خلیج فارس نسیم جامعه حق افتخار کلاس 2020 | Guestview

نظرآنیتا-ماری هیچکاک منتشر شده 2:54 PM EDT Jun 1, 2020ما سپاسگزار برای شهر فارس ملایم برای ادای احترام فوق الع

توسط NEWSSALAM در 13 خرداد 1399

نظر

ما سپاسگزار برای شهر فارس ملایم برای ادای احترام فوق العاده به کلاس 2020 و آینده کلاس. ادای احترام درخت و پلاک و همچنین به عنوان یک بخش از پنساکولا پل خلیج نصب شده است در نگاه کردن بیش از شهر توپ مزارع و امضا خواهد شد توسط سالمندان در هر سال. امید ما این است که دیگر شهرستانها و شهرهای کوچک را افتخار خود را به رهبران آینده در چنین معنی دار و متفکر راه است.

داشتن رشد کرده در اینجا ما چشم انداز یکی از شگفتی و قدردانی برای همه است که انجام شده است برای خانواده ها از خلیج فارس نسیم توسط داوطلبان — بخصوص شهردار گیلاس Fitch و شورای شهر که در خدمت برای $1 در هر سال است. داشتن کاملا یک حرکت چند به عنوان یک نیروی دریایی ما به ندرت دیده می شود این نوع از کار سخت و فداکاری و از خود گذشتگی در دیگر شهرهای کوچک و شهرستانها.

به عنوان یک مثال کامل از فداکارانه رهبری کلاس 2020 همراه با کلاس های دیگر از خلیج فارس نسیم دبیرستان محافظه کارانه مطرح صدها هزار دلار برای موسسات خیریه در منطقه ما در هفت ماه اول این سال تحصیلی به تنهایی! آنها هنوز متوقف دادن به دیگران... حتی اگر آنها شده اند قادر به حضور در مدرسه پیدا کردن شغل, شرکت در ورزش تجربه prom شب جشن در افتخارات و بورس تحصیلی مراسم حضوری دیپلم فارغ التحصیلی احزاب ارشد صبحانه, و در, و در حال حاضر منتظر شنیدن اگر آنها را حتی به تحصیلات تکمیلی.

به تازگی ما یک تماس از SGA دانش آموزان درخواست اگر ما تا به حال هر دی وی دی که ما مایل به کمک مالی به منطقه خانه های پرستاری و کمک امکانات زندگی به این دلیل که ساکنان شده بود تماشای همان فیلم در سراسر این بیماری همه گیر. آنها رفت و خانه به خانه آنها را برداشته و آنها را تحویل. ما مفتخریم که در شهرستان ما این است که تجلیل از این افراد جوان که در حال حاضر برای انجام کارهای بزرگ در جامعه ما!

پس به چند است که باید مورد سوال اگر خط ساحلی پارک بود و مکان مناسب برای ادای احترام ما پاسخ این است که بله! از نظر ما این نگاه-که در آن ما را وادار به تماشای نسل بعدی اجرا و بازی و با سنگ تیز کردن مهارت های خود را در ballfields از شهرستان بزرگ ما نقطه ایده آل برای یک قطعه از فارس نسیم سابقه به "پل" نسل فداکار رهبران. ادای احترام نباید پنهان در مدرسه, اموال, اما به جای نمایش داده شده به عنوان یک پارک نقطه کانونی به همه ما یادآوری از آنچه که می توان بدون در نظر گرفتن سن. با تشکر از شما برای تجلیل کلاس 2020 و فراتر از آن.

آنیتا-ماری هیچکاک یکی از ساکنان خلیج فارس نسیم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن