خلیج فارس نسیم مرد گفته خفه زن مسن, طول می کشد عکس از او ناخودآگاه

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 6:10 PM EDT مه 5 سال 2020خلیج فارس نسیم مرد بازداشت شده است برا

توسط NEWSSALAM در 17 اردیبهشت 1399

خلیج فارس نسیم مرد بازداشت شده است برای سوء استفاده یک فرد بیش از سن 65 پس از او در بر داشت یک ماده پودری در اتاق خواب خود را.

Jorma سواحل 31 دستگیر شد و متهم با باتری و جمع باتری در یک فرد بیش از سن 65. او به رزرو سانتا رزا زندان شهرستان با $107,500 باند و او از زندان آزاد شد شنبه.

با توجه به گزارش بازداشت یک زن وارد خلیج فارس نسیم بیمارستان در هفته گذشته با تورم سر بریده چهره فرش برنز را بر پشت او و کبودی روی پای چپ, چپ دست و چپ دست. او گفت: کارکنان که در سواحل حمله کرده اند ،

زن رابطه به سواحل بود redacted از این گزارش.

سواحل' گزارش بازداشت گفت که این حادثه اتفاق افتاده در حدود 8 p. m. روز شنبه هنگامی که زن پیدا پودری ماده در سواحل' اتاق خواب که خشمگین سواحل.

او برداشت این زن با گلو تحت فشار قرار دادند و او را به زمین فشرد و لگد او را قبل از او راه می رفت دور این گزارش اعلام کرد.

بود در روند تلاش برای ایستادن به عقب تا زمانی که سواحل بازگشت حمل می توانید از اسپری فلفل.

زن گفت: سانتا رزا شهرستان کلانتر دفتر نمایندگان که سواحل اسپری می توانید مطالب به چشم, ضربه به سر او و بدن کشیده طریق اقامت خود پا فشرد او را دوباره تا زمانی که او از دست داده آگاهی این گزارش اعلام کرد.

زمانی که زن از خواب بیدار شد او را دیدم سواحل گرفتن عکس از او.

در نهایت او crawled شده از طریق صفحه اصلی جستجو برای تلفن همراه خود را برای تماس با 911, اما زمانی که او قادر به بلافاصله پیدا کردن تلفن از خستگی خوابش برد.

پس از بیدار برای بار سوم زن سوار خودش را به بیمارستان بر اساس این گزارش.

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن