GSB تعیین MBA و MSx درجه به عنوان بنیادی

دانشگاه استنفورد فارغ التحصیل دانشکده کسب و کار (GSB) اتحاد پیوست یک لیست در حال رشد از مدارس که خود را تمام و

توسط NEWSSALAM در 6 خرداد 1399

دانشگاه استنفورد فارغ التحصیل دانشکده کسب و کار (GSB) اتحاد پیوست یک لیست در حال رشد از مدارس که خود را تمام وقت کسب و کار درجه یک بنیادی صدور گواهینامه. هر دو درجه ارائه شده در این مدرسه دو سال کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (M. B. A.) و یک سال کارشناسی ارشد مدیریت (MSx) را به یاد تعیین.

بنیادی تعیین اجازه می دهد تا دانش آموزان به دریافت بیش از دو سال از آموزش عملی اختیاری مجوز استخدام در علاوه بر این به خود اصلی 12 ماه.

تلاش برای تعیین شد به رهبری دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان در GSB. Anupriya Dwivedi, M. S. '20 و نویسنده در دانشگاه استنفورد روزانه نزدیک دانشگاه با موضوع سال گذشته است. او و دیگر دانش آموزان ملاقات با دین جاناتان لوین ارشد کاردانی دین برای امور تحصیلی پل Oyer و کاردانی دین مارگارت هیز به بحث در مورد مزایای طبقه بندی بین المللی دانشجویی بدن.

Dwivedi الهام گرفته شده بود به مبارزه برای تغییر زمانی که MIT Sloan طبقه بندی کسب و کار خود برنامه به عنوان بنیادی در ژانویه سال 2020 است. این GSB است که در حال حاضر در میان چندین کسب و کار دیگر مدارس, ساخت, تغییر, جمله هاس مدرسه کسب و کار در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی و کلمبیا مدرسه کسب و کار و استرن دانشگاه نیویورک مدرسه کسب و کار. اخیرا در آوریل 23, دانشکده کسب و کار هاروارد رسما به اطلاع دانش آموزان که بنیادی-گواهی غلظت تاييد شده بود.

در ماه فوریه Dwivedi گذراند op-ed در روزانه اصرار دانشگاه به بررسی درجه برابر بنیادی طبقه بندی دستورالعمل ها و همچنین به عنوان یک بعد قطعه ای در وال استریت ژورنال.

در یک ایمیل به دانش آموزان ارسال شده در آوریل 30, ارشد, کاردانی دین برای امور تحصیلی برایان لوری اعلام کرد که این دانشگاه در حال حاضر در حال کار بر روی جزئیات تغییر درجه تحصيلی کنید به طوری که آنها بنیادی-واجد شرایط کنونی و ورودی دانشجویان بین المللی در F-1 ویزای.

در طول COVID-19 همه گیر به کار بازارهای سفت تعیین شده است مهم تر از همیشه دانش آموزان و مدیران می گویند.

"تغییر مفید است به این دلیل که بازار کار است سخت تر از آن بود که" Oyer گفت.

Erick Araujo یک زمان MSx دانشجو از برزیل موافق است که وجود دارد "نه بهتر است لحظه ای در زمان به این تصمیم." دانش آموزان فارغ التحصیل در صورت عدم قطعیت در اقتصاد و کار جستجو و بین المللی تنها در مواجهه با چالش های بیشتری با محدودیت های مهاجرتی, او گفت:.

ایزابل آندراده یک سال اول M. B. A.-M. A. dual-مدرک دانشجویی از اکوادور خودش را پاره بین دو خواسته های قرار داده شده در تقابل با یکدیگر به دلیل مهاجرت به ایالات متحده سیستم: عشق او را برای تاثیر اجتماعی از طریق آموزش و پرورش و تمایل خود را برای کار و زندگی در آمریکا فرمت از انتخاب کردن مجوز او گفت: باز می شود تا این امکان برای او به کار در این منطقه از شور و شوق او را در آمریکا برای بیش از یک سال است.

در این اطلاعیه ایمیل Lowery تشکر شده GSB هیات در زندگی حرفه ای مرکز مدیریت M. B. A. & M. Sx. برنامه ها و دفاتر پذیرش و همکاران دانشگاه برای کار سخت خود را و همچنین به عنوان دانش آموزان برای صبر و رهبران دانشجویی به نمایندگی از همکلاسی های خود را.

"این یک امتیاز شروع و پیشرو در این گفتگو" Dwivedi گفت. ""سفر باور نکردنی شده است و پیام من صحبت کردن در مورد تاثیر این تغییر در دانش آموزان' زندگی فوق العاده بوده است و دلگرم کننده."

"من افتخار می کنم و ممنون که GSB تحویل در وعده های خود به خصوص در این زمان به چالش کشیدن," او اضافه شده است.

تماس با Blen Kedir در blenk 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن