آموزان بالا یادگیری علم و کسب و کار از طریق Nanovation رقابت

با دوام و ضد میکروبی دستکش های پزشکی. یک سیستم برای کمک به نابینایان جلوگیری از عفونت. یک غیر تهاجمی برای درما

توسط NEWSSALAM در 10 تیر 1399

با دوام و ضد میکروبی دستکش های پزشکی. یک سیستم برای کمک به نابینایان جلوگیری از عفونت. یک غیر تهاجمی برای درمان انسداد عروق. به آرامی درخشان اسباب بازی به کودکان آرامش به خواب.

همه از این پتانسیل فن آوری های مبتنی بر تعامل فیزیکی است که رخ می دهد که در مقياس نانو و یا ده میلیونیم اینچ. و در حالی که آنها نمی تواند هدف قرار دادن بازار خرده فروشی در هر زمان به زودی آنها ارائه یک دلیل برای امید به آینده با این وجود — از آنجا که ایده های در حال کار از نوجوانان است.

نوشته های برنده در دانشگاه UCLA چهارم سالانه Nanovation رقابت ممکن است نشان دهنده واقعی محصولات — هنوز — اما علم پشت آنها را بسیار واقعی است. که یکی از الزامات اصلی این مسابقه که به دعوت جنوب کالیفرنیا دانش آموزان متوسط و بالا به شناسایی یک مشکل مهم رویای یک فناوری نانو فعال راه حل و سپس ایجاد یک برنامه برای تبدیل ایده خود را به واقعیت است. برندگان جایزه دریافت تا $2,000 برای درس منابع.

این رقابت ها که ادغام بنیادی یادگیری با مقدمه ای بر کارآفرینی یکی از جامعه آموزش و پرورش برنامه های ارائه شده توسط کالیفرنیا NanoSystems موسسه در UCLA که همچنین شامل کارگاه های آموزشی برای معلمان و تابستان موسسه برای دانش آموزان.

"ما در آغاز Nanovation رقابت به عنوان یک راه برای به دست آوردن دانش آموزان هیجان زده در مورد علم" گفت: سارا Tolbert دانشکده آموزش و پرورش مدیر در CNSI و استاد شیمی و بیوشیمی. "آنها شروع به دیدن که علم است و نه فقط یک دانشگاهی پیگیری اما چیزی که می تواند زندگی مردم را تغییر دهد و بهبود جامعه است."

هر تیم از چهار تا پنج نفر است که به رهبری یک معلم از مدرسه خود و همسان با یک یا دو UCLA فارغ التحصیل دانشجوی داوطلب که کمک مربی گروه و اطمینان از صحت هر دو طرح کسب و کار خود و اساسی علم است.

به عنوان با بسیاری از مناطق دیگر از زندگی این رقابت ها بود که تحت تاثیر این بیماری همه گیر کوروناویروس. در سال های گذشته آن را در زمان مکان در محوطه دانشگاه و شد آزادانه پس از مدل تلویزیون نشان می دهد "مخزن کوسه" با فرد ارائه توسط Q&A جلسات با پانل از قضات از جمله سرمایه گذاران و UCLA دانشکده. در این سال سازمان چرخد و به یک فرمت آنلاین به منظور حفظ دانش آموزان دسترسی به فرصت های آموزشی.

نه تیم های تن به تن محصولات خود را در پنج دقیقه ، برندگان اعلام شد و از طریق ویدیو در تاریخ 5 ژوئن.

اول رفت به یک تیم از والنسیا دبیرستان برای خود LumiLightآموزشی اسباب بازی الهام گرفته شده توسط باکتری های زیست تاب که کودکان می توانید بازی را با قبل از خواب جای خواب-اخلال در زمان روی صفحه نمایش.

جایزه دوم: 405 عروق جم (داد Jieguan دبیرستان)

  • مشکل: آترواسکلروز مشترک و به طور بالقوه کشنده رگها.
  • راه حل: یک درمان هدفمند بسته بندی شده در نانوذرات و سپس هدایت و فعال در داخل بدن توسط میدان مغناطیسی. (تصویری)

جایزه دوم (کراوات): Silver Linings بیخ و مراقبت (کارگر دبیرستان)

  • مشکل: خارش پوست و خطر ابتلا به عفونت در میان جانبازان از سوکت های خود را پروتز.
  • راه حل: یک جوراب زوج با یک رول ژل حاوی نقره ساخت نانوسيم های که دارای خواص ضد میکروبی (تصویری)

جایزه سوم: Nitriphene (وست دبیرستان)

  • مشکل: کشنده عفونت های بيمارستانی
  • راه حل: دستکش, دستکش, تقویت با گرافن یک لایه از کربن یک تک اتم ضخامت به انتقال دوام و کشتن ویروس ها و قارچ ها و باکتری ها. (تصویری)

Tolbert به عنوان یک قاضی برای رقابت در کنار دنیس Avchen, رئیس و موسس غیر انتفاعی تحقیقات محیط زیست, طرفداران, که همچنین حمایت منابع برای دانش آموزان تیم ها و برندگان جایزه پول است. برایان بنسون از فناوری MedTech مبتکر Howard, Ko از شرکت سرمایه گذاری Morpheus سرمایه گذاری و سونیا لونا, مدیر اجرایی CNSI گرد کردن قضات' پنل.

در سال 2020 اجرا به رقابت برجسته یک عنصر جدید: یک مدل برنامه ریزی مالی.

لونا توزیع یک صفحه گسترده است که در ارتباط های مختلف عملیاتی مورد نیاز خود را با دنیای واقعی هزینه های. این ابزار به معنای تمرکز دانش آموزان توجه در چقدر پول خود را خیالی کسب و کار خواهد نیاز به جمع آوری در حالی که همچنین تسهیل تصمیم گیری خود را. تیم های دریافت دستورالعمل های دقیق و تا به حال این فرصت را به صورت مجازی در جلسات مربیگری.

"نه تنها من می خواهم برای کمک به دانش آموزان درک کنند که پل ارتباطی بین مفهوم خود و تجاریسازی اما من هم می خواستم به خود را افزایش عددی سواد" لونا گفت. "من باور دارم که واقعا مهم است از نظر علمی و کسب و کار نبوده است."

فراتر از تجربه یادگیری برای دانش آموزان و معلمان و همچنین به دست آوردن از شرکت در Nanovation رقابت اغلب چیدن جدید آموزشی روش.

"ما تا به حال معلمان تغییر راه آنها اختصاص پروژه های علمی" گفت: ریتا Blaik این CNSI مدیر آموزش و پرورش. "آنها معرفی این ایده که دانش آموزان می توانند درخواست علم به دنیای واقعی مشکلات در پروژه هایی که امکان پذیر هر دو از یک فن آوری نظر و کسب و کار نبوده است."

این Nanovation رقابت سازمان اشاره کرد که lynchpin از این تلاش علمی است UCLA فارغ التحصیل دانش آموزانی که در همکاری نزدیک با تیم های.

"تمام برنامه وجود نخواهد داشت اگر ما یک گروه اختصاص داده شده دانشجوی کارشناسی ارشد داوطلبان" Tolbert گفت. "آنها آن را انجام می دهند زیرا آنها می خواهند به استفاده از دانش علمی خود برای کمک به بهبود آموزش و پرورش در L. A. منطقه است. بسیاری از مدارس دولتی نیاز به کمک دارید با آموزش علوم و این فضایی است که در آن ما دانش آموزان گراد می توانید تفاوت را."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن