صدها تن از تظاهرکنندگان "ایستاده برای عدالت" در نقاشی های دیواری پل در روز جمعه

کالین وارن-هیکس Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 11:41 PM EDT 29 مه سال 2020در بازتابی از صحنه های سراسر کشور در

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

در بازتابی از صحنه های سراسر کشور در این هفته جمعیت شماره در صدها پر جنوبی بانک ها از تپه کوچک که پهلو Pensacola را گرافیتی پل برای ابراز خشم و انزجار بیش اخیر خشونت های پلیس علیه آمریکایی های آفریقایی تبار.

تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید داشته هایش در سراسر شهرستان پس از ظاهر در پی او روز یادبود مرگ در مینیاپولیس که نشان داد یک افسر پلیس برگزار زانو خود را به Floyd گردن برای بیش از هشت دقیقه است.

سابق مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین دستگیر شد و به اتهام سوم-قتل درجه و طرح اتهامات. پس از آن هزینه امکان پذیر است و هزینه های دیگر افسران درگیر پیش بینی هستند.

این Pensacola تظاهرات کشید حدود 300 تا 400 نفر از شرکت کنندگان به نقاشی های دیواری پل در خیابان 17. آگهی به عنوان یک افروزی جو احساس بیشتر شبیه به یک اعتراض و آن سازمان توضیح داد که هدف آن به دو قسم: یک نمایش از پنساکولا جمعی اعتراض به خشونت پلیس و به عنوان سوگواری از Tymar کرافورد.

کرافورد, 28, از پنساکولا هدف گلوله قرار گرفت و کشته سابق Pensacola اداره پلیس کارآگاه دانیل Siemen در جولای 5, 2019. Siemen اخراج شد از PPD برای نقض این بخش را استفاده از نیروی مرگبار سیاست اما هیات منصفه مشخص است که وجود دارد نه به اندازه کافی شواهد به حکم اتهامات جنایی.

"Tymar ما است Pensacola جورج گفت:" محلی فعال هیلی Morrissette. "این واقعا نشان می دهد انرژی است که واقعا در پشت گرفتن عدالت در شهرستان و در اینجا در حال حاضر. بسیاری از مردم در اینجا به ما یادآوری می کنند که Tymar است Pensacola جورج."

غیر معمول برای یک Pensacola سیاسی, تظاهرات, هیچ کس در زمان تبدیل می شود پشت میکروفون. هیچ سخنرانی ساخته شد و این رویداد اولیه برنامه ریز بود و نه بالا مشخصات سازمان از یک گروه مانند رویای مدافعان یا Moms Demand Action.

کایل کول گفت: اخبار و مجله او تصمیم گرفت چیزی نیاز به انجام پس از یک نقاشی دیواری از جورج فلوید که رنگ شده بود در پل روز پس از مرگ او مخدوش بیش از شب های یک splattering قهوه ای رنگ.

"در این لحظه ما شاهد defacement از تصویر دیروز ما به اینجا آمدیم و تنها آمد اینجا. خدا آن را در قلب من, از آنجا که ما آن را می دانستند درست نبود" کول گفت. "بعد از دیدن کسی بی احترامی چیزی خیلی خوب متوجه شدیم که وجود دارد این است که نفرت حق در اینجا در شهرستان خود ما."

کول شروع به گسترش این کلمه است که مردم باید در جمع آوری نقاشی های دیواری پل و به سرعت به دست آورد پشتیبانی از محلی گروه حمایت رویای مدافعان. یک Facebook صفحه رویداد به مردم اجازه می دانم که وجود دارد خواهد بود یک گردهمایی در نقاشی های دیواری پل در 6 p. m. روز شنبه بود که به سرعت در رسانه های اجتماعی.

توسط غروب جمعی از مردم ایستاده در بالای پل تحت پوشش تپه در هر دو طرف ریخته و به مناطق اطراف آن. برخی از آنها سیاه و سفید است. بعضی از آنها سفید است. مرد راه می رفت با عصا. زوج های جوان به ارمغان آورد بچه های خود را. مردم مدنی با یکدیگر و اجتماعی است.

برخی از عینک coronavirus ماسک. بسیاری از دیگران نیست. در ضخامت از چیزها را به تلاش برای ایستادن شش فوت جدا از هر کسی غیر ممکن بود.

هر بار یک ماشین است که از طریق این تجمع رفتن زیر دیواری که در آن پل عبور خیابان 17 و honked آن شاخ, جمعیت منفجر شد به یک تشویق از تصویب. بسیاری از اتومبیل honked و از آغاز تا پایان آن با صدای بلند ،

"من فقط نفرت چیزی بود که اتفاق می افتد خارج از شهر برای مردم به نمایش این نوع حمایت را برای ریختن به نور در Tymar" گفت: شرکت کنندگان اریک Starworth. "Tymar باید این رو از همان آغاز. اما آن را هنوز هم برای حمایت از او حاضر است."

ایستاده در کنار یک قاب عکس, Crawford, Starworth گفت که او تصمیم به حضور در این تجمع به پشتیبانی از حافظه کرافورد که او تا به حال شناخته شده از دوران کودکی است.

"او تا به حال پنج بچه ها. آن را واقعا سخت بر روی آنها," او گفت:. "برای تمام خانواده آن مانند یک غلتک coaster — بالا و پایین بالا و پایین مانند بازار سهام است."

به طور کلی وضع از جمعیت بود و صلح آمیز " است.

در یک نقطه و یک گروه از حدود 50 معترضان به طور ناگهانی به سمت چپ گروه اصلی در پل و شروع به شعار به عنوان آنها راه می رفت به سمت Bayfront پارک وی.

کول به سرعت برداشت یک تصادف تعقیب درهم bullhorn.

"سلام دوباره!" او فریاد زد در حال اجرا پس از آنها. "ما نمی تواند در خیابان و یا آنها ما را ترک کنند. سلام دوباره!"

کسی که تبدیل به موسیقی هیپ-هاپ به سام کوک "یک تغییر در حال رفتن به می آیند" و واگرا گروه تبدیل به اطراف از Bayfront پارک وی و دوباره به دیگران در پشت پل.

این هنرمند در پشت دیواری که الهام گرفته از کول به سازماندهی این تجمع براندون عروق نقاشی یک تصویر از Tymar کرافورد در نقاشی های دیواری پل در طول تظاهرات.

"این برای من شگفت انگیز بود و در پنساکولا با چنین یک گروه متنوع — قرمز و زرد و سیاه و سفید" و عروق گفت. "ما همه سنین همه جمعیت و آن/s و مردم ایستاده برای عدالت است."

کالین وارن-هیکس را می توان در رسید colinwarrenhicks@pnj.com یا 850-435-8680.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب