چگونه یک آینده آبی فرشته جان سالم به در نبرد میدوی | تپه Goodspeed

تپه Goodspeed ویژه جدید مجلهمنتشر شده 8:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 7, 2020در هفته گذشته مشخص شده 78 سالگرد ن

توسط NEWSSALAM در 18 خرداد 1399

در هفته گذشته مشخص شده 78 سالگرد نبرد میدوی موضوع اخیر فیلم کامل با computer-generated imagery. پس از این اتفاق یکی دیگر از هالیوود درمان از نبرد, فیلم برداری در بخشی در هیئت مدیره NAS Pensacola مبتنی بر USS Liberty (AVT 16) که آمار نقره ای صفحه نمایش در 1970s. اما برای کسانی که به دنبال اصالت وجود است و هیچ چیز واقعی تر از مدیر جان فورد 18 دقیقه مستند در رنگ در طول نبرد. این دوربین می لرزد از تصادم از بمب ها کاهش یافته و با هواپیما و دود سیاه دیده می شود افزایش از جزیره مرجانی که از جنگ در زمان نام خود را.

یک صحنه به سمت پایان این مستند نشان می دهد گفت که دوچرخه کاتالینا پرواز قایق بازگشت از ماموریت نجات سیم هوانورد. در میان آنها یک زن خلبان در یک خاکی پرواز کت و شلوار او لبخند وسیع منعکس امداد او احساس خود را پس از نجات شناور در یک قایق زندگی در آبهای اقیانوس آرام. این افسر پرچمدار جان Magda.

پژواک NAS Pensacola گذشته حلقه در Mustin ساحل

چرا بستنی دارای جایگاه ویژه ای در حمل و نقل هوایی نیروی دریایی تاریخ

یک بومی از بلوگراس دولت و فارغ التحصیل غربی ایالت کنتاکی کالج معلمان (در حال حاضر دانشگاه کنتاکی غربی) ماگدا خود را دریافت کرد بال در پنساکولا در سال 1941. او دریافت انتساب به پرواز F4F Wildcats با مبارزه اسکادران (VF) 8 در هیئت مدیره USS Hornet (CV 8). در اواخر ماه مه 1942 هورنت بخار از پرل هاربر به عنوان بخشی از مجمع از کشتی های ناوگان اقیانوس آرام مجموعه به نبرد در برابر یک ناوگان نزدیک شدن به نیمه راه.

هر چند این نبرد ثابت یک پیروزی بزرگ برای ایالات متحده نیست و همه چیز رفت و با توجه به طرح. بسیاری از هواپیما پرتاب شده از هورنت هرگز واقع کشتی های دشمن با بسیاری از خلبانان مجبور به خندق هواپیما در دریا. در میان آنها بود ماگدا که پس از چهار ساعت در درجه تنظیم جنگنده خود را در اقیانوس آرام در نزدیکی squadronmate پرچمدار John E. McInerny جونیور دو هوانورد درهم از مربوطه خود را کاکپیت و به زندگی خود رفتس.

"به استادانه درست شده در پنج روز های موجود در لاستیک قایق زندگی بسیار ناخوشایند فکر کردم به من" ماگدا گزارش بعد "بنابراین به جای من باید تلاش برای لیست چند چیز است که این تجربه به من فهماند." وی با اشاره به نیاز اضافی برای تامین آب و سیگنالینگ تجهیزات ذخیره شده در قایق و مطلوبیت زیادی پوشش لاستیکی برای گرفتن آب و ارائه شید. قلاب ماهی خالص و طعمه شد توصیه می شود به عنوان تجهیزات استاندارد روی یک قایق. "ماهی خام ممکن است صدای دافعه به خوبی تغذیه انسان, اما زمانی که شما بسیار گرسنه هستند آنها بیشتر خوش آمدید."

ماگدا را نجات مشخص شده در پایان از اولین مبارزه با, اقدام, اما آن را نمی خواهد آخرین. بعد از آن در جنگ او پرواز F6F-3 Hellcats از روی عرشه ناو یو اس اس ساراتوگا (CV 3) و پنج هواپیما دشمن درآمد او عنوان ace. نهایی خود را, جنگی رخ داده در جنگ کره.

در حالی که او به عنوان افسر در شارژ از فرشتگان آبی در سال 1950 نیروی دریایی تصمیم به انحلال این تیم برای مبارزه با خدمات در کره آن خلبانان تشکیل هسته VF-191 پرواز از ناو پرینستون (CV 37). در حالی که خدمت به عنوان که اسکادران را افسر فرمانده او در یک ماموریت رزمی بیش از کره جنوبی در مارس 8, 1951. او ادامه داد: حمله خود را با وجود جنگ آسیب به خود F9F پلنگ که تنظیم بخشی از جت جنگنده شعله ور. هر چند ماگدا با موفقیت پرواز این هواپیما بیش از باز کردن آب از آن سقوط به دریا قبل از او می تواند بیرون.

او پس از مرگ دریافت نیروی دریایی عبور به صورت فوق العاده ای قهرمانی, مدال های ارائه شده به خانواده اش احاطه شده توسط Blue Angels خلبانان او یک بار منجر شده است.

تپه Goodspeed است مورخ به صورت ملی و موزه هوانوردی نیروی دریایی و یک ستون نویس مجله اخبار.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب