خلیج فارس نسیم بزرگ Ty Dittmer نمودار مسیر جدید فوتبال پس از بازنشستگی

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:20 PM EDT آوریل 2 سال 2020سابق خلیج فارس نسیم در حال اجرا پشت ت

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

سابق خلیج فارس نسیم در حال اجرا پشت تایلر Dittmer هنوز هم می تواند دیده می شود به شکستن اجرا می شود طولانی در تکدی حتی اگر آسیب در بدن خود دارای تعلق نمی خواهد به او اجازه دهید این کار را با کلاه و پد دیگر.

Dittmer اعلام کرد که او حلق آویز کردن خود, football cleats برای خوب ماه گذشته خود را به پایان دانشگاهی حرفه ای با Davidson پس از یک فصل با توجه به یک جفت از آسیب موانع در 12 ماه طول.

سابق همه دولت های در حال اجرا به عقب و دو بار 2,000-حیاط حمله کننده با دلفین ها را پر کرده است, فوتبال خالی با فاصله طولانی در حال اجرا در میان COVID-19 گیر اشاره ای به تغییر ذهنیت پست-فوتبال.

پس از سال ها تعقیب شکوه و سوابق در زمین فوتبال, Dittmer در حال حاضر تخلیه ذهن خود را در جاده ها باز و عاری از هر گونه فشار برای بازگشت به گذشته اشکال.

"من استفاده می شود به نفرت از راه دور در حال اجرا اما این واقعا همه من انجام شده است از آنجایی که من اصلا وزن در خانه" Dittmer گفت. "با ورزشگاه بسته بودن بلند کردن یک گزینه نیست. بنابراین من برداشت کرده ام از راه دور در حال اجرا است و من واقعا آن را دوست دارم.

"این احساس مانند یک وزن کردن شانه های من وقتی که من رسما به نام [من فوتبال حرفه ای]. من در نهایت می خواهم نقل مکان کرد."

که در گذشته شکل همزمان با رنسانس فوتبال از انواع در خلیج فارس نسیم.

قبل از جو بردی و جو نقب زدن در LSU وجود دارد بابی کلیتون و تایلر فلپس در خلیج فارس نسیم یک مربی و کارفرمایی duo تبدیل خلیج فارس نسیم را جرم به قهرمانی کالیبر در پاییز 2016.

کلیتون را تصویب سنگین جرم گیر افتاد غربی فلوریدا توسط طوفان سوخت دلفین ها به 9-1 فصل به طور منظم به پایان برسد و ضرب و شتم از مایکل کارتر نابارا برای منطقه 2-6A قهرمانی.

در سراسیمگی از دلفین ها' عبور از حمله Dittmer به عنوان یک 1,000-حیاط متهور در دوم فصل یک کمپین برجسته دستیابی به موفقیت 224-حیاط عملکرد در یک دلخراش حذفی از دست دادن به تیت.

"من می دانستم که او بود و خوب اما من نمی دانم که او می تواند به عنوان خاص به عنوان او به پایان رسید تا بودن" کلیتون گفت: Dittmer اوایل سال. "...[تیت بازی حذفی در سال 2016] متوجه شدیم که چیزی فوق العاده ویژه. شاید یک بار یا دو بار در طول عمر نوع بازیکن که قرار بود به انجام بسیاری از چیزهای بزرگ است."

این نوع عملکرد – 11.8 متری در حمل و 75-حیاط اجرا می شود و چند touchdowns – که به زودی تبدیل به ساعت برای Dittmer.

او رفت و برای 2,089 متری و 22 touchdowns به عنوان دلفین ها' منجر بازیساز خود را junior فصل یک علامت او تقریبا همسان با 2,054 متری و 25 عنوان نمرات ارشد. هر دو فصل او به طور متوسط 9.2 متری در هر حمل.

تولید قرار داده و او را در کشاکش برای منطقه و دولت عجله تاج در کنار بسیار بیشتر-استخدام بازیکنان محلی مانند کارتر سرعت را Damean Bivins و Escambia فرانک دهقانی هر یک از آنها در نهایت امضا با من بخش FBS مدارس.

در حالی که تولید خود را همسان و پیشی گرفتن آن دسته از بازیکنان در برخی از آماری دسته بندی Dittmer استخدام و مشخصات کاملا هرگز گرفتار همان توجه یک واقعیت است که بدون شک سوخت خود را در حال اجرا با توجه به Clayton.

"من فکر می کنم میپوشید که تراشه بر روی شانه خود را که او نبود استخدام راه دیگر این بچه ها بودند" کلیتون گفت. "او می خواست می شود به شدت استخدام به عنوان کسانی که بچه ها و من فکر می کنم او باید بوده است.

"...من نه تنها می تواند به نظر من قرار دادن در اطراف چرا یک پسر که در بالا 5 در ایالت فلوریدا از پنساکولا به کلید غرب بود که بیشتر به دنبال پس از."

Dittmer نهایی ضربه محکم و ناگهانی از رقابتی فوتبال آمد به مراتب زودتر از یکی می اید انتظار می رود با توجه به گذشته خود دوام آورد.

یک fluky کم ضربه شکست Dittmer مچ پا در دومین ضربه محکم و ناگهانی از داد و بیداد در سال 2018 به طور منظم فصل آخر در برابر شرق Gadsden, sidelining او برای دلفین ها' postseason

او rehabbed خود آسیب مچ پا در عرض چهار ماه و آماده شد تا دوباره با فلپس در Davidson سال گذشته دچار پاره لیگ قهرمانان آسیا در طول یک روال تمرین چابکی در پنساکولا تنها چند روز پس از او احساس او می خواهم بازگشت به اوج بیماری است.

ویرانگر شکست دادند Dittmer به تغییر را چشم انداز خود را به عنوان ادامه بازی را از فیزیکی خود را به خوبی بودن.

"من با داشتن واقعی شک و تردید در مورد فوتبال و اینکه آیا من واقعا می خواستم به آن را انجام دهد دیگر... اگر من حتی آن را دوست داشتم دیگر" Dittmer گفت: از طرز فکر خود را پس از آسیب. "...در نهایت آن را در یک نقطه که در آن کارهای عادی و روزمره به خارج وجود دارد. [نوتوانی] زمان زیادی از عشق من برای بازی کردن از من.

"[فوتبال] واقعا به حال من عشق تمام زندگی من, اما من فقط شروع به داشتن شک و تردید است که آن چیزی بود که من می خواستم برای انجام پس من به دنبال آینده [حرفه ای] سطح."

وجود دارد هیچ تاسف برای Dittmer حتی به عنوان او در حرکت از ورزش که از طریق آن او هیجان زده هزار نفر در سال های اخیر است.

در آینده نزدیک Dittmer گفت: او قصد دارد برای ادامه کار مدرسه خود را در پنساکولا دولت در حالی که کنار هم قرار دادن پول را به پایان برساند خود را در مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در رژیم های غذایی در فلوریدا یا ایالتی فلوریدا.

بر خلاف سوراخ او را به پیدا کردن در مقابل سیستم دفاعی آن را یک راه او می تواند تا حد زیادی کنترل هر چند او گفت: فوتبال است و قطعا به او آموخت که چگونه به سرعت برنامه می توانید تغییر دهید.

"من فکر می کنم با دبیرستان توپ شما وجود دارد چرا شما آن را دوست دارم" گفت: Dittmer. "هنگامی که شما به آن می شود بیشتر از یک کسب و کار است که شما باید به ترکیب با مدرسه بیشتر, بیشتر بلند و شیوه های.

"اگر آن نیست برای من که 5-7 من احتمالا میرم جایی رفته بزرگتر است. اگر شما نمی توانید به تصویب تست چشم شما نمی ممکن است به نظر می رسد که شما سزاوار. اما خدا یک طرح متفاوت برای من است و من فقط زیر جهت است که راه."

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن