چگونه روی جونز جونیور برنامه ای برای از بین بردن 'آهن' مایک تایسون, بوکس, بازگشت

Eric J. والاس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:39 PM EDT Jul 28, 2020Pensacola افسانه ای بوکس روی جونز جونیور

توسط NEWSSALAM در 8 مرداد 1399

Pensacola افسانه ای بوکس روی جونز جونیور یک طرح برای خراب "آهن" مایک تایسون در بازگشت خود را به حلقه.

در ظاهر در ESPN اول را نشان می دهد صبح روز سه شنبه جونز جونیور تجزیه و تحلیل آینده خود را هشت دور نمایشگاه با تایسون در حال حاضر برنامه ریزی شده برای سپتامبر. 12 در کالیفرنیا اشاره کرد که 54 ساله است که به عنوان "خطرناک مثل همیشه."

ESPN برای اولین بار میزبان حداکثر Kellerman با اشاره به پتانسیل خطر counterpunching از طناب تاکتیک مشترک نخست جونز جونیور در برابر یک hitter وظیفه مانند تایسون.

جونز جونیور توافق نشان می دهد تاکید بر جنبش و خروجی در برابر تایسون.

بیشتر: روی جونز جونیور به مبارزه مایک تایسون در هشت دور نمایشگاه با هدف تاریخ سپتامبر. 12

بیشتر:جونز جونیور زمین در پنساکولا ورزشی کوه راشمور

"شما باید برای اقامت کردن طناب و اجازه دهید آنها را زنبور نیش کمی" جونز گفت. "کسانی که زنبورها سوزش کمی تنها شانس شما رو. هنگامی که او راه اندازی موشک های کسانی که شما اجازه دهید آنها را زنبور نیش و ممکن است او را مجبور به عقب نشینی.

"اگر او نمی, پس از آن ما باید انجام آنچه که ما باید انجام دهیم."

ستاره نکردم نمایشگاه کارت نیز از ویژگی های سابق NBA بازیکن Nate Robinson مبارزه یوتیوب ستاره جیک پل در حالی که MMA بوکس و دعوا نیز در undercard.

سابق سنگین وزن جهان قهرمان جورج فورمن اخیرا ابراز نگرانی برای سلامت تایسون و جونز جونیور هر چند او اعتراف کرد او جاه طلبی های خود برای بازگشت به مبارزه خود را در اواسط دهه 50 است.

این یک ذهنیت جونز جونیور هنوز در سن 51.

"ما شده ایم در صدمه زدن به کسب و کار ما تمام زندگی" جونز جونیور گفت. "پس چه خطرناک به ما ؟ منظورم این است که خدا ما را برکت دهد اما وجود دارد بسیاری از مردم رفتن به پایین در حال حاضر فقط از COVID.

"هنگامی که شما با قرار دادن دو تن از سرگرم کننده ترین مبارزان خود را از دهه در مبارزه با هم آن را می تواند سرگرم کننده... ما در حال حاضر به خطر سلامتی ما نه تنها برای خیریه بخشی از آن نیز به سرگرمی که مردم لازم نیست که."

تایسون, 54, نشده جنگیدند از سال 2005. او از دست داده و سه نفر از چهار نهایی دعوا در حرفه حسابداری به صورت نیمه حرفه ای خود را شکست و در یک 50-6 حرفه ای ضبط.

جونز جونیور شده است به مراتب بیشتر فعال در 15 سال گذشته مبارزه با 21 بار با یک 16-5 ثبت آخرین ورود به حلقه برای زادگاه خود آخر در پنساکولا خلیج مرکز در فوریه 2018.

Eric J. والاس را می توان در رسید ejwallace@pnj.com یا 850-525-5087.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب