دلتنگ و قرنطینه: در حال بین المللی دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه استنفورد

روز سه شنبه بیش از 160 دانش آموزان از 30 ادارات و مدارس در سراسر استنفورد ارسال رؤسای استفان گراهام لوید جزئی

توسط NEWSSALAM در 2 خرداد 1399

روز سه شنبه بیش از 160 دانش آموزان از 30 ادارات و مدارس در سراسر استنفورد ارسال رؤسای استفان گراهام لوید جزئی دبرا Satz دن شوارتز و Jennifer Widom نامه. در میان پنج خواسته های اصلی ساخته شده در این نامه را یک نیاز فوری بین المللی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی اختصاص یافته است فرد مشاور حقوقی برای دانشجویان بین المللی.

ضرورت این حمایت حقوقی روشن ساخته شده بود و به ما از طریق یک درخواست که دانش آموزان فارغ التحصیل شده اند که بیش از 30 صفحه از شهادت. در این شهادت یک discernibly صدای بلند متعلق به بین المللی دانشجویان تحصیلات تکمیلی.

بین المللی دانشجویان تحصیلات تکمیلی تحمل فشار از ماهیت جهانی این بیماری همه گیر. به عنوان سه ماهه زمستان آمد به نزدیک و از دنیا رفت و به مستند های تحصیلات تکمیلی بین المللی دانش آموزان تا به حال دو انتخاب: اولین آنها می تواند بسته و ترک با یکی از آخرین پروازهای موجود بازگشت به خانه. هنگامی که وجود دارد آنها می توانند به طور موقت ادامه آموزش آنلاین به عنوان مورد نیاز به شرکت در کلاسهای حضوری برای حفظ وضعیت دانشجویی در آمریکا شده بود آرام توسط وزارت امنیت داخلی. معلوم بود با این حال چگونه است که گزینه باقی می ماند ممکن است. دانش آموزانی که ویزا در حال اجرا هستند مطمئن بودند که آنها را وادار به تجدید آنها و بازگشت به ایالات متحده به عنوان سفارتخانه ها در سراسر جهان باقی می ماند بسته شده است. چنین دانش آموزان در معرض خطر بودن قرنطینه پس از ورود به میهن خود نیاز به تنظیم زمان در منطقه و اختلاف رنج می برند و از مسائل مربوط به دسترسی به منابع منتشر شده توسط قدرت و اینترنت نمایند. در کشورهای بدون وسایل رفاهی تحویل عملا هر چیزی توسط ارتش ضروری کارگران و تهیه ابزار و تجهیزات برای حفظ بهره وری سخت تر شد.

متناوبا بین المللی دانشجویان تحصیلات تکمیلی می تواند اقامت در محوطه دانشگاه به دور از پدر و مادر خود و همکاران و عزیزان و همکاران و پشتیبانی شبکه. بعضی از آنها نزدیک پایان اجاره نامه. سمت چپ با هیچ جایی برای رفتن آنها مجبور به ماندن نامحدود در دوستان نیمکتها.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی استنفورد به اشتراک گذاری این تجربیات بین المللی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در سراسر ایالات متحده امروز 34 درصد از دانشگاه استنفورد فارغ التحصیلی دانشجویی بین المللی است. این عدد نشان دهنده گسترده تر روند جهانی شدن از ایالات متحده دانشگاه ها و کالج ها که در آن دانشجویان بین المللی دیده می شود به عنوان منابع درآمد آماده به پرداخت هزینه برای گران ترین آموزش و پرورش در جهان است. در حقیقت دانشجویان بین المللی خود را بصورتی پایدار و محکم ادا در یک قیمت با بحران خود را فارغ التحصیل و دانشجو درآمد. آنها مرتکب دو تا پنج (گاهی اوقات بیشتر) سال از زندگی خود را برای گذران زندگی در دانش آموز فارغ التحصیل حق الزحمه که به سختی کافی است. با F-1 و J-1 ویزای آنها نمی توانند کار خارج از دانشگاه. کسانی که این کار را از دست داده اند این منبع ارزشمند از درآمد به عنوان دانشگاه تعطیل.

این دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق است و مدل برای یک جوان تنها فردی که حمایت از یک دولت-ملت و استقلال مالی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی با وابستگان که فارغ التحصیل دستمزد خود را به عنوان تنها منبع درآمد. دانشجویان بین المللی ثبت نشده دانش آموزان و خیال محروم هستند از دولت فدرال کمک های اضطراری با وجود پرداخت 14 درصد از حق الزحمه خود را در مالیات است. بدون فدرال کمک استنفورد است و عملا تنها محافظ بین المللی دانشجویان تحصیلات تکمیلی. عدم اطمینان از وضعیت بازدید دانشجویان بین المللی با عواقب وخیمی در آینده به عنوان به زودی به عنوان این تابستان. آنها با بیان این که عوارض روانی فعلی عدم اطمینان ایجاد شده برای آنها:

"وضعیت افزایش قابل توجه عدم قطعیت در اطراف من توانایی پرداخت عظیم اجاره برای فارغ التحصیل مسکن در پردیس در طول سه ماهه تابستان و توانایی من برای رفتن به خانه و سفر به ایالات متحده به عنوان یک دانشجوی بین المللی" گفت: یکی از این دانش آموز است. "این نه تنها من وضعیت ویزا در معرض خطر اما در حال حاضر نیز تاثیر می گذارد من روانی و ثبات مالی و به طور بالقوه قرار می دهد من توانایی های حرفه ای در معرض خطر به شرکت در تمام وقت پژوهشی نسبت به تکمیل دانشگاهی مورد نیاز و مدرک در دانشگاه استنفورد."

ریسک بالاتر حتی بین المللی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی با وابستگان. استنفورد ارائه نمی دهد وابستگان با بیمه بهداشت و درمان. بنابراین وابستگان خطر توسل به خارجی ارزان بیمه بهداشت و درمان است که ممکن است پوشش COVID-19 نگرانی. کسانی که با وابستگان در جمعیت های آسیب پذیر را مجبور به خرید گران بهداشت و درمان است که پوشش COVID-19 های مربوط به کشش خود را در حال حاضر-بودجه تنگ است.

به عنوان دانشگاه استنفورد دانشجو پدر و مادر داد نشان داده استنفورد را دانشجوی مسکن غیرقابل تحمل است, برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی با وابستگان و فرزندان. با تابستان بودجه تضمین شده نیست برای همه دانشجویان تحصیلات تکمیلی بسیاری روبرو هستند وخیم و قریب الوقوع مشکلات اقتصادی. به عنوان یکی از دانشگاه استنفورد فارغ التحصیل بین المللی, دانش آموز می نویسد:

"تابستان سه ماهه تنها زمانی است که من می تواند از نظر مالی از من حمایت خانواده چهار با انجام کارآموزی. من کارآموزی لغو شد به دلیل بحران مالی است. علاوه بر این ساکنان ایالات متحده واجد شرایط برای مغلوب ساختن پیشی جستن COVID-19 محرک است که 1200 $برای یک فرد بالغ و 500 دلار برای یک کودک. به عنوان یک دانشجوی بین المللی, من نمی تونم این محرک برای خانواده من. همه که باعث می شود بین المللی دانشجویان تحصیلات تکمیلی با وابستگان به شدت آسیب پذیر و بسیار سخت برای زنده ماندن در وضعیت فعلی. بدون شغل و بدون حمایت از دولت هزینه های بالای زندگی است."

بین المللی دانشجویان تحصیلات تکمیلی تحمل فشار جهانی طبیعت از زمان همه گیر. عواقب متنوع و همه گیر است که در حال حاضر هدف قرار دادن بسیاری از اقتصاد سخت است. بدون مالی دیگر به معنی حمایت ضمنی فرض به نظر می رسد که فارغ التحصیل بین المللی دانش آموزان باید شیر به برخی از منبع پول آنها برگشت به صفحه اصلی — یا از طریق خانواده و یا پس انداز های شخصی. با توجه به محدودیت های ویزا بین المللی دانشجویان تحصیلات تکمیلی در حال رو به آینده پس از فارغ التحصیلی به نظر می رسد حتی bleaker. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت به دنبال تعلیق انتخاب برنامه ها برای دانشجویان خارجی, از بین بردن یک دروازه مشترک به پایدار استخدام شرکت و یا پست دکترا برنامه در ایالات متحده است. فارغ التحصیلان از مدارس ایالات متحده که امن H1-B ویزای کار گذاشته شد اما در طول همه گیر مجبور به بازگشت به کشورهای خود را.

"به عنوان دانشجویان بین المللی که نیاز به ویزا حمایت [شانس] برای ساخت یک حرفه ای از طریق متعدد پشت به پشت یک سال وقت ملاقات در دسترس نیست به ما که باعث می شود سقوط دائمی قرار ملاقات و حتی بیشتر ویرانگر" نوشت: یک دانشجوی بین المللی. "این احساس که ما در حال به دام افتاده در یک تونل هیچ نوری در پایان, فقط دانش است که دانشگاه را اخراج ما در یک سال ، ... من [پیدا کردن آن] بسیار نامناسب است که از من خواسته شده که برای انجام کار اضافی وظایف "در این زمان ذخیره نمی رفت و آمد" (من در پردیس زندگی). این نوع از کوردلی به شرایط دانشجویان تحصیلات تکمیلی تا حد زیادی اضافه شده به اضطراب من احساس می کنم در مورد آینده من در دانشگاه استنفورد."

به عنوان شهادت در بالا را نشان می دهد در حال حاضر بسیار زیاد فشارهای ماندن مولد در قرنطینه هستند بیشتر تشدید برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که خودشان ترسیده بودند با عدم اطمینان ناشی از سرعت در حال کوچک شدن بازار کار. بنابراین ما می خواهیم که دانشگاه استنفورد فردی ارائه کمک های حقوقی بین المللی دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیاز به کمک دولت است. حتی در شرایط وخیم مالی نیاز و با حمایت از دانشگاه U. s. خدمات مهاجرت و شهروندی به ندرت تصویب ویژه وضعیت ویزای کار که اجازه می دهد تا F-1 و J-1 دارندگان ویزای کار خارج از دانشگاه. در حالی که اکثر فارغ التحصیل بین المللی دانش آموزان واجد شرایط برای کمک های غذایی و بهداشت و درمان برنامه های استثنا اعمال می شود برای کسانی که باردار هستند و کسانی که وابسته هستند که شهروندان آمریکایی است. در این موارد بکتل مرکز بین المللی فعالانه مانع بین المللی دانش آموزان فارغ التحصیل به درخواست برای کمک به دولت است. چنین موقعیت قابل فهم است به عنوان استنفورد نمی خواهم این دانش آموزان که ویزا حامیان آن به وابسته به کمک دولت است. نه تنها این منعکس کننده ضعیف در دانشگاه استنفورد به دانش آموزان احساس پشتیبانی نشده توسط خود موسسه میزبان به نوبه خود به دولت برای کمک اما این به آن معنا استنفورد به حال موفق به انجام وعده آن ساخته شده است برای حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی از نظر مالی که اسپانسر ویزا. در عین حال این سیاست بلوک های تحصیلات تکمیلی بین المللی دانشجویانی که واجد شرایط هستند و نومیدانه در نیاز به کمک دولت برنامه هایی مانند کوپن غذایی, پزشکی زنان و نوزادان و کودکان برنامه (WIC). به عنوان غریبه به پیچیدگیهای نظام حقوقی در ایالات متحده و بین المللی ثبت نشده دانش آموزان می توانند از مزایای فوق العاده از فرد مشاور حقوقی.

وجود دارد یک سابقه برای استنفورد ارائه مشاوره حقوقی. پس از رئیس جمهور با حکم اجرایی در Jan. 27 سال 2017, محرومیت از ورود به ایالات متحده برای پناهندگان و شهروندان از هفت عمدتا از کشورهای مسلمان استنفورد رایگان ارائه مشاوره حقوقی از طریق دانشکده حقوق مهاجران حقوق درمانگاه و همچنین متعهد به حمایت خود از DACA. استنفورد ایستاده بود تا برای آن فارغ التحصیل بین المللی جامعه دانشجویی در گذشته و باید همچنان به انجام این کار در برابر این همه گیر جهانی — در یک شیوه ای است که با وخامت اوضاع. پس استنفورد است که ما حقوقی حامی و بنابراین ما کلید برای اقامت در آن باید در ارائه این کمک های حقوقی و انجام همه چیز آن را می توانید برای کمک به دانش آموزان حفظ نمایند. بیشتر ما شرایط زندگی باید منعکس کننده استنفورد تعهد به برابری و عدالت از طریق آموزش و پرورش. بین المللی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی تعهد به عدالت به نظر می رسد ادامه حمایت برای کم درآمد غیر شهروند دانش آموزان (بین المللی و یا ثبت نشده) که تحمل بار سازه نابرابری های تولید شده از طریق این تاریخچه و تشدید COVID-19.

تماس با Kerem Ussakli در kussakli 'در' stanford.edu.

روزانه متعهد به انتشار یک تنوع از op-eds و نامه به سردبیر. ما دوست دارم به گوش افکار خود را. ایمیل و نامه به سردبیر به [email protected] و op-ed ارسالی به [email protected].

به دنبال روزانه در Facebook, Twitter و Instagram.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن