خلیج فارس نسیم سبز-چراغ ماسک دستور دادن به کسب و کار و اجرای قدرت

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 3:04 PM EDT Jun 30, 2020خلیج فارس نسیم شهروندان باید پوشیدن ماسک در دا

توسط NEWSSALAM در 10 تیر 1399

خلیج فارس نسیم شهروندان باید پوشیدن ماسک در داخل کسب و کار در خلیج فارس نسیم شهر, محدودیت, اگر چه آن را به هر فرد کسب و کار برای به اجرا درآوردن قطعنامه در اختیار آنها است.

شورای شهر تصویب یک قطعنامه در دوشنبه شب اصلاح اضطراری بیانیه صادر شده توسط شهردار گیلاس فیچ روز جمعه که نزدیک آینه مشابه بخشنامه صادر شده توسط Pensacola همان روز. این قطعنامه شامل همه مردم – هر دو کارکنان و مشتریان – که در داخل یک کسب و کار در داخل شهر و حکم است که آنها ماسک برای کمک به متوقف کردن گسترش COVID-19.

قطعنامه باقی مانده عمدتا همان با یک تغییر: این اصل اظهار داشت که کسب و کار باید پست نشانه های آموزش مردم به پوشیدن ماسک در حالی که در داخل محل کسب و کار. با این حال برخی از اعضای شورای فکر می کردم که زبان بود "تجاوز" و توافق برای اصلاح قطعنامه به می گویند که کسب و کار را تشویق به ارسال علائم.

"من احساس نیاز به آن است که کمی تجاوز در جهت مخالف (و آن را) داوطلبانه چرا که شما در حال رفتن به افرادی که در حال رفتن به می خواهید به آن را انجام دهد و شما در حال رفتن به افرادی که نمی خواهید به آن را انجام دهد" گفت: عضو شورای سفت Hebert.

رکورد افزایش: Escambia, Santa Rosa شهرستانهای پرش 17 درصد پنج شنبه با ضبط 361 جدید COVID-19 موارد

فیچ گفت: او فکر بخشنامه شد کار درست انجام پس از شهرستان شروع به دیدن جامعه گسترش COVID-19 در هفته های اخیر. شده اند وجود دارد 13 تایید موارد در محدوده شهر در دو هفته گذشته با توجه به شهرستان مدیر سامانتا Abell.

"من فکر می کنم آنچه که نگران همه ما این است که افزایش تعداد (موارد)" فیچ گفت. "قبلا آن را مربوط به سفر و یا زندگی کمک; در حال حاضر به طور ناگهانی آن است که توسط جامعه گسترش یافته است. ... ما می دانیم که ماسک را بسیار کوچک اگر در همه, محافظت از فرد با پوشیدن آن است. با پوشیدن ماسک, همه چیز در مورد حفاظت از کسانی که در اطراف شما. آن را فقط به نظر می رسد مانند آن خواهد بود که احترام چیزی که برای جامعه ما به انجام این کار است."

خلیج فارس نسیم پلیس نمی خواهد اجرای این قطعنامه و آن را به جای خواهد بود تا صاحبان کسب و کار به منظور تعیین اینکه آیا یا نه آنها می خواهند به زور به مشتریان به پوشیدن ماسک در حالی که در اموال خود را. کسب و کار اجازه خواهد داشت برای گفتن مشتریان به ترک اگر آنها با پوشیدن ماسک.

میلتون rescinds ماسک دستور: میلتون شورای شهر rescinds ماسک حکم پس از اعتراض عمومی; ماسک های دیگر مورد نیاز

آن را شبیه به یک "هیچ باد و بدون کفش بدون سرویس" سیاست Abell گفت و هیچ جریمه یا مجازات متصل به آن به دلیل آن است که یک قطعنامه نه فرمان.

"این نهاد به مسئولیت مشتری اما اگر کسب و کار احساس می کند که وجود دارد نیاز به یک ماسک سپس یک کسب و کار قطعا می توانید بگویید مشتری به ترک" Abell گفت. "ما تا به حال در مورد اجرای من دریافت ایمیل بیش از آخر هفته با سوال در مورد بیشتر می توانند به اجرای انجام شود و پاسخ ما این است که ما در حال رفتن به پلیس این موضوع است."

خلیج فارس نسیم ماسک قطعنامه خواهد شد غروب در جولای 6, همان روز بعد از آن شورای شهر نشست. این شورا می تواند رای به گسترش این قطعنامه پس از آن.

شهر میلتون نیز ملاقات در شب دوشنبه برای بحث در مورد تقریبا یکسان اضطراری اعلام, اما آن شورای شهر به اتفاق آرا رای به لغو شهردار هدر لیندسی قطعنامه به دستور ماسک پوشیدن خواستار آن است که یک حمله در شهروندان از حقوق اساسی.

سانتا رزا شهرستان رهبران گفت: آنها به هیچ وجه قصد صدور یک county گسترده ماسک قیمومیت.

شهر Pensacola است در جلسه سه شنبه شب به بحث در مورد قطعنامه خود را که احتمالا می تواند تبدیل به یک اجرا فرمان که حمل جریمه و فراتر از شهردار Grover رابینسون قطعنامه.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب