چگونه می شود یک کارمند در زمان های سخت | پنجم Studer

پنجم Studer ویژه به اخبار مجلهمنتشر شده 8:00 AM EDT مه 23 سال 2020یکی از چالش برانگیز ترین جنبه های این بحران

توسط NEWSSALAM در 3 خرداد 1399

یکی از چالش برانگیز ترین جنبه های این بحران است که آن را نگه می دارد کشیدن با روشن پایانی در چشم. هیچ کس واقعا نمی داند که ما در این فرآیند است. (ما می توانیم تحمل بسیاری از چیزهایی که ما می توانید ببینید که نور در انتهای تونل اما این تونل احساس می کند بیشتر شبیه به یک پیچ و خم است.) و استرس کار بسیار سخت به نگه داشتن چراغ و صورتحساب پرداخت شده است شروع به پوشیدن در صاحبان کسب و کار و رهبران. بسیاری از آنها دلسرد شدن و فرسوده شده است.

اما در اینجا خبر خوب: کارکنان ما در یک موقعیت برای ایجاد یک تفاوت واقعی. زمانی که آنها "" فشارهای رهبران روبرو هستند آنها می توانند شروع به بازیگری با یک حس فوریت را به مالکیت و مقداری از فشار را از ما.

بسیاری از زمان من ستون ها با تمرکز بر آنچه که رهبران انجام می شود بیشتر موثر است. اما برای چند هفته گذشته من با بسیاری از رهبران کسب و کار و جوامع از طریق آموزشی و پرسش و پاسخ جلسه در زوم و Webex گره خورده است. من به اشتراک گذاشته ام و یاد گرفته در مورد آنچه که رهبران می توانید انجام دهید, در طول و پس از این بیماری همه گیر. آن ساخته شده است من تعجب می کنم اگر کارکنان می دانیم که چقدر سخت صاحبان و رهبران کار به طوری که آنها می تواند همچنان به کار و دریافت چک. بنابراین با این ستون من پرسیدن سوال: آیا بهترین کارکنان انجام در حال حاضر برای کمک به شرکت خود را?

پیشرو در نامشخص زمان محلی:

نکاتی برای چگونه به سرب در زمان نامشخص

تمرکز در انجام بعدی درست

چه عادات شما تشکیل در این زمان به چالش کشیدن?

یک سوال ساده است که رفع مجازی خود را مدیریت مشکلات

استرس است به طوریکه بر توانایی خود را به منجر شود ؟

بسیاری از کارکنان ممکن است متوجه فشارهای صاحبان کسب و کار و حتی در بهترین زمان است. این یک مسئولیت بزرگ برای خود یک کسب و کار است. تا زمانی که من متعلق به من تا به حال هیچ ایده چقدر سخت بود. از در نظر گرفتن خطر از دست دادن همه چیز را به اطمینان حقوق و دستمزد ملاقات کرده است به سرمایه گذاری در تجهیزات و محصولات و.... مسئولیت بی پایان هستند.

در حال حاضر عامل در ویروس است که قرار دادن بسیاری از کسب و کار در معرض خطر برای زنده ماندن و آن را حتی سخت تر. بسیاری از کسب و کار درآمد پایین 50 تا 100 درصد است. در علاوه بر این به هر چیز دیگری صاحبان کسب و کار و رهبران در حال تکمیل بسیاری از برنامه های کاربردی برای کمک های مالی و وام. آنها همچنین ایجاد تغییرات در عملیات برای اطمینان از ایمنی برای کارکنان و مشتریان است. و در بسیاری از موارد آنها به عمد نمی های ترس خود را, بنابراین به عنوان به نه ایجاد اضطراب با کارکنان.

بله رهبری می تواند به تنهایی کار. رهبران قبول آن است. در عین حال با توجه به کسب و کار صاحبان و رهبران تمرکز بر بقای شرکت خود و جامعه و همچنین سلامت و ایمنی نیروی کار و خانواده آنها نیز زندگی با ترس و غم و اندوه و خشم و نا امیدی. فشار به نگه داشتن چهره شاد برای کارکنان می تواند طاقت فرسا است.

من تعجب می کنم اگر کارکنان درک کنند که چگونه حیاتی خود رفتار است که به سلامت خود را صاحبان و رهبران نه به ذکر است همکاران خود را مشتریان و شرکت.

هیچ رهبر قوی می تواند در همه زمان ها. ما فقط انسان هستند. در هر تیم, مختلف, مردم نیاز به گام تا به قدرت از زمان به زمان. این یکی از آن زمان است. به عنوان رهبران کار در سراسر ساعت و مقابله با فشار از همه طرف کارکنان نیاز به گام تا بازی خود را به مالکیت خود و ایجاد خود را به عنوان با ارزش به عنوان امکان پذیر است.

در سال 2012 من نوشت: یک کتاب به نام "کارمند بزرگ کتاب است." در قلب بود که کتاب یک پیام ساده: هنگامی که شما تمرکز بر بهترین بودن کارمند شما می تواند نه تنها شما را شادتر و سازنده تر اما بزرگ و اغلب تعجب آور فرصت های را برای شما باز است. من معتقدم که این 100 درصد و دیده می شود در حقیقت از این بازی را چند بار در طول سال. و این پیام این است که به خصوص این روزها بسیار حیاتی.

در اینجا یک لیست کوتاه از آنچه من می بینم بزرگ کارکنان انجام در حال حاضر:

  1. بزرگ کارکنان نشان دادن همدلی برای رهبران در محل کار. متوجه مالک و سرپرست خود را در حال انجام بهترین آنها می توانند. بزرگ کارکنان دیدن شخص دیگر وضعیت و انجام همه آنها می توانند به زندگی را ساده تر برای آنها.
  2. بزرگ کارکنان در نظر گرفتن زمینه وسیع تر است. آنها مراقب باشید به کشیدن رهبران را با چیزهای کوچک, به خصوص این روزها. به یاد داشته باشید که رئیس نیازهای فضای و انرژی برای حل مشکلات بزرگ است.
  3. بزرگ کارکنان ارائه بهترین خدمات به مشتریان امکان پذیر است. بسیاری از مشتریان را در بر داشت راه های دیگر برای دریافت محصولات و خدمات. آن است و نه معامله آنها به دنبال آن است که چگونه آنها احساس. بیشتر افراد این است که کمی اضطراب و افسردگی و تنهایی این روزها. ماموریت خود را به یک نقطه روشن در یک مشتری زندگی است.
  4. بزرگ کارکنان مثبت هستند و مشتاق است. نشان دادن شور و شوق است که همیشه خوب و حیاتی است در حال حاضر. همه ما نیاز به پشتیبانی در محل کار. بهترین کارکنان به یاد ماندنی ایجاد تجربه مشتری و بزرگ همکاران.
  5. بزرگ کارکنان coachable. آنها بازخورد و سعی کنید سخت به ادغام آن را به کار روزانه خود. آنها بیش از حد حساس و آنها را به درام به محل کار.
  6. بزرگ کارکنان صحبت نمی, پشت, افراد پشت. آنها خود را حمل پیام ها و انجام بهترین خود را به کار کردن راه حل های خود را قبل از گرفتن یک سرپرست درگیر است.
  7. بزرگ کارکنان را بگو "که نه کار من است." آنها مالکیت ذهنیت و مایل به انجام آنچه در آن طول می کشد. آنها نیز خوشحال به انجام کارهای خارج از شرح شغل خود. در واقع آنها هیجان زده در مورد یادگیری چیزهای جدید و گسترش مهارت های خود را تنظیم.
  8. بزرگ کارکنان مشغول ماندن (در راه های هوشمند). اگر شما در پایان همه چیز را در لیست کارهای خود به دنبال راه هایی برای در آوردن درآمد بیشتر به چیزهای بهتر و یا ارائه به مربی دیگران است. (اگر هیچ چیز دیگری, شما همیشه می توانید تمیز کردن و سازماندهی!)
  9. بزرگ کارکنان خود قدردانی. در کارگاه های آموزشی آن بسیار معمول است برای کسی که برای به اشتراک گذاشتن با من از آنها نمی تواند به اندازه کافی قدردانی توسط رئیس خود. سپس از آنها بخواهید هنگامی که آخرین بار بود که آنها قدردانی رئیس خود. گفت: با تشکر از شما و قدردانی نمایش یک خیابان دو طرفه است.
  10. بزرگ کارکنان با توجه به تغییراتی که باید ساخته شده و الگوی تغییرات است. مانند میلیون ها نفر من شده اند به تماشای ESPN سریال "آخرین رقص" در مورد 1997-98 شیکاگو بولز فصل و مایکل جردن زندگی و زندگی حرفه ای. بازیکن پس از بازیکن مشترک چقدر سخت مایکل کار کرده است. پس از از دست دادن یک بازی در پلی آف در فصل 1996-97 صبح روز بعد از از دست دادن مایکل در گاو تسهیلات کار کردن. زمانی که بهترین کارگران مجموعه ای از مثال دیگران را دنبال کنید. کسانی که نمی خواهد نه همیشه خود را در انسان بالقوه است.

من دعوت از همه صاحبان و رهبران برای به اشتراک گذاشتن لیست بالا با کارکنان خود را. گاهی اوقات مردم نمی دانند آنچه را که آنها انجام می دهند (و یا انجام نمی دهد) تا زمانی که آن را به توجه خود را. همچنین پاداش و تشخیص کسانی که حق آن را دریافت تا دیگران آغاز خواهد شد به درک.

ممکن است کمک کند به یاد داشته باشید ما همه کارکنان در برخی از مد. سهم من از دوره ای که در زمان من بود قطعا مشکل کارمند. همه ما باید یو پی اس و فراز زندگی. امروز همه ما باید گزینه ای را برای تبدیل شدن به بهترین فرد ما می باشد. اجازه دهید آن را به عنوان فرصت از آن است و بیشتر از آن را. ما آمده بهتر کارکنان رهبران و انسان در طرف دیگر.

پنجم Studer بنیانگذار Studer, جامعه, موسسه و کسب و کار موفق, رهبر, نویسنده و سخنران. او همچنین کارآفرین-در-اقامت در دانشگاه وست فلوریدا اجرایی-در-اقامت در دانشگاه جورج واشنگتن و مدرس در دانشگاه کرنل. کتاب جدید خود "مشغول رهبر کتاب: چگونه خود را برای رهبری افراد و مکان ها که رشد" است در حال حاضر.

یک سوال ؟

شما رو به یک کسب و کار کوچک و یا محل کار چالش ؟ پنجم Studer کمک می کند. سوالات خود را به ایمیل quint@quintstuder.com و آن می تواند این موضوع برای یکی از Studer آینده TEPFER ستون.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب