سیستم های بهداشتی متحد برای تشویق بیماران برای دسترسی به مراقبت های زمانی که مورد نیاز

سلامت + رفتار UCLA می پیوندد پنج سایر مراکز درمانی در خدمات عمومی کمپین BetterTogether.سلامت کمپین آدرس

توسط NEWSSALAM در 30 اردیبهشت 1399
سلامت + رفتار

UCLA می پیوندد پنج سایر مراکز درمانی در خدمات عمومی کمپین

شش لس آنجلس بزرگترین سازمان های غیر انتفاعی در نظام سلامت با بیمارستان و درمانگاه و امکانات مراقبت از سراسر منطقه آمده اند با هم متحد و در یک ماموریت برای تشویق اعضای جامعه برای قرار دادن سلامت اولین و دسترسی به مراقبت های زمانی که مورد نیاز است.

UCLA سلامت پیوست مشیت کک پزشکی از USC, قیصر Permanente و عزت و سلامت و Cedars-Sinai برای راه اندازی یک خدمات عمومی کمپین به نام BetterTogether.بهداشت. اطلاعیه تم ها مانند "زندگی ممکن است در مکث. سلامتی شما نیست.," "با تشکر از L. A. برای انجام بخشی خود" و "مراقبت دریافت می کنید زمانی که شما به آن نیاز دارید."

در میان مسائل آموزشی کمپین پرداختن در حال رشد نگرانی های بهداشت حرفه ای است که بسیاری از مردم به دنبال مورد نیاز مشاوره پزشکی و کمک های زمانی که آن را مهم است برای انجام این کار. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی متعهد باقی می ماند و در دسترس برای خدمت به جامعه در سلامت نیازهای مراقبت — از جمله اورژانس اولیه تخصص و مراقبت های فوری.

"کسانی که مراقبت از بیماران در بیمارستان و مراقبت های فوری و مراکز و درمانگاه و مراکز تست و از طریق پزشکی از راه دور پاسخ داده اند با قابل توجه و تعهد پذیری و مهارت" گفت: Johnese Spisso جمهور از UCLA بهداشت و مدیر عامل شرکت UCLA سیستم بیمارستان. "سلامت جامعه ما همچنان به عنوان اولویت شماره یک ما است و ما آماده برای رسیدگی به همه مراقبت های بهداشتی نیاز دارد."

خواندن کامل در انتشار اخبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن