بیشتر Pensacola Junior Golf Association برای جشن 30 سالگرد روز شنبه

از کارکنان گزارش منتشر شده 12:35 PM EDT مارس 15 سال 2020بیشتر Pensacola Junior Golf Association (GPJGA) است نو

توسط NEWSSALAM در 28 اردیبهشت 1399

بیشتر Pensacola Junior Golf Association (GPJGA) است نوسانی به تابستان گلف فصل جشن یک نقطه عطف مهم.

2020 نشانه 30th anniversary برای 501c3 غیر انتفاعی فراهم می کند که کم هزینه junior مسابقات گلف و فرصت های یادگیری برای بازیکنان جوان در سراسر فلوریدا تکدی. در آن سی سال از عملیات GPJGA فراهم کرده است هزاران نفر از جوانان محلی گلف بازان شانس برای به دست آوردن تجربه در این دوره است.

روز شنبه, مارس 16 در حدود 1:00 p. m. به GPJGA را به رسمیت شناخته و آن 30th anniversary در Stonebrook گلف.

مارتی Stanovich برای اولین بار توپ را روی گوه از Northwest Florida, مدیر اجرایی, خواهد افتخار GPJGA بنیانگذاران مشعر و بانی طبخ. این مراسم خواهد بود که توسط یک فرد بزرگسال/تاریخ تقلا میزبانی جو دورنت از PGA قهرمانان اروپا تور.

بیش از 50 نفر تیم را از رقابت در نه سوراخ تقلا. پس بازی جوایز خواهد بود دست به بالا در پایان تیم سنین 6-18.

جو دورنت خواهد بود مستقر در سوراخ شماره هفت را به یک توپ را روی گوه شات برای هر تیم است. این تیم قادر خواهد بود به استفاده از توپ را روی گوه شات در جای خود و در صورت دلخواه.

دانه GPJGA کاشته شد توسط مشعر و بانی کوک, 1989 بنیانگذاران و صاحبان شرکت از Stonebrook باشگاه گلف به عنوان یک چشم انداز به رشد گلف کاربر در شمال غربی فلوریدا با ارائه کیفیت های محلی مسابقات و یک تنظیم برای آموزش قوانین اساسی و قوانین و مقررات از این بازی است.

این GPJGA به عنوان سنگ پله به صورت متعدد موفق گلف بازان از جمله PGA قهرمانان Bubba Watson, هیت Slocum و بو Weekley و همچنین به عنوان آشپز خود دختر رابین (طبخ) Dezarn بود که بسیار تزئین شده دانشگاهی گلف باز در دانشگاه آبرن.

همکاری با بسیاری از محلی دوره های GPJGA است که قادر به ارائه مقرون به صرفه مسابقات فرصت بازی برای جوانان سنین 6-18 در طول سال. آنها همچنین ارائه رایگان قوانین درمانگاه ها و تجهیزات از قبیل گلف, توپ گلف و کیسه در صورت نیاز.

این GPJGA عمل در همکاری با اولین توپ را روی گوه از شمال غربی فلوریدا است که افزایش پول در طول سال به مطمئن شوید که از هر کودک بدون در نظر گرفتن توانایی پرداخت این است که قادر به شرکت در برنامه های آن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد GPJGA و برای اولین بار توپ را روی گوه از شمال غرب فلوریدا بازدید www.thefirstteenwflorida.org تماس بگیرید و یا 850-456-7010.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن