High school sports: ورزشی ادارات در سراسر فلوریدا بررسی NFHS دستورالعمل برای بازگشت

جان Santucci, Bryan کونای و الکس مارتین Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:18 PM EDT مارس 20, 2020ورزشی دبیرست

توسط NEWSSALAM در 1 خرداد 1399

ورزشی دبیرستان ادارات در سراسر کشور مشتاق به گرفتن دانشجو-ورزشکاران بازگشت به روال عادی کار کردن تمرین و رقابت و ممکن است در حال حاضر یک نقشه راه برای انجام این کار است.

در حالی که هیچ مقام رسمی تاریخ های تعیین شده است برای زمانی که تیم ها می توانند رزومه فعالیت های دانشگاه ملی فدراسیون دولتی دبیرستان انجمن با صدور دستورالعمل های جدید سه شنبه برای دولت های ورزشی نظارتی در سراسر کشور به عنوان آنها توسعه استراتژی های خود را برای بازگشت به میدان از coronavirus بیماری همه گیر.

دستورالعمل باید سه پایه فاز برای بازگشت به دو و میدانی به تدریج با کاهش محدودیت.

"این بد نیست برای باز کردن" سنت لوسی شهرستان مدیر ورزشی پیت کرسپو گفت. "من می دانم آن را جدا ورزشی مانند والیبال و آنها نمی توانند ضربه توپ را به هر یک از دیگر در فاز 1. اما این چیزی است که ما به دنبال در آن و زمانی که ما رول از ما ممکن است استفاده از برخی از این دستورالعمل ها."

در سراسر کشور ناپل بالا مدیر ورزشی موبایل مدوگنو بود تشویق به دیدن این دستورالعمل منتشر شد.

"من خوشحال بودم که در نهایت به دیدن حداقل یک طرح یا پارادایم چگونه ممکن است کار گرفتن ورزش دبیرستان شروع دوباره" مدوگنو گفت. "من فکر می کنم ملی دستورالعمل یک چیز خوب است. دولت و به خصوص محلی رهنمود مهم برای من چون ما در بهترین موقعیت بدانید که چه چیزی برای ما.

"فلوریدا است نه نیویورک و ذغال سنگ شهرستان است Dade County است. یک روش اندازه گیری شده را حس می کند. و البته مهم ترین نظر همیشه سلامت و ایمنی نه تنها برای ورزشکاران بلکه برای همه است."

این NFHS این دستورالعمل بر اساس گام های صادر شده توسط کاخ سفید در ماه آوریل الزام آور نیست و تنها سازمان هایی مانند فلوریدا دبیرستان انجمن ورزشی. این ULTIMOPREZZO گفت TCPalm در روز دوشنبه بودند و در انتظار راهنمایی از رژیم صهیونیستی. ران DeSantis و کمیسر آموزش و پرورش ریچارد کورکوران قبل از حرکت رو به جلو است.

"این ULTIMOPREZZO است که با نگرانی در انتظار به روز رسانی و بیشتر جهت از فرماندار DeSantis و کمیسر کورکوران در مورد برنامه های خود را برای ما عضو مدارس و مناطق آموزش و پرورش در این پاییز" به ULTIMOPREZZO نوشت: در یک ایمیل. "این دشوار است به حدس و گمان در این زمان چه خواهد بود مجاز برای بازگشت امن به بازی. آن است که برنامه ما برای ادامه به دنبال توصیه از هر دو فرماندار DeSantis و کمیسر کورکوران همراه با تمام فدرال و دولت های محلی در بخش بهداشت و درمان دستورالعمل CDC. به عنوان به زودی به عنوان ULTIMOPREZZO بیشتر اطلاعات ما انتشار یک طرح است که متناسب با در توصیه های ارائه شده است."

شهرستان-توسط-شهرستان چالش

کیپرس لک دبیرستان مربی تیم فوتبال ریچی سوار شگفتی به دلیل دستورالعمل حتی در خود دولت تغییر کرده گاهی اوقات county-توسط-county, چگونه ULTIMOPREZZO ادامه خواهد وقتی که هدایت داده شده است.

"بیایید می گویند اگر همه طرف ها معتقدند که ما می توانیم باز به بالا باید تمرینات در حالی که ماندن امن و شهرستان های دیگر نمی توانید است ULTIMOPREZZO رفتن به اجازه می دهد یک منطقه به عمل و نه دیگر؟" سوار گفت. "در بهترین مورد علاقه برای بچه ها در کل ما می خواهم برای باز کردن اجازه دهید آنها را خارج و دیدن هر یک از دیگر. از رقابتی نظر من نمی خواهم به یکی از سمت چپ اگر دیگران هستند که می توانید انجام دهید اما تصویر, باز, همه چیز در فازهای است آنچه بهترین است."

بیشتر: مربیان تعجب می کنم که چه خواهد شد در این تابستان در حال حاضر که زمستان ورزشی به طور رسمی انجام می شود

Lely دبیرستان مربی تیم فوتبال J. J. Everage نیز تعجب که چگونه دستورالعمل جدید می تواند بازی کردن به خصوص با توجه به منابع محدود برخی از مدارس در حال حاضر.

"من درک می کنم این پیشنهاد اقدامات پیشگیرانه اما این عملی نیست برای همه مدارس به اجرا درآوردن" او گفت:. "این هزینه مدارس پول بیشتر برای پاکسازی تمام تجهیزات قبل در طول و بعد از استفاده و تنظیم علائم در هر فرد درگیر و به همین ترتیب.

"من برای یک, ندارد, اعضای هیات که آن را به طور موثر اجرای این دستورالعمل است. چگونه موثر خواهد بود برای من به کار کردن نه بازیکن (با یک مربی) وقتی که من فهرستی از 80? آن را 10 دقیقه برای دریافت از طریق فهرست. مربیان در حال حاضر underpaid برای زمان ما قرار داده است."

خصوصی مربی مدرسه والت رمزی از ملبورن مرکزی کاتولیک فوتبال جزئیات حساب های رسانه های مورد NFHS راهنمایی اما دور آمد فازی تصویر.

"این بسیار مبهم" رمزی گفت. "به نظر می رسد هیچ جهت روشن توسط هر کسی. هیچ کس می خواهد برای تصمیم گیری در حال حاضر."

حتی اگر جدید پالم بای مربی تیم فوتبال Dwayne برد می خواهد برای ادامه قالب این برنامه به عنوان او می بیند مناسب او اعتراف کرد که پاره شده. او مانع که آیا نمی های فوتبال و تمرین در گروه های کوچک و بدون تماس با اجازه می دهد سنتی فوتبال برای بازگشت در برنامه.

"این یک سوال واقعا دشوار," برد گفت. "من فکر می کنم سخت در مورد آن این است که شما ببینید دیگران شروع به بالا. من به وضوح می خواهید به عقب بر گردیم به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است اما من نمی خواهم به آن را انجام دهد در خطر از کسی گرفتن بیمار است."

هنوز هم یک بازی انتظار

دبیرستان دو و میدانی بودند به حالت تعلیق در اواسط ماه مارس به عنوان مدارس تعطیل به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و ULTIMOPREZZO رسما لغو تمام بهار فصل در مارس 20.

هیچ دانشگاه در گنج ساحل و یا در جنوب غربی فلوریدا شده اند بازگشایی شد و هیچ شهرستان اعلام کرده است یک تاریخ زمانی که در دانشگاه فعالیت می, رزومه, اما مدیران ورزشی در حال تشویق مربیان خود به یک برنامه مشخص برای زمانی که آنها چراغ سبز دریافت کنید.

"در نهایت آن خواهد شد تا ما در منطقه" مارتین کانتی مدیر ورزشی علامت Cowles گفت. "ما هنوز در صبر و انتظار دیدن حالت. به نظر می رسد مانند ULTIMOPREZZO را ترک خواهد کرد آن را به مناطق منحصر به فرد برای تصمیم گیری و اگر سمت چپ آن تا به ما ما را در دستورالعمل مندرج کار با ناحیه رهبری و آمد تا با یک طرح.

"تا زمانی که ما می توانید آن را با خیال راحت من می خواهم برای دیدن این بچه ها از حس ظاهر به عنوان به زودی به عنوان ما می توانیم."

جنوب فورت مایرز مدیر ورزشی کریس هریس مانند بسیاری از مدیران ورزشی سراسر کشور در حال انتظار به مربیان خود را متهور اجازه می دهد تا تیم ها و افراد برای شروع ساختار تمرینات.

"من آماده شدن ذهن من برای نسل آینده ورزشی ما تا به حال ما در جلسه هفته گذشته با مربیان ما و هر کس تا به حال یک خط که می گوید این است که رفتن به متفاوت" هریس گفت. "آنها در حال رفتن به جلو و خود را آماده برای انجام بسیاری از کارهای متفاوت به جای فقط نشان دادن و مربیگری است."

یکی از هریس' نگرانی برای ورزشکاران خود را به مطمئن شوید که آنها physicals برای شرکت در یک تمرین یک بار آنها مجاز است.

"تنها چیزی که ما می توانید انجام دهید در حال حاضر است که برای بچه ها آماده گرفتن فیزیکی به طوری که در تاریخ آمده و ما قادر به آنها را به عمل ما آماده برای رفتن و اتلاف وقت" هریس گفت.

مراحل برای بازگشت

این NFHS دستورالعمل برای مرحله اول شامل دما کنترل و غربالگری علایم قبل از هر تمرین با تجمع بیش از 10 نفر در یک زمان و حداقل شش فوت در فاصله بین تمام شرکت کنندگان است.

سنت لوسی غرب سده مربی تیم فوتبال جاش واتکینز گفت: تلاش برای هماهنگ است که می تواند مشکل بیشتر از ارزش آن است.

"من فکر می کنم این امر می تواند تقریبا غیر ممکن است, من واقعا با 10 نفر-محدودیتی با یک مربی در اتاق وزن" واتکینز گفت. "قبل از اینکه شما حتی آن 10 در اتاق وزن شما دنبال آن هستید در یک مقدار قابل توجهی از زمان فقط به سازماندهی همه از آن و سپس به بررسی درجه حرارت و سپس پاک کردن همه چیز. زمان عاقلانه خواهد بود یک کابوس است. من فکر می کنم آن خواهد بود آسان تر به انجام این کار نیست و فقط برو بیرون. اما اگر آن را فقط 10 بیرون شما هنوز هم همان مسائل است.

"اگر شما در حال صحبت کردن در مورد تمیز کردن اتاق وزن مناسب راه شما رو درب و دستگیره و اگر آنها قرار داده 225 پوند در یک بار که چندین صفحات که بازیکنان لمسی است که شما باید برای تمیز کردن و نوار و نیمکت. شما در حال صحبت کردن در مورد هر دمبل و قفسه. اگر شما یک lat pulldown شما رو برای تمیز کردن پین و پلاک و دستگیره ها. تقریبا آوردن فشار تمیز کننده خواهد بود تنها راه برای انجام آن است."

این NFHS فاز دوم گسترش در خارج از فعالیت های گروه تا 50 اما حد 10 باقی خواهد ماند برای فعالیت های داخلی است.

توسط فاز 3 این کمیته گفت: متوسط قراضه قبل از تمرینات دیگر مورد نیاز خواهد بود و تجمعات تا 50 در حال حاضر می تواند مجاز در داخل خانه و متوسط خطر ورزشی می تواند شروع عادی تمرین و مسابقه. تنها پس از آن می تواند "بالاتر از خطر" ورزشی مانند فوتبال, رزومه, اصلاح شیوه اما با قبل از تمرین روش های غربالگری و متوسط چک استفاده می شود در طول دو فاز.

"من حدس می زنم من موافق با ارزیابی خود را در ورزش های مختلف داشتن سطوح مختلف تماس اما با آن موافق نیست که معیار برای بازگشت به عمل" گفت: دامون جونز, St. John نویمان دبیرستان مدیر ورزشی و مربی فوتبال. "عقل سلیم می گوید:" بله وجود دارد کمتر تماس شخصی در بیس بال از فوتبال' اما شما هم سعی کنید برای بازگشت به حالت عادی و یا شما نمی.

"شما نمی توانید فاصله اجتماعی و بازی های ورزشی. Dugouts? برگزاری دونده بر پایه? بسکتبال فقط به عنوان اگر تماس به فوتبال مگر اینکه ما توافق کردیم به بازی دفاع. هیچ نیمکت huddles? و آن را در داخل خانه که در آن کیفیت هوا تر است به خطر بیافتد. اگر ما رفتن به مدرسه و سپس ما نیاز به بازگشت به ورزش به عنوان فصلی برنامه ریزی شده است."

بسیاری را در نظر بگیرید

یکی دیگر از نگرانی اگر و هنگامی که از سرگیری فوتبال می آید این است که آیا یا نه مقامات در حال رفتن به آماده به پایبندی به قوانین جدید و قوانین و مقررات. جان Mantica رئیس جمهور از جنوب خلیج فارس مقامات فوتبال انجمن گفت که فصل خود را در حال حاضر انجام به عنوان بسیاری از جلسات تقریبا در میان مقامات به عنوان آنها به طور معمول در این مرحله از سال در آماده سازی برای یک فصل.

انجمن ملی ورزش مقامات به تازگی فرستاده مقامات در سراسر کشور بررسی به دنبال بازخورد احساسات خود را از بازگشت به کار. Mantica است که کنجکاو برای دیدن اجماع داده می شود که چگونه برخی از مناطق شده اند تحت تاثیر این بیماری همه گیر بیش از دیگران است.

"فکر می کنم آنها واقعا می خواهید برای دریافت به عنوان بسیاری بازخورد به عنوان امکان پذیر است و آن را بسیار جالب برای دیدن نتایج" Mantica گفت. "چیزی می تواند اتفاق می افتد فردا و آن را می تواند تغییر راه مردم را در نظر اگر آنها باید در این زمینه یا نه."

اوکیچوبی مدیر ورزشی کنی Buckner گفت که او شک و تردید است که سقوط ورزش قادر خواهد بود برای شروع در زمان.

"به نظر من فکر نمی کنم ما آغاز شده در زمان و بدون واکسن" Buckner گفت. "این فقط رفتن به بیش از حد سخت است. حتی پیامدهای مالی در کسب و کار است که در گذشته کمک کرده اند. در این سال آن بد خواهد بود. در سال آینده خواهیم بود در مشکل. از نظر مالی آن را برای رفتن به یک فشار بر روی همه. شما باید برای نگاه در ایمنی از همه درگیر. من می دانم که بچه ها انعطاف پذیر تر هستند اما ما باید برخی از مربیان است. آن را خیلی زود به بگویید, اما این نظر من است. آن را در همه حال حاضر است."

ایالات متحده آمریکا امروز شبکه — فلوریدا خبرنگار ورزشی برایان مک کالوم کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب