ستاره موراکامی را غیر ارادی آزادی

"Hard-Boiled سرزمین عجایب و پایان جهان" است که نویسنده ژاپنی ستاره فیلم موراکامی برای اولین بار در کل از رئالی

توسط NEWSSALAM در 29 اردیبهشت 1399

"Hard-Boiled سرزمین عجایب و پایان جهان" است که نویسنده ژاپنی ستاره فیلم موراکامی برای اولین بار در کل از رئالیسم و بسیاری استدلال کرده اند که آن prefigures موراکامی منحصر به فرد در سبک سورئال در پس از آن کار می کند مانند "کافکا در ساحل." از ویژگی های رمان دو داستان در دنیاهای مختلف است که به طور متناوب توسط سوره: "پایان جهان" و "Hard-Boiled سرزمین عجایب".

"پایان جهان" به تصویر می کشد انسان بدون بشریت است. در داخل یک دیوار بالا نهفته است غیر قابل اجتناب کرد در انزوای همیشگی و ثبات. روستاییان که سایه شده اند محروم کردن یک زندگی بدون تمایل و یا حافظه در آرامش ابدی. نسبت به پیشبرد سریع داستان "Hard-Boiled سرزمین عجایب" "پایان جهان" با درآمد حاصل عمدی ظرافت و آرامش — روستاییان انجام روزانه خود آداب و رسوم و شخصیت و آثار خواندن "رویاهای قدیمی."

بدون نفرت بدون درگیری و بدون نیاز به ورزش و آزادی است. چنین کمال و آرامش مرعوب آمریکا به جای داوطلبانه آرامش این آرامش است که مجبور بر روستاییان به عنوان اگر شادی و آرامش در حال میخ را به پیشانی خود را.

سایه نماد بی رنگ بشریت نیست expressible در نور; سایه هستند رادیکال حریم خصوصی نمی اشتراک گذاری هر وسیله. دیوار اطراف سایه روستاییان در معرض آنها را به طور کامل سانسور آنها را جذب خود فردگرایی و آنها را معتاد به سانسور. آنها دیگر مجبور به جستجو برای آنچه که ارزشمند است; همه چیز داده شده است و به آسانی برای آنها ساخته شده. زندگی خود را دیگر در مورد خود اما چیز دیگری — دیوار — فراهم می کند یک حس فوق العاده ای امنیت و سهولت.

موراکامی ضد militarist و این حقیقی استعاره از دیوار و مردم سایه ها شاید نشان دهنده وضعیت واقعی در قرن 20 زمانی که ژاپنی فروخته شد "بالا دیوار" ساخته شده توسط امپراتور که آنها به دنبال صادقانه با حمایت از هار توسعه طلبی برای تحقق بیآنکه در درون خود. هر بار که یک دانش آموز می گوید: "من یک انتخاب نیست اما برای انتخاب این نوع عمده و پیدا کردن این نوع از کار به دلیل آنها وعده من یک آینده امن," موراکامی دیوار رشد می کند بیشتر و بیشتر تهدید آمیز است.

در "Hard-Boiled سرزمین عجایب" در ضمن انسان خود را حفظ سایه تاریکی هر بکشید باید در یک جهان باز و بدون امنیت از دیوار. درماندگی و انفعال را بیرحمانه در معرض — این شخصیت در "Hard-Boiled سرزمین عجایب" صرفا یک نام کارگر در امنیت اطلاعات صنعت اما پس از پردازش برخی از اطلاعات کلیدی برای یک استاد او است تعقیب و شکنجه توسط گروه های مختلف ذینفع. در یک جهان که در آن هر انتخاب مقدار تنها به عدم قطعیت و بد به پایان می رسد و که در آن شخصیت باید مسئول دلخواه عواقب پس از انتخاب است که به دنبال آزادی هنوز هم شایسته است ؟

وجود قهرمان در "Hard-Boiled سرزمین عجایب". همه این ها مردم عادی مثل ما — آنها مبارزه عمیقا در زندگی خود را با نقاط ضعف و اغلب کشنده معایب. هیچ گراند پرتره مانند یک تراژدی یونانی و نه شاهد که اشک میریزد برای درد و رنج خود را. آنها اغلب موفق اما باید تحمل درد در سکوت و بدون یک استراحت آنها گاهی اوقات موفقیت در مبارزات خود را پس از هزینه های فوق العاده ای دارد اما به هیچ تشویق و نه گل انداخته برای کسانی که همچنان همان nameless زندگی یک روز بیشتر.

بسیاری از دانشگاه استنفورد خانواده های اعضای هیات علمی و دانش آموزان کم درآمد در حال مبارزه وحشتناکی در طول COVID-19 بحران است. بسیاری از آنها را به دفاع از خانواده خود را فقط به عنوان شجاعانه به عنوان قهرمان داستان ما. هر چند برخی از توجه و منابع داده می شود مشکل باقی می ماند و در نهایت حل نشده. هنگامی که توجه محو در با صدای بلند در زمینه های اجتماعی آنها باید همچنان به نبرد بدون انتخاب است.

"Hard-Boiled سرزمین عجایب" است سورئال تجسم یک وضعیت واقعی در مورد شخصیت های مانند ما: در میان وفور سیاسی نامزدان به بازی گرفته و ما مبارزه با ابتذال زندگی روزمره و تحمل و سکوت.

"پایان جهان" و "Hard-Boiled سرزمین عجایب" در حال حاضر دو انتخاب: تسلیم خودمان را به فشار اجتماعی و تبدیل شدن به امن با احساس تعلق به چیزی خارجی و بزرگتر از خودمان و یا وفادار به خودمان و تحمل کینه توزی از زندگی است.

به رومن رولان نوشت: "تنها یک وجود دارد واقعی قهرمانی در جهان: برای دیدن جهان به عنوان آن است و آن را دوست دارم." به انتخاب جهان "Hard-Boiled سرزمین عجایب" به معنی زندگی در غم و اندوه از آزادی در رادیکال عدم قطعیت باز انتخاب, به طوری که شاید ما می تواند پیدا کردن صحت یک روز. به انتخاب دیوار در "پایان جهان" است که به پذیرش ارزش ها و آموزه های اعمال شده بر ما و مطابقت داشته باشد اما با امنیت بیشتر و صلح است.

در پایان هیچ شخصیت داده شده است یک نام در "Hard-Boiled سرزمین عجایب و پایان جهان است." در صورت عدم وجود خصوصیات شخصیت تجسم یک معضل جهانی از آنچه که ما باور داریم و ما چگونه رفتار کنند. این رمان به پایان می رسد با قطعیت: "همه که سمت چپ است به من است صدای برف زیر پا" و این بار به انتخاب بین دو راه برای زندگی است که به ترتیب از چپ به ما.

تماس با اوون شن در owenshen 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن