زوزه در کوهستانهای سانتا کروز: یک جامعه غیر معمول پاسخ به کروناویروس همه گیر

آن را کمی قبل از 8 p. m. در سن لورنزو دره یک جامعه روستایی در جنوب منطقه خلیج در کوهستانهای سانتا کروز. خورشید

توسط NEWSSALAM در 18 اردیبهشت 1399

آن را کمی قبل از 8 p. m. در سن لورنزو دره یک جامعه روستایی در جنوب منطقه خلیج در کوهستانهای سانتا کروز. خورشید به تازگی مجموعه و به عنوان آخرین نور از دیگر گیج کننده و تکراری بعد محو به نیستی صدای پرندگان و اشکالات بیرون آمدن از جنگل ردوود. به عنوان دست دوم ساعت مچی باعث می شود راه خود را به سمت ساعت هشت من پر از انتظار. اگر آنها تصمیم به انجام آن امشب ؟ اگر هر کس فقط بیش از حد شلوغ است ؟

افکار من قطع شده برای اولین بار فریاد زدن پاک و تنها به عنوان آن برس هنوز هوا. آن است که توسط یکی دیگر و یکی دیگر تا زمانی که سر و صدا به نظر می رسد در اطراف من پر از دره خود را. من تکیه به صندلی من و گوش دادن به عنوان عجیب و غریب مراسم می گیرد برای چند دقیقه قبل از اینکه دوباره محو شدن به سکون. ذهن من سرگردان. چرا مردم می کنید ؟ چرا زوزه? که شروع به این کار ؟

"از آن قرار است برای نشان دادن حمایت برای خط مقدم ضروری کارگران" دره ساکن Aidan کالاهان توضیح می دهد. ما دیده ایم نمونه هایی از مردم ابراز قدردانی از خانه های خود مانند نیویورک را تشویق و یا افراد به آواز خواندن در ایتالیا. در حالی که قدردانی غیر قابل انکار است انگیزه اصلی در ذهن بسیاری از howlers که نمی تواند. کالیفرنیا استفاده می شود برای تشکر ضروری کارگران در طول زمان بحران. در طول آتش فصل من به خاطر بسیاری از "با تشکر از شما آتش!" نشانه ها در امتداد جاده و در عین حال وجود دارد هیچ چیز مانند امروز زوزه.

پس چرا در حال حاضر ؟ آنچه در مورد وضعیت فعلی ما آشنایی خود را به شنوایی بیان? فریاد زدن, وحشی و گلویی هیچ جایی در شلوغی و بهره وری از عادی جامعه است. اما در حال حاضر با ریتم منظم زندگی سکوت برای بسیاری از افراد فضا باز است برای رد کردن انتظارات اجتماعی. فریاد زدن دموکراتیک بیان احساسات منعکس کننده این واقعیت است که در حالی که برخی از جوامع بدون شک رنج می برند بیشتر از اثرات این ویروس همه افراد در معرض خطر ابتلا به انقباض. زوزه نیاز به هیچ تجهیزات یا استعداد است و نه یک "خوب" howl یا "بد" howl. فریاد زدن می تواند مورد استفاده قرار گیرد به بیان هر کدام از احساسات یک احساس است که آیا آن است که ترس و غم و اندوه و یا قدردانی. فریاد زدن غیر قابل انکار است اجتماعی سر و صدا. گرگ شناخته شده فریاد زدن در جهت پیدا کردن دیگر بسته اعضای زمانی که آنها دور از هم نگهداری اجتماعی پیوند را از طریق چالش های از راه دور.

"آن را در آغاز Boulder Creek [شمالی شهر سن لورنزو دره]," ناتالی اونز توضیح می دهد به من. "کسی نوشته شده در مورد انجام آن را در Boulder Creek همسایگان Facebook صفحه در اواخر ماه مارس و پس از آن در سراسر دره. در اینجا آن را با صدای بلند و گاهی آتش نشانی می پیوندد با صدای. در باشگاه کشور وجود دارد یکی از این ملک با قطار و آنها که شاخ هر شب."

مفهوم گسترش می تواند ترسناک یا ناراحت کننده ما در دوران کنونی. به ما گفته شده است که اتصال خطرناک است, صمیمیت منجر به عفونت هم تابو است. در حال حاضر است. درست مثل یک فریاد زدن همه از این است که موقت است. به عنوان فرماندار Newsom شروع به بحث در مورد امکان تدریجی بازگشایی دولت ما باید به یاد داشته باشید که ما ذاتا اجتماعی و اجازه نمی دهد که حوادث ما را از طریق ابر به نظر ما از تعامل لمسی و جمع آوری است.

فریاد زدن است نشانه ای از آسیب پذیری. یکی در معرض احساسات عمیق خود را به همه در گوش رس را از طریق بیصدای بیان; تنها هدف این است که برای شنیدن و شنیده می شود. آن است که یک همبستگی که همه ما در حال تجربه یک مشکل ترکیبی از احساسات است. به صداقت, من زوزه میکشیدند محکوم کنند. اما اگر شما احساس می کنید مثل شما نیاز به خارج و اجازه دهید آن را ندارد.

تماس با ترور Cambron در [email protected]



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن