بهداشت و درمان کارگران مرحله 2 در اعتراض به پرداخت ساعت کاهش

بهداشت و درمان کارگران بازگشت به El Camino Real روز پنج شنبه برای ادامه اعتراض به کاهش دستمزد و furloughs از د

توسط NEWSSALAM در 4 خرداد 1399

بهداشت و درمان کارگران بازگشت به El Camino Real روز پنج شنبه برای ادامه اعتراض به کاهش دستمزد و furloughs از دانشگاه استنفورد مراقبت های بهداشتی موقت نیروی کار تنظیم (TWA) برنامه است.

بهداشت و درمان کارگران با حمایت اعضای خانواده و کارکنان از SEIU-ایالات بهداشت و درمان کارگران غرب (SEIU-UHW) اتحادیه اروپا جمع آوری شده در تقاطع El Camino Real و شن و ماسه تپه جاده در نزدیکی بیمارستان استنفورد در 2:30 p.m به موج پلاکارد در عبور ترافیک. بهداشت و درمان اضافی کارگران در مالش های فیلتر شده در طول بعد از ظهر.

تظاهرات می آید دو هفته پس از اولیه اعتراض در همان محل. استنفورد مراقبت های بهداشتی را TWA برنامه های اجرا شده در اواخر ماه مارس در واکنش به فشارهای اقتصادی از COVID-19 نیاز به کارکنان به هم کردند را پرداخت زمان (PTO) یا قبول یک 20% کاهش پرداخت. بهداشت و درمان کارگران شکایت کرده اند در مورد احساس مجبور به منفی انجمن اولیا و مربیان به عنوان یک نتیجه است که می تواند کارگران را بدون پرداخت برای ترک "سال."

با توجه به استنفورد مراقبت های بهداشتی سخنگوی جولی Greicius استنفورد مراقبت های بهداشتی را TWA به پایان خواهد رسید و در تاریخ 20 ژوئن به صورت SEIU کارکنان و جولای 4 برای غیر به نمایندگی از کارکنان.

"اولویت های ما شده اند به ایستادن با ما مردم خود را حفظ شغل و درآمد" Greicius نوشت: در بیانیه ای به روزانه. "ما کار کرده اند به ما مطابقت روزانه نیروی کار به تقاضا در سراسر سازمان ... با استفاده از زمان پرداخت کردن برای نگه داشتن همه شاغل و کارکنان ما در حقوق و دستمزد کامل با منافع دست نخورده و ارائه گزینه های برای حفظ درآمد خود را."

"SEIU کارکنان در حال ارائه گزینه قطع پرداخت به عنوان بخشی از TWA چرا که ما مطیع مذاکره قرارداد" Greicius اضافه شده است. "نرخ ساعتی خود را همان باقی می ماند و خود را برای کاهش ساعت آنها انتخاب کرده اند به استفاده از زمان پرداخت کردن (PTO)."

با توجه به لیندا کرنل یک واحد کار در بیمارستان استنفورد استنفورد مراقبت های بهداشتی بارها حاضر به معامله با کارکنان در مورد TWA. یک واحد منشی "توابع به عنوان یک عضو از بیمار مراقبت تیم با ارائه پشتیبانی" با توجه به یک لیست شغلی توسط دانشگاه استنفورد مراقبت های بهداشتی.

بهداشت و درمان کارگران خواست برای مذاکره با استنفورد "زمانی که آنها [دانشگاه] اجرا [تنظیم برنامه]," Cornell گفت. "ما خواسته ایم بارها و بارها چندین بار از آن پس و آنها همچنان به رد است."

"ما باید خود را [استنفورد مراقبت های بهداشتی را] توجه" گفت: فولاد تکنسین آماندا Cfr. "ما می دانیم که حضور ما در اینجا و در تلاش برای ایجاد انگیزه در مردم برای ایستادن در برابر آنها را آزار آنها را می بینم که به عنوان پیشرفت."

Cfr همچنین ادعا شده است که دانشگاه استنفورد مدیریت بهداشت و درمان تا به حال تلاش برای بی اعتبار ساختن SEIU-UHW تلاش.

"ما ارسال متون به نوع اطلاع رسانی به مردم از آنچه که در اتحادیه" Cfr گفت. "یکی از اعضای [بیمارستان استنفورد] در پاسخ گفت:" من مدیر به من گفتن که این اتحادیه در واقع به این توافق رسیدند و این که شما نوع از اجازه دادن به آن اتفاق می افتد'... این فقط از نوع دیوانه چگونه مدیریت نوع دولا شدن به سطح است که به دروغ به مردم به از دست دادن ایمان خود ما اتحادیه."

Greicius نظر نیست بر این ادعا.

یک ماه به دانشگاه استنفورد مراقبت های بهداشتی را در تنظیم برنامه های بهداشت و درمان کارگران نیز ابراز نگرانی می کند که کاهش در نیروی انسانی و کار شیفت بودند افت کیفیت مراقبت از بیماران در دانشگاه استنفورد بیمارستان.

"من کار با نوجوانان و بزرگسالان جوان که دچار اختلالات خوردن و من انجام شده است آن را برای 35 سال" گفت: جوانان مشاور کتی Haalck. "امروز من اجباری بعد خاموش ... و رجیستری یا آژانس فرد است که با در نظر گرفتن جای من ... این قطعا کاهش کیفیت از بچه ها مراقبت."

"روز دیگر ما تا به حال یک بیمار است که در یک انزوای اتاق" Cornell گفت. "آن زمان مانند شش یا هشت ساعت ما را قادر به دریافت یک خانه دار به در آن وجود دارد به حذف سطل زباله چون به اندازه کافی وجود ندارد خانهدار. شاید خانه دار ممکن است یک طبقه به پوشش و در حال حاضر آنها باید چندین طبقه را پوشش دهد."

استنفورد بهداشت و درمان "از سر گرفته و تقریبا تمام مراحل در مارس 4," Greicius نوشت: نسبت دادن این تصمیم به "گسترده تست از نیروی کار ما نشان داد که فوق العاده کم نرخ ابتلا به عفونت و در نتیجه یک محیط امن برای کارکنان و بیماران است."

"ما هر اندازه گیری برای اطمینان از ایمنی کارکنان و بیماران به عنوان ما دوباره فعال عملیات و در ادامه به ارائه امن ترین و بالاترین کیفیت مراقبت به جامعه ما" Greicius اضافه شده است.

Cfr گفت که دانشگاه استنفورد ارتباط با بهداشت و درمان کارگران شده است و معلوم نیست در زمانی که پرداخت های عادی را از سر گرفت.

"زمانی که آنها آن را نورد کردن آنها گفت: از آن می تواند طولانی و یا کوتاه اما شده است وجود ندارد هر گونه صحبت از انجام دور با آن" Cfr گفت.

اما Greicius رقابت این.

"ما ابلاغ انتظار پایان تاریخ و چشم انداز قاب زمان در حال تغییر به همه کارکنان از طریق مدیریت جلسات و در صفحه اول پرسش و پاسخ در مورد TWA برنامه های موجود در دانشگاه استنفورد مراقبت های بهداشتی را در اینترانت" Greicius نوشت: در یک ایمیل روزانه. "ما انتظار پایان تاریخ به باقی می ماند به عنوان برنامه ریزی شده و امید است که هر کارمند به دنبال حقایق در مورد TWA برنامه را رسیدن به خود مدیر و بررسی پرسش و پاسخ."

Cfr و کرنل گفت: آنها همچنان به فشار برای گفت و گو با دانشگاه استنفورد مراقبت های بهداشتی.

"ما نیاز به شنیدن از آنها را [در مورد] هنگامی که این در حال رفتن به بیش از به خاطر این عادلانه نیست" Cfr گفت. "ما می دانیم که آنها پول است."

"ما در حال رفتن به ماندن آرام در مورد این" Cornell گفت. "ما همیشه درخواست از آنها برای ... احترام ما و با ما ملاقات کنند. ما قصد داریم به نگه داشتن فشار برای که و اگر آنها نمی خواهد صحبت می کنند به ما, ما در حال رفتن به صحبت می کنند به مردم است."

تماس با دانیل وو در dwu21 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن