افراد بی خانمان هستند احتمال بیشتری برای قرار دادن بر روی هواکش برای عفونت های تنفسی از غیر بی خانمان

یافته هایمحققان UCLA دانشکده پزشکی هاروارد و دانشگاه توکیو در بر داشت که در اخیر دوره شش ساله افراد بی خانمان

توسط NEWSSALAM در 29 خرداد 1399

یافته های

محققان UCLA دانشکده پزشکی هاروارد و دانشگاه توکیو در بر داشت که در اخیر دوره شش ساله افراد بی خانمان در ایالت نیویورک بودند بیشتر احتمال دارد به در بیمارستان بستری و تحت درمان با دستگاه تهويه مکانيکی عفونت های تنفسی نسبت به افرادی که بی خانمان.

از 20 ، 000 نفر بستری برای آنفلوانزا در 214 نیویورک بیمارستان بین سال های 2007 و 2012 این مطالعه یافت 6.4 درصد بی خانمان و تقریبا تمام افراد بی خانمان دیده می شد فقط در 10 بيمارستان. فاصله بین بی خانمان و غیر خانمان بستری شدن در بیمارستان بود به خصوص گسترده ای در طول سال 2009 H1N1 آنفلوآنزای همه گیر که 2.9 از هر 1000 نفر افراد بی خانمان در نیویورک بستری شده بودند در مقایسه با 0.1 هر 1000 غیر-افراد بی خانمان در دولت است.

بی خانمان مبتلا به آنفلوانزا نیز 9 درصد بیشتر احتمال دارد به بستری در بیمارستان از اورژانس و 58 درصد بیشتر احتمال دارد به قرار دادن بر روی هواکش در مقایسه با سایر بیماران مبتلا به آنفولانزا. وجود دارد تفاوت در در بيمارستان نرخ مرگ و میر بین این دو گروه است.

پس زمینه

افراد بی خانمان را به خصوص در معرض خطر ابتال به بیماری های عفونی و بیشتر مردم به احتمال زیاد برای تبدیل شدن به بی خانمان به عنوان بحران اقتصادی کنونی همچنان ادامه دارد. با توجه به COVID-19 همه گیر و بالقوه برای دیگر بیماری های همه گیر از بیماری های مسری کارشناسان نگران هستند ممکن است کمبود تخت های بیمارستانی و هواکش. اما کمی شناخته شده در مورد اثرات احتمالی بیماری که شیوع بیماری در میان افراد بی خانمان می تواند در سلامت منابع سیستم.

روش

محققان با استفاده از داده ها از 2007-2012 ایالت نیویورک بستری پایگاه داده برای شناسایی تمام بستری شدن در بیمارستان با تشخیص آنفلوانزا است. آنها با اشاره به برخی محدودیت ها برای مطالعه است. به عنوان مثال در بیمارستان پرونده ممکن است به شناسایی برخی از بیماران بی خانمان به عنوان چنین پس از بستری نرخ برای بیماران بی خانمان توان دست کم گرفت. همچنین این یافته ها ممکن است قابل اجرا به کشورهای دیگر.

تاثیر

این یافته ها اهمیت کنترل عفونت در میان جمعیت بی خانمان به خصوص در طول زمان COVID-19 همه گیر و در حال آماده شدن برای دیگر بیماری های عفونی بیماری های همه گیر.

نویسندگان

نویسندگان این مطالعه می Yusuke Tsugawa از UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت و دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA, Atshushi Miyawaki از دانشگاه توکیو و Kohei Hasegawa از دانشکده پزشکی هاروارد و بیمارستان عمومی ماساچوست.

مجله

مطالعه منتشر شده در مجله کارشناسی به طور کلی طب داخلی.

بودجه

مطالعه بودجه توسط سنت لوک دانشگاه بین المللی در توکیو.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن