Kayle jo dyer زمینه بسته با توجه به مسلح اختلال'

جیم تامپسون Northwest Florida Daily Newsمنتشر شده 7:49 PM EDT Jul 24, 2020Kayle jo dyer زمینه — kayle jo dyer

توسط NEWSSALAM در 4 مرداد 1399

Kayle jo dyer زمینه — kayle jo dyer زمینه ستاد نیروی هوایی عملیات ویژه فرماندهی و تعدادی از عملیات های ویژه و دیگر واحد های بسته شده به همه اما ضروری پرسنل با توجه به یک گزارش "مسلح اختلال."

کلمه از گزارش اختلال شروع به نشت از پایه اواخر بعد از ظهر جمعه. با توجه به یک منبع با آگاهی از وضعیت پایه فرمان ارسال پیام به همه kayle jo dyer پرسنل حوزه مطالعه در بخشی که نصب "بسته است و با توجه به مسلح اختلال."

این پیام در ادامه به اطلاع "(الکترونیکی)veryone در منطقه Grimm جای (به) پناهگاه در محل."

با توجه به نیروی هوایی 2nd سرهنگ Janell ارجمند, رسانه, روابط افسر عملیات های ویژه 1 بال میزبان واحد در kayle jo dyer زمینه این پایگاه تعطیل شد و در حدود 4:30 p. m. در پی گزارش یک اختلال داخلی.

پایگاه نیروهای امنیتی در پاسخ به این محل اختلال داخلی و محلی غیر نظامی و پرسنل اجرای قانون بودند در صحنه در روز بعد ارجمند گفت. ارجمند می گوید که روسیه در ارتباط با اختلال داخلی.

با توجه به میشل نیکلسون, اطلاعات عمومی و افسر برای Okaloosa County, کلانتر, دفتر ویژه تیم پاسخ و آن بحران مذاکره واحد پاسخ به kayle jo dyer حادثه است.

1 افشانده امور عمومی پرسنل خواهد شد به روز رسانی اطلاعات در این مستند و گزارش داخلی اختلال در طول شب از طریق kayle jo dyer زمینه صفحه را در Facebook و از طریق اخبار منتشر شده.

اولیه انتشار اخبار از 1 افشانده اظهار داشت که "پایه و محلی اجرای قانون باید وضعیت تحت کنترل" بود اما روشن نیست که آیا پایه باقی مانده در مستند به عنوان شب جمعه وارد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب