رشد بودایی: تأملاتی در "نیمه شب انجیل'

به عنوان یک سابق (و فعلی؟) تمرین Jodo Shinshu بودایی تماشای "نیمه شب انجیل" (2020) من را در کفش از من جوانتر خ

توسط NEWSSALAM در 22 اردیبهشت 1399

به عنوان یک سابق (و فعلی؟) تمرین Jodo Shinshu بودایی تماشای "نیمه شب انجیل" (2020) من را در کفش از من جوانتر خود تأمل در دارما از طریق موعظه در مورد ستاره بازحمت حرکت کردن و جذاب renditions از معبد ژاپنی آهنگ گل به باس الکتریکی (با تشکر از شما, کشیش پل — هر چند من مطمئن هستم که شما می خواهید می شود به این مقاله).

(عکس: Netflix)

من حضور در معبد با, در اکثر از یک دوجین دیگر کودکان در جمعیت عمدتا شهروندان ارشد در دره مرکزی. رشد معبد بود یک فضای فرهنگی تنها فضایی که می تواند با تعامل ژاپنی-آمریکایی و از اعضای جامعه آن را به یک محل که در آن من خواهد چرخش نشانه ها به فروش مرغ ترییاکی و دیگر سازمان دیده بان آسیایی, کودکان و نوجوانان بازی بسکتبال است. چیزی که گیر با من اگر هیچ چیز دیگری است که تجربه در حال توسعه ایمان از طریق دهان و داستان سرایی گوش دادن به هر دو باستان قصه گذشت پایین از طریق نسل ها و داستان های دنیوی ترین حوادث در زندگی ما است. من فکر زیادی در مورد خود انعکاسی عمل من در این حکایت محور, down-to-earth دارما مذاکرات و یا تفکرات بودایی در عمل در زندگی ما از داستان های علمی تخیلی من تا به حال هرگز دیده می شود بد بیتلز آهنگ ها و داستان در مورد خانواده و مسائل مربوط به گربه و clingy حشرات موذی است. در حالی که کاملا یک اختراع معاصر جهان غرب, من منعکس کلاسیک پدر-شوخی-تزریق بودیسم از کتاب "که این توقیف کامیونی حامل کود?" که ویژگی های یک داستان در مورد "از دست دادن" روشنگری چون Ajahn Brahm های مشهور جهان راهب, نفرین کردن یکی دیگر از راهب برش بوفه خط. تجربه گوش دادن به این خطبه بود چیزی مثل این است که با نزدیک شدن توسط پدربزرگ و مادر بزرگ و صحبت از طریق عمیق حقایق و درس آنها آموخته ام بیش از سال و فیلتر برای آنهایی که شما در واقع می خواهید به شنیدن.

این بود که من از ى در و از "نیمه شب انجیل" در حال اجرا بود از طریق سر من.

که در این مجموعه می درخشد نیست در این روایت از "شخصیت" کلنسی اعلام شده توسط ایستاده طنز دانکن Trussell های چند بعدی argonaut به دنبال شروع دوباره است و نه در شبیه سازی ماشین که پخش همزمان نقش کرم چاله ماشین شبه وجدان و والدین شکل است. قدرت نشان می دهد نهفته است در این فوق العاده قدرتمند لحظات فردی به ظاهر نامربوط روایات ما به تجربه از طریق clancy's spacecast مصاحبه. آن است که بعد از همه از طریق این صحافی-با هم "موعظه" است که ما به عنوان بینندگان همراه کلنسی از طریق هر دو خود را و خود ما را بازتاب در هر روز وجود دارد. صوتی می شنویم این است که یک خام فیلتر نشده دانکن Trussell مصاحبه مردمی برای دانکن Trussell خانواده ساعت یک پادکست است که به بررسی "بیرونی می رسد از فرضیه چندجهانی." بهترین ها گزیده ای از پادکست, با کف دست زدن در برخی از 80s, الکترونیکی, آهنگ و تحریک و تشجیع کردن تجربه با یک لمس لیزا فرانک (اما اغلب لیزا فرانک حیوانات) وجود دارد و شما آن را داشته باشد: زیبایی از "نیمه شب انجیل."

به عنوان یک بازی گاه به گاه بیننده من شگفت زده شد توسط جاه طلبی از نمایش فرم: تعادل خودرو-تخیلی (the melding از زندگینامه و داستان برای ایجاد یک تقریب از حقیقت) با روانگردان, سورئالیست, انیمیشن, در حالی که تلاش برای یک دوره سقوط در شرق فلسفه و دین است. من پیدا کردم خودم خنده در تخم مرغ عید پاک (هرگز فکر نمی کردم من می خواهم پیدا کردن کمدی به طور خاص catered به مسلمانان) و به طور کامل لذت بردن از چند روز مشاهده و تجربه است. بسیار شبیه به رفتن را از طریق یک دیزنی لند سوار و craning سر خود را برای پیدا کردن "Hidden Mickeys" من فقط می توانید تصور کنید که من از دست رفته من برای اولین بار مشاهده و ذخیره کنید ممکن است برای دفعه بعد من احساس ویژه وجودی و می خواهید به دوباره نشان می دهد.

کلنسی چهره به چهره با مظهر مرگ (عکس: Netflix)

اعطا زیادی عجیب و غریب است که در این فیلم ها بالغ از خالق "ماجراجویی زمان" در-عجیب و غریب وجودی نوع راه انتظار داریم از یک سری منتشر شده برای جریان توسط Netflix در تعطیلات عزیز که 4/20. ما به عنوان کلنسی یک نگاه اجمالی از برخی از مسخره ترین تصور واقعیت (آنهایی که نه ریشه کن و از زندگی با یک اپراتور خطا است). با زمان واقعی تقریبا بدون سانسور احساس از فضا-بازیگران تنظیم من احساس می کنم مثل من قطع مکالمات صمیمی برخورد با موضوعات است که هر دو سری و شخصی و در عین حال دور-اعم و اساسی قطعه از این شخصیت های با تجربه. کلنسی فضا-بازیگران لمس به صراحت در مواد تشکیل دهنده از زندگی: عشق, اعتقاد, زیاده روی بخشش و رنج و شادی که ما را در این راه او غواصی به این تصور جهان به فرار یکی از واقعی او پشت سر گذاشتن (با کمال تعجب عمیق-برش خانوادگی, درام, arc).

قسمت اول گیاهان در فضا-کاستور در دفتر بیضی با رئیس جمهور ایالات متحده در میان کتاب مکاشفات یوحنا زامبی. به عنوان دو حرکت خشونت آمیز جهنم-scape, guns blazing آنها منعکس کننده مواد مخدر ناشی از بازتاب متحده که تحت تاثیر آنها را در طول زندگی خود — و به آنها اجازه داد برای مقابله انطباق و زنده ماندن. در تضاد کامل پنجم قسمت ویترین مجبور جلسه درمان با کلنسی آشکار به عنوان یک هشت پا; David مدیتیشن گورو با شلوار راحت و یک میمون messing اطراف با یک سینت سایزر است. کلنسی هیبت زده ادعا می کند او رسیده روشنگری و "آن" — تنها بلافاصله پس از شکستن چرخه در قسمت بعدی به عنوان او به دام افتاده است با مرگ آشکار به عنوان یک red wagon با یک کرگدن بدن و نخی شکل چشم خود زمینی اموال و آینه اشکال جسمانی خودت منع کن ترین شرم آور شویم. این نگاه اجمالی به زندگی حقایق™ خود را از سنگهای بود ادا در کل یک دسته از جریان از آگاهی گه-ارسال سردرگمی خنده و چوگان مانند ویژوال انیمیشن. در حالی که سرگرم کننده در هسته خود ویژوال تظاهرات از این جهان (که تقلید ذهن قصر از مصاحبه شوندگان) قرار میگیرند و خط بین عمد قرار داده شده تشابه و اتفاقی لینک بين صوتی و بصری و جلو و توجه به دور از نوشتن و هر گونه تلاش برای رشته با هم روایت.

انیمیشن صحنه حاضر از قضاوت به عنوان دو خدایی ارقام نگه داشتن یک قلب زندانی توسط شر و تعیین کند که آیا در حال ارسال خواهد شد بازگشت به درد و رنج ابدی (در قالب یک روح زندان) (عکس: Netflix)

در هسته ی اصلی آن "نیمه شب انجیل" به ما یادآوری می کند که ما موجودات ناقص: ما را دیده اند گه ما همچنان به فرار از گه و ما امیدوارم آمدن به شرایط با گه به عنوان مهمانان که در حال مصاحبه: واقعیت تلویزیون ستاره های الکلی, کمک, آمار و ارقام و یک قاتل به اعدام محکوم شده هر چند ما می توانیم صرفه جویی در اپتیک است که یکی برای دیگری زمان. این می آید به عنوان یک تقریبا غیر طبیعی غذای آماده در عدم اطمینان و ترور از زمان جهانی حاضر است. نشان می دهد به ما یادآوری می کند که اسکلت در گنجه که امد و شد زیاد ما در گذشته و حال نیست و باید آنهایی که مردم تعیین می کند ما در حال حرکت رو به جلو و نه آنها را مستقیم به جلو نوش دارو برای امرزش گناه. تصاویری که خارق العاده به عنوان آنها تقلید برخی از اساسی ترین و پیچیده تعالیم من یادگیری: استقبال از خود و رها از درد و رنج را درک و کار با, نه در برابر این وسوسه که ریشه ما را به این جهان و پس از چند نسل سفر به روشنگری و راه ما نیاز به تأمل و تعمق در حال حاضر اگر ما همیشه می خواهید برای دریافت وجود دارد. با تشکر از شما "نیمه شب انجیل" برای مخاطبان یک نگاه اجمالی به این فضای, حتی اگر شما ایجاد شد توسط یک دسته از سفید دیدن در بسیاری از مواد مخدر.

(اگر شما در حال پیدا کردن خود را منطقه بندی در چند قسمت چوب آن را از طریق قسمت 5 از طریق پایان فصل است.)

تماس جولی Fukunaga در juliefa 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب