هوور همراهان محکوم 1 جنگ "جنگ در COVID-19'

بعد از ظهر روز شنبه, روزانه, خبرنگاران تا به حال امتیاز از مصاحبه با سه هوور همراهان خود را تقریبا به عنوان خو

توسط NEWSSALAM در 19 اردیبهشت 1399

بعد از ظهر روز شنبه, روزانه, خبرنگاران تا به حال امتیاز از مصاحبه با سه هوور همراهان خود را تقریبا به عنوان خوب به عنوان واقعیت نظرات در COVID-19 وضعیت. از آنها خواسته شد یک سری از سوالات در مورد اثر آن تا به حال در عموم مردم و اقتصاد آمریکا است.

اول به پاسخ اظهار داشت که او "فقط فکر نمی کنم که اجتماعی فاصله بود که منجر به جنگ" است و او مطمئن بود که "چگونه ما قرار است برای نگه داشتن خصوصی دفاع نظامی شرکت های شناور بدون غیرمنطقی و اقدامات تهاجمی در سراسر دریا."

دیگر همراهان راننده سرشونو تکون دادن در توافق به عنوان او صحبت کرد — سپس افزود: "مردم می ترسند اما در حال مرگ است و بدترین چیزی که می تواند برای شما اتفاق می افتد!" آنها توضیح داد که احتمالا worser شرایط مانند "جهان پیدا کردن شما پرداخت می شود برای معشوقه خود را' سقط جنین در حالی که در حال اجرا برای کنگره در یک نرم افزار-زندگی پلت فرم."

سوم شخص بود بیشتر آوازی در رسیدگی به شکایات از آمریکایی ها.

"من نمی فهمم چرا مردم شکایت در مورد دولت به آنها پول رایگان," او گفت:. "آنها باید با سخاوت محض این دولت."

"علاوه بر این $1,200 است مقدار زیادی برای زندگی کردن است," او گفت: او به عنوان خار برخی از کهنه کردن از $3,000 کت و شلوار. "مردم فقط باید هوشمند با پول خود را."

در مجموع سه همراهان توافق کردند که وجود دارد این است که دقیق ارزش پولی از زندگی هر انسان است که هرگز به اندازه کافی بالا به ارزش ماندن در خانه.

یادداشت سردبیر: این مقاله صرفا طنز و ساختگی است. تمام اسناد در این مقاله هستند نه واقعی و این داستان باید خوانده شود در زمینه سرگرمی های خالص تنها.

تماس با جینا Ruzekowicz در jruzekow 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب