چگونه اسکله نجات ماموریت کمک به پنساکولا را بی خانمان در طول ارتجاعی از COVID-19

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 3, 2020عمر هریسون ظروف شسته در اس

توسط NEWSSALAM در 14 خرداد 1399

عمر هریسون ظروف شسته در اسکله ماموریت نجات آشپزخانه پر شور و شوق و عفونی پوزخند.

پس از تندرست در سراسر کشور در طول COVID-19 همه گیر او شده است ماندن در این ماموریت برای چند هفته و کار در آشپزخانه برای چند روز. هریسون گفت: بسیاری از افراد ممکن است بیش از حد افتخار به شستن ظروف, اما او می بیند این کار به عنوان یک نعمت و یک فرصت و اولین گام به سمت پیدا کردن یک شغل دائم و گرفتن است.

"این یک سرپناه برای کمک به شما ذهنی جسمی و روحی" هریسون گفت: از اسکله.

مانند بسیاری از سازمان های اسکله نجات ماموریت مجبور شده است به مقیاس و تعلیق خدمات در طول COVID-19 بحران است. تاسیسات به خیلی از محلی جمعیت بی خانمان های غیر انتفاعی ارائه می دهد آرایه ای از کمک های چنین به عنوان سرپناه اضطراری یک سوء برنامه های بازیابی یک روز مرکز منابع و یک کلینیک پزشکی عمل در همکاری با سلامت جامعه غربی فلوریدا.

طرفداران ناراحت پس از 'حمله' در Escambia County بی خانمان اردوگاه جابجا 10 نفر

افراد بی خانمان flocked به پنساکولا را در مرکز شهر در طول اپیدمی شهرستان به دنبال راه حل

پس از چند ماه از ارائه خدمات محدود با توجه به همه گیر اسکله به تازگی آغاز کند تا سطح شیب دار از برنامه ها برای کمک به اطمینان از مردمی که ایمنی و خدمات آنها نیاز دارند.

"ما شده است باز این همه تمام وقت برای بچه ها برای آمدن صرف شب با ما" گفت: Jody Shoop, مدیر وزارت عملیات. "ما باید بازگشایی شد روز ما منابع خدمات که به حالت تعلیق برای یک دوره و ما در حال فراهم کردن ما راه رفتن-تا ناهار از دوشنبه تا جمعه. در حال حاضر ما فقط خدمت در درجه اول به عنوان یک نجات ... اما تا آنجا که ما بهبودی طولانی مدت بیش از چند ماه آینده ما احتمالا شروع به دنبال در چگونه ما در حال رفتن به بازگشایی شده است."

اسکله اجتماعی حفظ فاصله در امکانات آن است. در مقابل چک در میز کارکنان انجام می دهند نقطه متوسط چک و درخواست غربالگری سوال در مورد بازدید کنندگان علائم و اطلاعات تماس. اسکله نیز محدود ورود به بسیاری از ساختمان آن, اما خدمات مانند لباس های شسته شده, ایمیل, pick-up, کلینیک و دوش هنوز هم در حال اجرا است.

اسکله است فاصله ملافه ترتیبات برای اطمینان از مناسب اجتماعی فاصله میان مردم پناه یک شبه اما این سازمان هنوز هم فراهم می کند در حدود 67 تخت یک شب در یک پناهگاه اضطراری است که به طور معمول می خوابد حدود 75.

Shoop گفت: به عنوان اسکله کوچک آن شده است بررسی جمعیت آن در جایی که آنها شده اند و چگونه آنها شده اند و مقابله با این بیماری همه گیر.

"برخی از آنها مانده اند در خیابان" او گفت:. "برخی از آنها شده اند قادر به رفتن به اعضای خانواده. برخی از آنها شهر را ترک کرده اند. برخی از آنها فقط دور مانده زیرا آنها ترس به اطراف یک جمعیت بزرگتر. برخی از آنها در هتلهایی چرا که آنها برخی از درآمد. بنابراین بسیاری از پاسخ به این سوال "که در آن آنها بود ؟" اما در حال حاضر که ما باز کرده ایم تا خدمات بیشتر آنها به تدریج شروع به بازگشت."

نیاز به مسکن مقرون به صرفه: CivicCon: چگونه برای ساخت مسکن مقرون به صرفه با عزت و خلاقیت

همراه با مشتریان خود اسکله تا به حال به ایجاد تنظیمات و فداکاری در طول بیماری همه گیر.

برای چند هفته این سازمان تا به حال به شاتر از فروشگاه های صرفه جویی آن را در عمل به منظور بالا بردن وجوه و آن را تنها به تازگی بازگشایی آنها در 25 درصد ظرفیت است. کمک های مالی از غیر مواد غذایی فاسد شدنی, لباس, لوازم آرایش و باید کاهش یابد.

"بسیاری از کارکنان ما بودند furloughed در ماه آوریل" Shoop گفت. "من یکی از آنهایی بود که furloughed و همچنین به مدت هفت هفته. ما تنها به ارمغان آورد یک بخش کوچک از کارکنان ما برای اجرای ماموریت و اجرای فروشگاه های خرده فروشی. بسیاری از دیگران بودند furloughed به طور نامحدود. ما نمی توانیم آنها را به خاطر ما به حالت تعلیق ما در سال recovery برنامه تا زمانی که برای اولین بار و یا سه ماهه دوم سال آینده."

هنوز هم این سازمان در حال انجام است تا آنجا که آن را می توانید با منابع محدود آن است. کوتاه مدت برنامه های نجات برای جانبازان را از سر گرفته و همراه با برنامه های مزمن بی خانمان و کار بی خانمان. این سازمان همچنین راه اندازی یک کار جدید برنامه های آموزشی برای کمک به بی خانمان مردان با مهارت های زندگی و شغلی-آمادگی آموزش.

"من می توانم صادقانه به شما بگویم بچه ها من هرگز پشیمان از آمدن به اینجا کار یک روز" Shoop گفت. "این همیشه یک برکت و رحمت است. این همیشه چیزی است که شما میخوای چیزی متفاوت در هر روز است. و آن را یک افتخار و امتیاز به کار در اینجا و برای خدمت به مردم است که کمتر خوش شانس."

اطلاعات بیشتر در مورد اسکله ماموریت نجات آن برنامه ها و راه هایی برای اهدا و یا داوطلب در دسترس است waterfrontmission.org.

Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب