'خرید تعطیلات متفاوت خواهد بود': Walmart می گوید این را حفظ خواهد کرد فروشگاه های بسته این شکرگزاری

کلی Tyko ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 12:10 PM EDT Jul 21, 2020فروشگاه های وال مارت بسته خواهد شد این شک

توسط NEWSSALAM در 1 مرداد 1399

فروشگاه های وال مارت بسته خواهد شد این شکرگزاری خرده فروش اعلام کرد.

در یک یادداشت به کارکنان خارج شده و رئیس جمهور آمریکا و مدیر عامل شرکت جان Furner اعلام کرد یک جایزه دیگر برای کارکنان و که در فروشگاه را خواهد شکست از سنت و نزدیک برای تعطیلات که معمولا در شروع فصل خرید تعطیلات و جمعه آخر هفته.

"ما می دانیم که خرید تعطیلات متفاوت خواهد بود در این سال ما خواهد بود با مدیریت فروش رویدادهای متفاوت" Furner نوشت. "ما بهترین ایده ها می آیند از همکاران ما و امسال ما تصمیم گرفته اند به فروشگاه ما در روز شکرگزاری – نوامبر 26."

فروشگاه های وال مارت نیست بسته در شکرگزاری از اواخر دهه 1980 این شرکت گفت: ایالات متحده آمریکا امروز. کریسمس تنها بعد هر سال ترین مکان های خارج شده نزدیک است.

منظقه وانت در حال رشد: هدف تازه های مواد غذایی, وانت, خدمات گسترش 1,000-plus فروشگاه در 47 متحده است. آن را در دسترس در هدف خود را?

می خواهید رایگان غذا؟: وندی راه اندازی وندی پاداش وفاداری برنامه در سراسر کشور

Furner گفت: کارمند که پیشنهاد این ایده از بسته شدن برای روز شکرگزاری بود Kevin Carlyle, که با این نسخهها کار در یک فروشگاه در راوند راک, Texas.

"ما می دانیم که این یک سال تلاش و شما پا تا" Furner نوشت. "ما می خواهیم شما را به لذت بردن از روز را در خانه با شما عزیزان است."

فروشگاه های وال مارت و باشگاه سام مکان را به کار گیرند عادی ساعت, روز قبل از روز شکرگزاری Nov. 25. فروشگاه و باشگاه ساعت برای روز جمعه, نوامبر. 27 است که جمعه سیاه, به اشتراک گذاشته خواهد شد در تاریخ بعد این شرکت گفت: در انتشار اخبار.

باشگاه سام مکان های سنتی ماندن بسته در تعطیلات, اما بسیاری از فروشگاه های وال مارت را لگد جمعه سیاه فروش در شکرگزاری و نگهداری درب باز است.

خارج لگد کردن آن 2019 جمعه سیاه فروش در فروشگاه در 6 p. m. به وقت محلی در روز شکرگزاری اما ارائه بسیاری از معاملات آنلاین در اوایل.

از ماه مارس خارج شده است عامل با کاهش ساعت با توجه به کوروناویروس. اکثر فروشگاه ها باز هستند و از 7 صبح تا 8:30 p. m. روزانه.

خارج شده و باشگاه سام را ساخته اند تغییرات دیگر از جمله محدود کردن تعداد خریداران در فروشگاه ها و در روز دوشنبه هر دو آغاز شده که نیاز به همه خریداران پوشیدن ماسک.

خارج شده و به کارکنان پاداش

خارج شده و باشگاه سام در حال دادن کارکنان یکی دیگر از جایزه به ارزش حدود $428 میلیون نفر شرکت کردهاند.

این سومین جایزه ویژه این شرکت به کارگران با توجه به کروناویروس همه گیر "در مجموع 1.1 میلیارد دلار در جوایز تا کنون این سال, در علاوه بر این به طور منظم انگیزه آن را فراهم می کند به خط مقدم همکاران در سه ماه یکبار."

"شما مشغول به کار در یک سرعت باور نکردنی شما حل مشکلات شما در تنظیم یک مثال برای دیگران" Furner نوشت: در کارکنان یادداشت. "بیشتر از زحماتی که در حال انجام در سراسر فروشگاه های ما و زنجیره تامین, ما خوشحال به اعلام یکی دیگر از ویژه جایزه نقدی برای تابستان."

پاداش 300 دلار به صورت تمام وقت ساعتی همکاران و رانندگان و 150 دلار به صورت پاره وقت ساعتی و موقت همکاران که کار در فروشگاه های باشگاه های زنجیره تامین و دفاتر اگر آنها شاغل هستند که از ژوئیه 31. پاداش خواهد بود از جمله در Aug. 20 حقوق.

این شرکت گفت: دستیار مدیران نیز دریافت یک جایزه و فروشگاه و مرکز مدیران را نیز دریافت خواهد کرد یکی برای تلاش های خود را در نیمه اول این سال است.

باشگاه سام و خارج شده به کارکنان پاداش نقدی در ماه آوریل و یک جایزه دیگر در ماه ژوئن.

ماسک های مورد نیاز: Walmart, لاو, Aldi, هدف در میان خرده فروشان اضافه کردن ماسک صورت مورد نیاز با توجه به COVID-19. مشاهده لیست کامل.

استارباکس پاداش به روز رسانی: استارباکس قصد دارد برای به روز رسانی برنامه پاداش این سقوط بیشتر اضافه کردن روش های پرداخت و کسب نوشیدنی های رایگان

به دنبال ایالات متحده آمریکا امروز خبرنگار کلی Tyko در توییتر: @KellyTyko



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن