حجم کار سنگین محدود تاثیر نگه می دارد دانش آموزان از درگیر شدن در GSC نمایندگان می گویند

در پی یکی دیگر از چرخه انتخابات با تعداد نسبتا کمی از نامزدهای فعلی اعضای فارغ التحصیل شورای دانشجویی (GSB) با

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

در پی یکی دیگر از چرخه انتخابات با تعداد نسبتا کمی از نامزدهای فعلی اعضای فارغ التحصیل شورای دانشجویی (GSB) با اشاره به حجم کار سنگین به شورای اداری فرآیندها و انزوا از برنامه های تحصیلات تکمیلی به عنوان مهمترین دلیل نامزد آینده نگر ممکن است تصمیم به اجرا نمی.

18 کاندیدا برای ثبت در مجموع از 15 موقعیت در GSC در انتخابات چرخه. در سال گذشته دو نفر از اعضای شورای زد unopposed و سه کرسی اهدا شد با نوشتن در رای.

سال چهارم مهندسی مکانیک دانشجوی دکتری و فعلی شورای همکاری صندلی Yiqing دینگ و با همکاری مشاوران — سال چهارم J. D.-M. A. نامزد و خروجی عضو شورای جولیا Neuser و GSC اجتماعی صندلی و سال دوم علوم کامپیوتر کارشناسی ارشد دانشجو آدم Keppler — همه توصیف حجم کار سنگین به عنوان مهمترین دلیل دانشجویان تحصیلات تکمیلی ممکن است مردد به درگیر شدن در دانش آموز خود دولت است.

"شما می توانید می گویند که این فقط یک بیش از حد بسیاری از گزینه های در دسترس بودن و زمان کافی نیست' نوع موضوع" Keppler گفت.

"برای دانشجویان این ASSU است فقط یکی دیگر از بخشی از زندگی دانشگاهی" دینگ گفت. "برای دانش آموزان گراد بسیاری از دانشجویان دکترا به ما چنین سنگین و حجم کار در حال حاضر آن را سخت به چیزی را که فقط به عنوان مهم به عنوان تحقیق و یا پایان نامه خود."

دینگ گفت: تصمیم خود را به اجرا برای انتخاب مجدد نیاز جدی شور و مشورت با مشاور که آیا او بیش از حد.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز ممکن است بیشتر تمایل به شرکت در بیشتر گروه های تخصصی در خود مدارس Neuser گفت: مانند استنفورد قانون انجمن یک سازمان دانشجویی با Stanford Law School (SLS) که با این نسخهها کار به طور مستقیم با SLS مدیران.

"من فکر می کنم آن را پایین می آید به طبیعت غیر متمرکز از دانشگاه" Neuser نوشت: در یک ایمیل روزانه.

"دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیاز به احساس می کنم مثل GSC مربوط به آنها," او گفت:, و اشاره کرد که اولویت مسائل از جمله بودجه تحقیق و حق الزحمه در حال تصمیم با دانشگاه شدم.

دینگ احساس کردند که شورا قدرت محدود ممکن است مانع یک درجه بیشتر از دانشجوی نامزدی. این GSC توصیه می تغییر سیاست توسط راه عبور از قطعنامه های, اما آنها عدم تصمیم گیری نهایی توانایی دینگ گفت.

"گاهی اوقات ما احساس می کنیم که ما ناتوان," او گفت: از آنجا که دانشگاه ممکن است تصمیم به عمل مطابق با GSC را توصیه.

به عنوان یک مهندس و دانشجوی بین المللی دینگ گفت: او برای اولین بار می خواستم به درگیر شدن با GSC به عنوان او احساس مجهز به نشان دهنده دو متنوع گروه های دانشجویی.

"وجود دارد یک فاصله بین دانشجویان بین المللی و دانشگاه های خود," او گفت:, و اضافه کرد که بسیاری از دانشجویان بین المللی ممکن است کمتر تمایل به صدای خود را نیاز دارد و نگرانی به مديران دانشگاه.

دینگ توصیف GSC به عنوان یک "جعبه سیاه" و اضافه کرد که دانشجویان فارغ التحصیل نیز ممکن است منصرف از در حال اجرا توسط این مجموعه طبیعت ASSU فرایندهای.

Keppler با اشاره به ایجاد, اجتماعی, کمیسیون غیرمنتخب اعضای GSC که کمک به هماهنگی میان برنامه های اجتماعی به عنوان وسیله ای برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای شرکت در دولت های دانشجویی بدون در نظر گرفتن شرایط زمان قابل توجهی تعهدات.

"من فکر می کنم که به عنوان ما سعی می کنیم به ارائه بیشتر مانند این نوع از فرصت هایی است که می تواند یک راه بسیار خوبی برای به دست آوردن بیشتر مردم به تعامل با GSC و به نوعی قادر به تعادل بار به عنوان خوب," او گفت:.

Neuser احساس کردند که تکمیل Escondido ایجاد کرد فارغ التحصیل خوابگاه و پس از آن هجوم دانش آموزان فارغ التحصیل زندگی در دانشگاه نیز ممکن است افزایش GSC دید در سال آینده است.

"این دانشجوی بدن بیشتر خواهد بود متمرکز و قابل دسترس تر از همیشه, بنابراین من فکر می کنم GSC این فرصت برای ایجاد یک تاثیر واقعی," او نوشت.

Neuser که فارغ التحصیل این بهار احساس کردند که GSC آماده شد تا در خصوص نقش فعال در سال تحصیلی آینده با توجه به عدم اطمینان اقتصادی در آورده با COVID-19 بیماری همه گیر.

"حالا بیشتر از همیشه دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیاز نمایندگان به دفاع از آنها را," او نوشت.
 

تماس با فضل کارول در gac23 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن