چگونه بدن را تنظیم بافت اسکار رشد پس از حملات قلبی

جدید UCLA تحقیقات انجام شده در موش ها می تواند توضیح دهد که چرا برخی از مردم رنج می برند بیشتر زخم گسترده تر ا

توسط NEWSSALAM در 13 تیر 1399

جدید UCLA تحقیقات انجام شده در موش ها می تواند توضیح دهد که چرا برخی از مردم رنج می برند بیشتر زخم گسترده تر از دیگران پس از یک حمله قلبی. مطالعه منتشر شده در مجله سلول نشان می دهد که یک پروتئین شناخته شده به عنوان نوع 5 کلاژن نقش مهمی در تنظیم اندازه بافت اسکار در قلب است.

پس از تشکیل قلب بافت اسکار باقی مانده برای زندگی, کاهش توانایی قلب برای پمپ کردن خون و اضافه کردن فشار به باقی مانده عضله قلب. افرادی که دچار زخم های بزرگتر در معرض خطر بالاتری از مشکلات ریتم قلب و نارسایی قلبی و مرگ ناگهانی قلبی.

"دو نفر با همان درجه از حمله قلبی می تواند تا پایان با مقادیر مختلف از بافت اسکار," دکتر گفت: Arjun Deb مطالعه ارشد نویسنده و عضو Eli and Edythe Broad مرکز پزشکی بازساختی و سلول های بنیادی پژوهش در UCLA. "با توجه به ارتباط روشن بین اسکار و اندازه و میزان زنده ماندن ما مجموعه ای را به درک کنند که چرا برخی از قلب اسکار بیش از دیگران است. اگر ما می تواند به کاهش این زخم ما می توانیم تا حد زیادی بهبود بقا."

پس از یک حمله قلبی بافت همبند به نام سلول فیبروبلاست ترشح انواع پروتئین ها است که ترکیب به شکل بافت اسکار. اکثریت قریب به اتفاق از این پروتئین ها collagens که وجود دارد 26 نوع تمام عملکرد به عنوان یک نوع چسب است که دارای بدن با هم.

نوع 1 و 3 collagens فراوان در uninjured قلب و نیز تا حدود 97 درصد از بافت اسکار. جالب دب تیم مشاهده کرد که چندین collagens یافت نشد در uninjured قلب فراوان در بافت اسکار. در میان این گروه نوع 5 کلاژن ایستاده بود.

برای تعیین نقش این کلاژن نقش در زخم محققان مهندسی ژنتیک یک مدل موش که ناتوان از تولید 5 نوع کلاژن در بافت اسکار پس از یک قلب آسیب است. نتایج تعجب آور است.

"به طور معمول اگر شما حذف کلاژن شما انتظار می رود بافت اسکار اندازه کاهش به دلیل کلاژن اشکال بافت اسکار. ما در بر داشت متناقض نما که اسکار اندازه در واقع 50 درصد افزایش یافته است" گفت: Deb که یک استاد پزشکی در بخش قلب و عروق در , دیوید گفن دانشکده پزشکی در UCLA و مدیر مدرسه طب قلب و عروق تحقیقات تم.

حفر عمیق تر Deb و همکاران خود را از گفن دانشکده پزشکی کالیفرنیا NanoSystems موسسه در UCLA و UCLA بخش علوم زندگی یافت می شود که نوع 5 کلاژن شد تنظیم سفتی از بافت اسکار. بدون آن بافت اسکار شد کمتر سفت و بنابراین مستعد ابتلا به توسعه از نیروی خون در قلب است.

"بافت اسکار بدون نوع 5 کلاژن سازگار است مانند لاستیک" Deb گفت. "تا زمانی که قلب را پر می کند با خون و بافت اسکار را گسترش می دهد در همان راه به عنوان یک بالون لاستیکی گسترش می یابد که آن را با هوا پر شده است."

این گسترش تیم مشاهده شد تنها آغاز راه است. پروتئین ترشح فیبروبلاست هشدار به اسکار را گسترش خود integrins گیرنده موجود در غشای سلولی که حس تغییرات به محیط زیست و ارسال سیگنال به سمت داخل برای تنظیم چگونه سلول رفتار در پاسخ. فیبروبلاست ها در نتیجه ترشح بیشتر پروتئین در تلاش برای تقویت اسکار و جلوگیری از گسترش است. اما بدون نوع 5 کلاژن Deb اشاره چرخه توسعه و اسکار به سادگی رشد همچنان ادامه دارد.

برای متوقف کردن چرخه Deb آزمایش دارویی به نام Cilengitide است که مختل integrin سیگنالینگ. طراحی و توسعه به عنوان یک درمان سرطان, این مواد مخدر بود که امن برای استفاده در انسان در یک مرحله 3 کارآزمایی بالینی. این تیم دریافتند که درمان این نوع 5 کلاژن–کمبود موش با Cilengitide مختل این چرخه بازخورد و کاهش اسکار اندازه.

ظریف بیان تفاوت در نوع 5 کلاژن می تواند توضیح دهد که چرا برخی از بازماندگان حمله قلبی شکل زخم های بزرگتر از دیگران گفت: Deb که همچنین یک استاد مولکولی سلولی و زیست شناسی تکاملی.

او در حال حاضر مشغول به کار به منظور توسعه یک آزمون است که می تواند شناسایی افرادی که بدن تولید کمتر از 5 نوع کلاژن. ممکن است که این تست می تواند یک روز در دقت طب رویکرد با هدف افرادی که ممکن است در معرض ابتلا به افزایش زخم از حملات قلبی و می تواند به نفع از مواد مخدر مانند Cilengitide.

دب تیم نیز همکاری با پزشکان و دانشمندان از این بخش از پوست در گفن دانشکده پزشکی به دنبال یک پتانسیل فوری کاربرد بالینی برای افراد با اهلرز-دانلوس و سندرم بافت همبند اختلال مشخص زخم بیش از حد حتی از جراحات جزئی به علت جهش در ژن است که تولید 5 نوع کلاژن.

استفاده از Cilengitide تست شده است در انسان به عنوان یک درمان برای زخم بیش از حد است و نه تایید شده توسط سازمان غذا و دارو به عنوان بی خطر و موثر برای این کار استفاده کنید. به تازگی شناسایی روش برای درمان dysregulated زخم پوشیده شده است توسط یک ثبت اختراع نرم افزار ثبت شده توسط UCLA توسعه فناوری گروه از طرف رجنت از دانشگاه کالیفرنیا.

این کار این بود که بودجه آن توسط موسسه ملی بهداشت, وزارت دفاع ملی علم بنیاد جیمز Eason قلبی و عروقی کشف صندوق UCLA بالینی ابتدایی موسسه علوم به بالا بردن برنامه در UCLA یک UCLA گسترده سلول های بنیادی مرکز تحقیقات رز تپه بنیاد مبتکر گرانت و UCLA گسترده سلول های بنیادی مرکز تحقیقات و UCLA کالیفرنیا NanoSystems موسسه برنامه ریزی جایزه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب