چگونه خواهد سانتا رزا شهرستان صرف 32 میلیون دلار در مراقبت بودجه قبل از دسامبر. 31?

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 13, 2020اگر شما به طور ناگهانی داده شده

توسط NEWSSALAM در 23 تیر 1399

اگر شما به طور ناگهانی داده شده 32 میلیون دلار و تا به حال به صرف آن در پایان سال چه کار می کنید ؟

این سوال سانتا رزا شهرستان است که به درخواست ساکنان آن بیش از چند هفته آینده آن را به عنوان هدایت چگونه به صرف 32 میلیون دلار در مراقبت بودجه این میله میله برای دریافت, است که پول فلوریدا, دولت توزیع به شهرستانهای با جمعیت کمتر از 500 ، 000 نفر برای کمک در طول coronavirus بیماری همه گیر.

"هدف ما این است که یکی به طور موثر استفاده از آن دلار به طوری که ما می تواند تفاوت در شهرستان سانتا رزا گفت:" خاکستری Swoope با VisionFirst مشاوران یک تالاهاسی مبتنی بر شرکت استخدام شهرستان برای کمک به تسهیل بهترین راه برای صرف مراقبت از پول است. "و ما می خواهیم به لحاظ مالی مسئول است. ما می خواهیم مطمئن شوید که ما انجام این کار در راه است که حقوقی مناسب است و ما در حال انجام آنچه که ما نیاز به انجام این کار از لحاظ مالی پاسخگو نبوده است."

آخرین شماره: Escambia و سانتا رزا شهرستانهای گزارش 205 جدید COVID-19 موارد جمعه یک مرگ

کلید شرط اعطای کمک های مالی است که باید آن را صرف توسط Dec. 31, 2020 یا شهرستان خواهد آن را از دست بدهند. این پول باید صرف coronavirus مربوط به هزینه های متحمل شده قبل از دسامبر. 31.

شهرستان و VisionFirst مشاوران برگزار مجازی ذینفعان جلسه بعد از ظهر روز جمعه با حدود 70 شهروندان غیر انتفاعی و رهبران کسب و کار در سراسر شهرستان و آرای آنها را با سوالاتی از جمله اینکه چگونه این شهرستان می تواند بهترین کمک به کسب و کار در طول همه گیر که متاثر توسط pandemic و چه شهروندان اولویت های در حال حرکت رو به جلو است.

ماسک, اجتماعی, فاصله, temp چک:: آنچه در سانتا رزا مدارس ممکن است شبیه به این سقوط

با توجه به زودتر رای گیری توسط سانتا رزا County, بزرگترین اولویت برای ساکنان شهرستان است که بودجه برای coronavirus تست و قرارداد ردیابی به دنبال کمک های اولیه برای ساکنان چنین به عنوان کمک مالی با مواد غذایی و آب و برق. ساکنان همچنین اولویت بندی مهد کودک کمک ها و کسب و کار کوچک مالی.

کایل Holley که نشسته در شهرستان توریستی شورای توسعه مدیره پیشنهاد استفاده از پول برای تقویت اینترنت زیرساخت و مدیریت اضطراری پاسخ.

"هنگامی که ما در انعطاف پذیری و بحث ما در مورد اهمیت زیرساخت یکی از پیشنهادات ما به عنوان جهان تغییرات است که شاید در نگاه تغییر زیرساخت های موجود در کتابخانه های عمومی در این بخش از شهرستان به جای بهتر رابط بین کسانی که در حال تلاش برای دسترسی به منابع و کسانی که در حال تلاش برای صفحه نمایش به صورت واجد شرایط بودن" Holley گفت.

"ما همچنین فکر می کنم که اگر قصد سرمایه گذاری است که برای خدمت بهتر به جوامع با 500000 نفر یا کمتر از ما فکر می کنیم که . ... خاص انبار برای ما سازمان مدیریت اضطراری خواهد بود یک راه فوق العاده به طور دائم افزایش ظرفیت و قادر به پاسخگویی به جامعه," او اضافه شده است.

ساکن کریستن رودز پیشنهاد استفاده از برخی از پول به سمت توسعه اقتصادی برای کمک به شرکت هایی که می تواند به ارائه شغل برای بیکاران سانتا رزا ساکنان.

Coronavirus تست:: به کجا برای دریافت تست شده برای coronavirus در Escambia, Santa Rosa شهرستانهای

"بدیهی است که این امر می تواند یک پیروزی بزرگ برای جامعه ما اگر ما می تواند یک شرکت در می آیند به این منطقه است که با ارائه صدها شغل جدید و سپس تمام کسانی که شغل خود را از دست دلیل COVID ممکن است قادر به کار گرفته شود" رودز گفت.

سانتا رزا شهرستان در حال حاضر دارای یک نرخ بیکاری از 9 درصد است که در زیر به طور متوسط دولت در طول این بیماری همه گیر.

VisionFirst نیز انجام شده است و در ادامه به برگزاری جلسات با سهامداران در غیر انتفاعی و بخش های کسب و کار برای تعیین چگونگی آن می تواند دل کردن بودجه به بهترین کمک به تقویت مناطق از جامعه هستند که بیشترین نیاز با توجه به همه گیر و مربوط به خاموش شدن ناگهانی.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مراقبت عمل می کنند و به بررسی کسب و کار و بازدید http://santarosaready.com. به ارائه ورودی در مورد چگونه به صرف مراقبت بودجه ایمیل caresact@santarosa.fl.gov.

هیئت شهرستان کمیسیون ارائه خواهد شد با مراقبت گذراندن طرح در جولای 23 جلسه در ساعت 9 صبح با توجه به آنچه اتفاق می افتد در این نشست برنامه ریزی شده شروع به رول کردن به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن