانیت در همه ادیان تماس برای اقدام برای پایان دادن به نژاد پرستی

هنرمند repaints دیواری جورج فلوید در نقاشی های دیواری پل پس از اتهام defacing

Teniadé Broughton محلی مورخ و رئیس جمهور از جان, جمعه, جامعه, گفت: او را تحسین تداوم Black Lives Matter معترضان در این هفته.

طولانی ترین متوالی تحریم در حقوق مدنی تاریخ رخ داده است در پنساکولا در طول ناهار ضد sit-ins از اوایل 1960s. Broughton گفت: اثری که همان روح مسالمت آمیز در میان معترضان تقریبا 60 سال پیش قابل مشاهده هستند در مردم اشغال گرافیتی پل شب پس از شب امروز.

"در 707 روز آن طولانی ترین تحریم در حقوق مدنی تاریخچه و آن را حق در اینجا در پنساکولا. این صحبت به اراده مردمی جوان, اما آن را نیز به صحبت کرد را از خود مخالفت" Broughton گفت. "من فکر می کنم امروز آنها به دنبال در قدم به قدم از کسانی که قبل از آنها را در روح سازگار تظاهرات و داشتن امکانات و استقامت به برگزاری حقیقت به آنچه که آنها احساس مهم."

Broughton گفت: گام بعدی خواهد آمد اگر و هنگامی که معترضان می توانید بنشینید با شهر مقامات. Broughton اشاره کرد که Pensacola دارای سابقه ساخت که اتفاق می افتد.

"یکی دیگر از عناصر Pensacola را در اعتراض به روح این است که ما همیشه قادر به نشستن در جدول با افرادی که نظرات مختلف به منظور به دنبال قطعنامه" او گفت:. "می شود که بخش دوم آن است."

در نظر گرفتن یک صندلی در آن جدول در سال 2020 ممکن است به دست آوردن مشروع کشش صبح روز شنبه هنگامی که Pensacola شهردار Grover رابینسون برنامه ریزی شده است برای دیدار با اعتراض سازمان در پل برای بحث و گفتگو به معنای جرقه تغییر دهید.

کایل کول, نقاشی های دیواری پل اعتراض رئیس سازمان و بنیانگذار K. Y. L. E پروژه, Inc., روز جمعه گفت که او به دنبال به جلو به ملاقات با شهردار به دریافت واقعی dialogue رفتن.

"اگر آنها می آیند اینجا و تصمیم به صحبت می کنند و ما می دانیم که به عنوان یک جامعه است که هر چه آنها به ما بگویید که آنها مجبور به ایستادن در پشت آن قرار داده و اقدام در پشت آن" کول گفت. "ما به عنوان یک جامعه را به نگه داشتن آنها را پاسخگو ... فقط به خاطر (از شهر) بیرون می آید شنبه, آیا آن را توخالی و یا واقعی است یا نه ما و نه توقف فقط به خاطر اینکه ما به آنها صحبت کردیم. ما متوقف نخواهد شد تا زمانی که ما چیزی که ما در واقع در اینجا و آن را تغییر دهید."

جیک Newby را می توان در رسید jnewby@pnj.com یا 850-435-8538.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن