خلیج فارس قدرت اهدای 300.000 دلار برای کمک به کسب و کار کوچک مالی. برنامه های کاربردی با توجه جمعه.

از کارکنان گزارش منتشر شده 5:44 PM EDT Jun 8, 2020دور دوم کمک های مالی از فلوریدا SBDC در UWF در دسترس خواهد ب

توسط NEWSSALAM در 20 خرداد 1399

دور دوم کمک های مالی از فلوریدا SBDC در UWF در دسترس خواهد بود واجد شرایط برای کسب و کار نهفته مداوم COVID-19 pandemic, با تشکر برای اضافی $300,000 سهم از خلیج فارس قدرت اقتصادی خود را از طریق صندوق توسعه.

شمال غربی فلوریدا کسب و کار کوچک COVID-19 بازیابی برنامه اعطای کمک برای سود کسب و کار در شمال غربی فلوریدا با جریان نقدی فوری نیاز دارد به عنوان یک نتیجه از یک نشان از تاثیر اقتصادی با توجه به COVID-19.

"یک بار دیگر ما سپاسگزار برای خلیج فارس قدرت را در حمایت از ادامه این برنامه اعطا خواهد شد که به نفع کسب و کارهای کوچک گفت:" کلی مسی مدیر منطقه فلوریدا SBDC در UWF. "ما می دانیم که بسیاری از کسب و کار در سراسر شمال غرب فلوریدا همچنان به رنج می برند و اعطای یک برنامه مانند این می تواند کمک به کسب و کار کوچک محلی آن را از طریق این زمان به چالش کشیدن."

خلیج فارس قدرت در ابتدا کمک 250.000 دلار در اوایل بهار امسال ارائه شده است که 50 کسب و کارهای محلی با کمک های مالی از $5,000.

دوره نرم افزار برای دور دوم کمک های مالی به این نتیجه رسیدند چهار شنبه, ژوئن 12. تنها کمک مالی برنامه های کاربردی ارائه شده در طول این بازه زمانی خواهد بود واجد شرایط برای نقد و بررسی. اعطای جوایز خواهد بود تا 5000 $و برخی از شرایط مورد نیاز عبارتند از:

  • باید برای سود بخش خصوصی برگزار شد کسب و کارهای کوچک ایجاد شده در و یا قبل از Jan. 1, 2019.
  • باید حفظ یک محل کسب و کار از جمله یک مکان فیزیکی (ساختمان تجاری) در واجد شرایط شمال غربی شهرستان فلوریدا (Escambia, Santa Rosa, Okaloosa, والتون, هلمز, Jackson, واشنگتن, Calhoun, و خلیج).
  • باید 11 تا 29 کارکنان.
  • باید نشان داد کاهش در درآمد فروش 25 ٪ و یا بیشتر به علت از دست دادن کسب و کار درآمد مربوط به COVID-19.
  • نمی تواند اعطا شده است یکی دیگر از محلی اخیر اعطای تسهیل فلوریدا SBDC در UWF (مانند Escambia County کسب و کار کوچک COVID-19 بازیابی گرنت)

فلوریدا SBDC در UWF دریافت این برنامه و ارسال برنامه های واجد شرایط به یک شخص ثالث نقد و بررسی هیئت مدیره ایجاد شده برای تصویب این جایزه را از اعطای کمک های مالی به هر متقاضی در یک مورد به مورد و بر اساس. UWF توزیع مناسب منابع مالی برای کسب و کار است که اعطا شده است اعطای کمک های مالی.

لیست کامل از الزامات واجد شرایط بودن مراحل درخواست و اعطای نرم افزار را می توان با استفاده از پیمایش به پایین اعطای اطلاعات لینک در یافت https://sbdc.uwf.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب