بشر کلاس زیست شناسی نشان دهنده در COVID-19 از, اجتماعی, فرهنگی, بیولوژیکی دیدگاه

این مقاله این است که قسط اول در یک سری بررسی چگونه کلاس ها در پاسخ به COVID-19. در میان COVID-19 استنفورد دوره

توسط NEWSSALAM در 12 خرداد 1399

این مقاله این است که قسط اول در یک سری بررسی چگونه کلاس ها در پاسخ به COVID-19.

در میان COVID-19 استنفورد دوره HUMBIO 114: "تغییر جهانی و ظهور بیماری های عفونی" دیده می شود فراوانی از دانش آموزان به طور ناگهانی علاقه; ثبت نام افزایش یافته است از 23 دانش آموزان در بهار سال 2019 به 64 دانش آموزان در بهار امسال با توجه به ExploreCourses. دانشیار زمین سیستم های علم پروفسور جیمز هلند جونز, آموزش دستیاران (TAs) و دانش آموزان منعکس شده در آنچه در آن به معنی برای مطالعه بیماری های عفونی در طول زمان از جهانی همه گیر.

این دوره با هدف به دانش آموزان به دنبال تغییر چشم انداز در بیماری های عفونی. دانش آموزان را به چالش کشیده فکر می کنم در مورد بیماری های عفونی از دیدگاه تاریخ و فرهنگ و محیط زیست, در علاوه بر این به تجزیه و تحلیل داده های خود را.

جونز بیولوژیکی و زیست شناس توصیف او به عنوان "قسمت مساوی بوم شناسی تکاملی زیست شناسی و انسان شناسی با دوز سالم از استدلال از مدل های ریاضی از بیماری های عفونی در پرتاب."

جونز و انسان شناسی استاد لایحه دورهام آمد تا با این دوره در سال 2004 شروع به تدریس این دوره هم در سال 2005. پس از دورهام بازنشسته در سال 2018 جونز در آورده استاد و عضو ارشد جان Openshaw از بخش بیماری های عفونی.

با توجه به شرایط جونز منتقل شده تمرکز این دوره حتی بیشتر. در حالی که هنوز نگه داشتن تاکید بر اجتماعی زیست از وضعیت جونز گفت: "جان من و ساخته شده در چند COVID-19 روز رسانی در طول مدت که در آن ما در حال حاضر دولت از این بیماری همه گیر به کلاس ... ما نیز یک کلاس شل با چند کانال اختصاص داده شده به COVID-19."

جونز گفت که در حالی که زوم فرمت ساخته شده است آموزش مشکل تر است در کل دوره TAs مشتاق در مورد کمک به دانش آموزان در مورد بیماری های عفونی.

امیلیا لینگ M. D. '21 یک TA برای این دوره گفت: روزانه است که "دانشجویان پزشکی به طور معمول لازم نیست که انعطاف پذیری لازم برای تدریس در حالی که در بیمارستان چرخش به دلیل همه گیر شانس من بوده ام که برای تدریس این دوره است."

لینگ — که قبلا مورد مطالعه اپیدمیولوژی بیماری های عفونی در دانشگاه هاروارد و سپس مشغول به کار در زمینه تحقیقات مربوط به بیماری ابولا برخوردار است اضافه کردن دیدگاه جدید به این دوره از طریق تجربه در دنیای واقعی.

"من پرشور در مورد تقاطع بین سلامت, نابرابری, عفونی, بیماری ها و سلامت سیستم است." لینگ گفت. "من درایو و دیدگاه می آید از من سابقه خانوادگی در حال ظهور از فقر و بیماری های عفونی در مناطق روستایی مالزی است."

مانند لینگ همکار, TA, Yi-Lin Tsai و سوم-سال مهندسی عمران و محیط زیست دکتری که علاقه مند به تحصیل در تقاطع بلایای طبیعی و علوم رفتاری.

"این جالب است که به ما نسبتا زیادی ثبت نام و دانش آموزان بسیار متنوع پس زمینه که ممکن است مربوط به اپیدمیولوژی محیط زیست, علم پزشکی" Tsai گفت.

Tsai و توصیف این دوره به عنوان یک "آزمایشگاه" با دانش آموزان به طور مستقیم درگیر شدن با مفاهیم آنها مطالعه در کلاس از طریق اخبار و جوامع خود را هر روز.

"آنچه را که آنها یاد بگیرند که از این کلاس را تقویت و ادغام در دامنه خود را از دانش که ممکن است ما را به راه حل های نوآورانه به زمان COVID-19 و آینده در حال ظهور بیماری های عفونی" Tsai گفت.

به عنوان یک کل دوره با هدف اطلاع رسانی به دانشجویان در مورد شرایط و شرایطی که منجر به بیماری های عفونی و همچنین اثرات این بیماری به طور نامتناسبی را در برخی جوامع است.

"من فکر می کنم این دوره فوق العاده مربوط به زمان بیماری همه گیر به دلیل این نگرانی نه تنها که در آن بیماری از آمده اما چگونه آنها گسترش که به اطلاع ما ماسک پوشیدن و اجتماعی فاصله گفت:" جولی Keipp '23 دانش آموز در این دوره است.

Keipp گفت: البته کمک به او را درک اقدامات در حال حاضر در سراسر جهان گرفته شده در پاسخ به COVID-19. او افزود که این دوره است و حتی به او یک حس امید اطراف این بیماری همه گیر.

"بیماری های ما در مورد یادگیری نیز محل COVID-19 در یک زمینه است که عجیب اطمینان بخش است که در نهایت به پایان خواهد رسید به عنوان دیگر بیماری های همه گیر بود و به کمی سپاسگزار است که آن را به عنوان عجیب و غریب به عنوان برخی دیگر از بیماری های همه گیر و دارای یک مقدار پایین تر مرگ و مير" Keipp گفت.

COVID-19 نیست ما اول جهانی همه گیر و "به احتمال زیاد نمی خواهد آخرین ما" جونز گفت. "ما سهوا مهندسی جهان رسیده است که برای ظهور, تقویت و اشاعه بیماری های همه گیر بالقوه است."

جونز منتقل شده این دوره بیش از دو سال گذشته به منعکس کننده موضوعاتی است که به شدت محیط زیست — از جمله رشد نابرابری اجتماعی و اقتصادی و اجتماعی و شرایط اقتصادی که درایو تکامل بیماری های عفونی است.

به عنوان یک پیام اساسی به دانش آموزان جونز گفت: روزانه "من واقعا امیدواریم که ما می تواند الهام بخش برخی از دانش آموزان به ادامه به دنبال فرصتهای شغلی که کمک به کاهش نابرابری جهانی در بهداشت و درمان و ناکارآمدی برخی از مهندسی ادامه داد: بیماری های همه گیر."

تماس با جینا Ruzekowicz در jruzekow 'در' stanford.edu.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب