خلیج فارس نسیم ارشد بالا با سوار شدن کمک هزینه تحصیلی به UWF خود به خود درایو رژه

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:05 PM EDT مارس 15 سال 2020Allie Linkous, 17 راه می رفت خود را

توسط NEWSSALAM در 27 اردیبهشت 1399

Allie Linkous, 17 راه می رفت خود را مقابل درب جمعه و ایستاده در ایوان خیره در یک جمعیت.

تبریک نشانه تزئین طرف به آرامی نورد ماشین و رانندگی Suv ها گذشته خود را در خلیج فارس نسیم خانه با شاخ honking. حدود 20 نفر ایستاده در حیاط و 12 بیشتر jockeyed برای بهتر نمایش در بالای گل — تقریبا همه آنها با پوشیدن لباس آبی و سبز.

کسانی که مدرسه رنگ برای دانشگاه وست فلوریدا و اغتشاش جمعه ناشی از Linkous برنده کامل سوار کمک هزینه تحصیلی به مدرسه.

در طول هفته گذشته UWF است تبریک گفت و هفت محلی دانش آموزان اهدا کامل-سوار بورسیه با درایو های رژه, در خانه های خود. Linkous شد توقف نهایی در UWF را "کاروان انتخاباتی است."

UWF ارائه می دهد دو full-سوار بورسیه سرعت ریاست جمهوری بورس و آرگو روح دانش است که هر دو با ارائه بیش از $50,000 نسبت به دانش آموزان شهریه و هزینه های زندگی. بورسیه پوشش هزینه شهریه مسکن و کتاب برای چهار سال هنگامی که در ترکیب با بودجه از فلوریدا روشن آینده و برخی از دریافت کنندگان' پل کمک.

Linkous آموخته او برنده یک سرعت ریاست جمهوری بورس در ماه فوریه است. و او تا به حال یک ظن قوی است که چیزی که قرار بود به اتفاق می افتد به افتخار او صبح جمعه.

"مادرم گفت:" شما باید از تقویم خود را در این روز و در این زمان' و 'لباس خوب و زیبا نگاه,'," او گفت:. "و من گفتم: 'من تعجب می کنم چه اتفاقی می افتد.' و من گفتم که: "چگونه باید من؟' و او گفت: "به خوبی وجود دارد برای رفتن به دوربین. بنابراین لباس برای دوربین.'"

هنوز Linkous هرگز انتظار او را یک رژه به افتخار او انداخته یا این که رئیس جمهور از دانشگاه انتخاب خواهد بود ایستاده در چمن.

شاخ از کاروان هنوز وافغان که UWF جمهور مارتا ساندرز پا از میان جمعیت به سمت Linkous.

"سلام وجود دارد," او گفت:. "من مارتا ساندرز و من رئیس دانشگاه از غرب فلوریدا."

کف زدن, خیس در مدرسه روح گرفت.

"و من می دانم که در این سال رفته است و نه دقیقا مثل شما برنامه ریزی شده اما ما نمی خواهیم هر زمان به رفتن بدون احترام به شما برای برنده شدن در یک سرعت بورس تحصیلی" ساندرز گفت. "ما تا به حال صدها نفر از دانش آموزان سراسر کشور به رقابت پرداختند که برای کمک هزینه تحصیلی و شما یکی از پنج (که برنده)."

ساندرز بعد توضیح داد که UWF راه اندازی این کاروان پس از COVID-19 همه گیر مانع از جشنهای سنتی در مدارس بالا است.

"این چنین یک بار عجیب و غریب و ما نمی توانیم انجام کارهایی است که ما معمولا فراموش," ساندرز گفت. "بنابراین ما در حال تلاش برای انجام چیزهایی است که هنوز هم خاص و به عنوان یک ماده در واقع من فکر می کنم آن است که حتی بیشتر ویژه به این دلیل که دانش آموزان در حال گرفتن به خود جایزه مراسم که آنها را در مدرسه خود را بالا. تا به حال رخ داده است که او می شده اند یکی از بسیاری است و در حال حاضر او یکی از یک نوع است."

Linkous امید او بورس تحصیلی را قادر می سازد به دنبال یک سال تمایل به تحصیل در خارج از کشور در ولز.

"من واقعا می خواستم برای تحصیل در خارج از کشور از آنجایی که من بچه بودم" او گفت:. "من واقعا می خواهم به قادر به کشف و مانند دریافت کنید که احساس می کنید و آنها را واقعا سرد دانشگاه در ولز است که در پزشکی است. من می خواهم برای رفتن به رشته پزشکی. بنابراین امیدوارم این به من کمک خواهد کرد که به خاطر پول همواره مسئله رفتن به کالج."

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب