خلیج خلیج غواصان نسیم شنا در کنار کوسه نهنگ 20 فوت در Pensacola ساحل

جیک نیوبیپنسکولا نیوز ژورنال منتشر شده در 3:38 PM EDT Aug 11, 2020شنا کردن در کنار بچه نهنگ کوسه یک راه پیشپاب

توسط NEWSSALAM در 22 مرداد 1399

شنا کردن در کنار بچه نهنگ کوسه یک راه پیشپابرای خدمه غواصان نسیم خلیج بود تا هفته کوسه را در صبح یکشنبه به پا کنند.

در حالی که آنها در سراسر Pensacola ساحل در مسیر به الوار سوراخ محل شیرجه در ناوار قایق، جایی که آنها برنامه ریزی شده برای تلاش برای برداشت خرچنگ و شیرماهی های خفن، خدمه در منشور کوسه تلاش شیرجه فروشگاه خال خال 20- پا نهنگ کوسه بلند در حدود دو مایل از ساحل.

"من یک اختلال در آب دیدم و دهان کوسه را دیدم و گفتم: "اوه، این کوسه نهنگ است،" کوسه کوسه کوست صاحب و مربی اسحاق جونز به خاطر داشت سه شنبه صبح. "پس ما برگشتيم"

بدون تردید، جونز و همکار کوسه کوسه مربی کوسه کوسه کوسه کبوتر لوکاس دوران به آب زمرد خلیج مکزیک برای برخورد نزدیک تر با موجودی سکه به عنوان بزرگترین ماهی جهان است.

جونز گفت که شوکه شده اند از دیدن کوسه نهنگ که اینقدر نزدیک ساحل شنا می کند.

جونز گفت: «ما اینجا در فلوریدا، به ویژه این زمان از سال در خلیج، کوسه های نهنگ زیادی می گیرم، اما هرگز به ساحل نزدیک نمی شود» تجربه ی باور نکردنی ای بود این یک بار در طول عمر نیست، اما برای قایق منشور شیرجه رفتن از Pensacola، ما اجرا بسیاری از سفرهای دریایی و من دیده ام یک کوسه نهنگ دیگر، همیشه. همین."

'هیچ به معنای هر گونهآسیب': سهام قایقران تا نزدیک تجربه با SpaceX خدمه کپسول اژدها

◄سفری قابل توجه: 10 ساعت، 17.5 مایل، 5 ماهی ژله ای استینگ: نجات نجات از ساحل ناوار به ساحل پنسکولا شنا می کند

مشخص شده توسط دهان بسیار گسترده و رژیم غذایی کریل پلانکتون، کوسه نهنگ به طور معمول تهدیدی برای انسان نیست. به همین دلیل است که بچه کوسه تلاش هیچ وقت در حال تبدیل دوربین های GoPro خود را هدر رفته و غواصی به آب در کنار آن.

جونز گفت: "این یک سگ توله سگ غول پیکر است، در اصل، "جونز گفت. "او اجازه داد تا ما با او شنا برای مدت طولانی، برای 15 یا 20 دقیقه خوب ما با او شنا."

در ویدئوهای متعددی که شیرجه شاپ در کانال های رسانه های اجتماعی آن به اشتراک گذاشته است، ده ها کوبیا دیده می شود که نهنگ را به تکان می دهد. به عنوان دوران آن را، کوبیا به عنوان نوعی از "خدمه پاکسازی" به ماهی بزرگتر و یا کوسه خدمت می کنند.

"آنها ماهی ها و کوسه های بزرگتر در اطراف دنبال و خوردن زباله باقی مانده و stuff آن ماهی یا کوسه نمی خورند، "دورن گفت.

به عنوان اولین کسی که در آب پاشید آن روز صبح، دران گفت که تجربه واقعا چیزها را برای او در چشم انداز قرار داده است.

دوران که اضافه کرد که اندازه متوسط کوسه نهنگ حدود 30 فوت طول دارد، که چگونه غواصان تعیین می کنند که این یک کودک خاص است، گفت: "این یک تجربه نفس گیر است." اندازه بسیار زیاد کوسه نهنگ واقعا به چشم انداز قرار می دهد که شما چقدر کوچک در اقیانوس هستید. فقط تو رو از آب مي بره بيرون

جیک نیوبی را می توان در ساعت jnewby@pnj.com 850-435-8538 رسیده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن