GSC برگزیدگان جدید co-صندلی مورد بحث گراد دانشجویی مسکن

فارغ التحصیل شورای دانشجویی (GSC) برگزار شد اولین جلسه رسمی خود را با نمایندگان از 2020-21 سال تحصیلی در شب چه

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

فارغ التحصیل شورای دانشجویی (GSC) برگزار شد اولین جلسه رسمی خود را با نمایندگان از 2020-21 سال تحصیلی در شب چهارشنبه. شورای منتخب چهارم-سال تئاتر و انجام مطالعات دانشجوی دکتری Kari بارکلی و جقه '20 M. A. '21 به عنوان co-صندلی جدید GSC کوهورت.

"من فوق العاده هیجان زده به ادامه خدمت به جامعه گفت:" بارکلی که قبلا به رهبری GSC تنوع و حمایت کمیته کنار سال چهارم ایمونولوژی دانشجوی دکتری لارنس بای که اجرا نشد برای یک موقعیت در شورای 2020-21 کوهورت.

بته جقه است که در خدمت به عنوان یک عضو شورا برای اولین بار همچنین ابراز هیجان خود را در انتخاب شدن.

"من این را به عنوان یک واقعا عالی گام به درگیر شدن با فارغ التحصیل جامعه" او گفت:. "من می خواهم به انجام بهترین کار من می تواند به سازماندهی GSC و گوش دادن به عنوان صدای بسیاری که ممکن است."

مسکونی و ناهارخوری شرکت (R&د) نمایندگان حاضر در جلسه گفت که دانشجوی مسکن نتایج قرعه کشی اعلام خواهد شد ژوئن 29 — آزمایشی.

"همه چیز همیشه در حال تغییر هستند بنابراین اگر چیزی می آید تا ما ممکن است برای به تاخیر انداختن که خبر گفت:" R&DE نماینده جاستین Akers.

بارکلی نیز به ارمغان آورد تا این موضوع از این دانشگاه هنوز داشتن بتن قصد دارد برای سال تحصیلی آینده و یک سوال مطرح شده در مورد اینکه آیا دانشجویان فارغ التحصیل اجازه داده می شود به انصراف از مسکن خود را درخواست محل اقامت پس از نتایج قرعه کشی اعلام می شود.

"اگر شما تصمیم به لغو وجود دارد معمولا یک هزینه است که در ارتباط" Akers گفت. "با این حال ما به حالت تعلیق است که هزینه تا 15 ژوئیه اما ما انعطاف پذیر و باز به اصلاح آن است."

Akers همچنین گفت که R&DE هنوز شارژ هر اوایل فسخ هزینه ها — که به طور معمول شارژ اگر دانش آموزان خود را ترک خوابگاه قبل از پایان قرارداد مسکن — پس از شروع COVID-19 همه گیر و مطمئن GSC که Escondido ایجاد کرد فارغ التحصیل خوابگاه (EVGR) است که در حال حاضر برنامه ریزی شده بود و آماده برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی به حرکت در قبل از شروع سقوط سه ماهه. با افتتاح EVGR R&DE قادر خواهد بود به خانه 75 درصد از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در پردیس با توجه به Akers.

Arrillaga خانواده ناهار خوری عوام (AFDC) باز باقی خواهد ماند در طول تابستان با توجه به R&DE مدیر اجرایی استنفورد ناهار خوری اریک Montell.

"ما معمولا بعد از نزدیک بهار سه ماهه برای یک هفته" Montell گفت. "اما این تابستان AFDC باز خواهد شد در آن زمان به طور منظم ساعت حتی در طول این هفته ما به طور معمول نزدیک است."

تماس با Camryn و پاکستان در cpak23 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب