فصل طوفان 2020: مخروط نیست کاهش این سال; چه این بدان معناست که برای پیش بینی

کیمبرلی میلر پالم بیچ پستمنتشر شده 8:11 AM EDT مه 1 سال 2020طوفان هوا مخروط دیدم هیچ ارتقاء این سال در مسیر در

توسط NEWSSALAM در 15 اردیبهشت 1399

طوفان هوا مخروط دیدم هیچ ارتقاء این سال در مسیر در مقایسه با سال 2019 با برخی از کارشناسان گفت: مسیر پیش بینی ها ممکن است هدف قرار دادن سقف خود را برای بهبود.

دهه پیشرفت در tropical cyclone مسیر پیش بینی منجر به باریک و دقیق تر طوفان مخروط اما در این سال را ببینید هیچ fine-tuning.

یک مشت پر از دست انداز پیش بینی در طول سال 2019 فصل طوفان انداخت به اندازه کافی سبب گره خوردن به پنج سال میانگین نرخ خطا که به اندازه آشکار مخروطی از عدم قطعیت باقی خواهد ماند عمدتا بدون تغییر و کارشناسان هشدار می دهند سود در پیش بینی طوفان مسیر در حال کاهش است.

"فن آوری گرفته است ما در این دور و سوال این است که این است تا آنجا که آن را به ما و ما می رویم به فلات حالی که برای ؟" گفت: جان Cangialosi ارشد طوفان متخصص در ملی طوفان مرکز و همکاری نویسنده از یک سال 2018 مقاله است که به بررسی مسیر هوا محدودیت. "من فکر نمی کنم کسی جواب خوبی به این, اما ما همه موافق آن هرگز به طور کامل است."

در حالی که طوفان فصل رسما آغاز می شود 1 ژوئن NHC پرده برداری کرد, پیش بینی های جدید محصولات به تازگی در یک وبینار با مدیر کن گراهام که شامل آمار موفقیت ها و چالش ها در هر دو مسیر و شدت پیش بینی.

"به طور متوسط سه روز NHC آهنگ هوا خطا برای طوفان فلوید در سال 1999 بود 236 مایل دریایی," گراهام گفت.

که به 103 مایل دریایی در مخروط NHC استفاده خواهد کرد در این فصل است.

"شده است وجود دارد بسیاری از به دست آوردن" Cangialosi گفت.

بیشتر: 'بالاتر از حد متوسط' فصل طوفان پیش بینی شده در این سال, بالا, کارشناسان می گویند

اندازه طوفان هوا مخروطی تنظیم شده است هر سال قبل از ژوئن 1 بر اساس نرخ خطای قبلی پنج فصل پس از این سال مخروط بر اساس پیش بینی های ساخته شده بین 2015 و 2019. مخروط را پوشش می دهد که روز 1 تا 5 از هوا ساخته شده است تا از محافل اندازه به طوری که 66 درصد از زمان مرکز طوفان مانده است که در داخل منطقه است.

برای مثال در این فصل 120 ساعته خطا نرخ 196 مایل دریایی در حدود 1 درصد کوچکتر از 2019 اما 31 درصد کمتر از در سال 2010. ميزان خطا در 24 ساعت 41 مایل دریایی در این فصل بدون تغییر از 2019.

کوچکتر مخروط به معنی عدم قطعیت کمتر در جایی که یک گردباد گرمسیری رهبری است اما قابل توجه نیست هوا اثرات خارج از مخروط مانند طوفان خروش سیل باران و بادهای مخرب است که می تواند رخ دهد در مناطق اطراف آن.

برایان McNoldy ارشد دانشیار پژوهشی در دانشگاه میامی Rosenstiel دانشکده علوم دریایی و جوی علم گفت: مخروط اندازه نباید در نظر گرفته شود اما در زمان طولانی تر در مقیاس.

"شما می توانید کاملا یک فصل است که بیشتر آهنگ خطا نسبت به سال قبل از" McNoldy گفت. "در سال 2014 به 2015 وجود دارد غیر قابل کشف تغییر در مخروط. این اتفاق نمی افتد."

یک طوفان که dinged آهنگ هوا دقت در 2019 شد و عمدتا ناشناخته آخرین طوفان فصل — طوفان گرمسیری Sebastien. Sebastien هایش نوامبر. 19 حدود 275 کیلومتر شمال شرقی جزایر بادپناه. آن بالا سرعت باد آمار یک سقف از 65 mph قبل از آن fizzled صدها مایل از شمال-شمال غربی آزور در Nov. 27.

اگر چه Sebastien به طول انجامید بیش از پنج روز به عنوان یک گردباد گرمسیری شش NHC پیش بینی پیش بینی آن خواهد بود جذب می شود با نزدیک شدن به جلو در عرض 72 ساعت با توجه به پس از مرگ گزارش بر روی سیستم.

این مدل بارها و بارها قضاوت نادرست سباستین را رو به جلو با سرعت که در نهایت منجر به پیگیری خطاهای بودند که تا 4.5 برابر بیشتر از میانگین پنج ساله برای برخی از دوره های زمانی. Sebastien باقی مانده قوی تر و بلندتر از مدل های پیش بینی شده و در نتیجه سریع تر حرکت طوفان که outran جلو.

بیشتر: ال نینو ممکن است جست و خیز فصل طوفان است که می تواند به معنای بیشتر طوفان فعالیت فلوریدا

"ما به پایان رسید تا با برخی از بزرگترین اشتباهات ما در 15 سال و این واقعا درد نکنه عملکرد ما به طور کلی" Cangialosi گفت. "ما دائما در حال چیدن اشتباه حل شده است. خوشبختانه Sebastien نمی گذارد هر زمین."

طوفان دوریان به پایان رسید و با نزدیک به دمای آهنگ خطاهای اما مدل های اولیه سردرگمی در مورد که در مرکز آن شکل می و حرکت افتاد تا شدت پیش بینی. NHC 8 p. m. مشاوره Aug. 27 بود دوریان خاراندن بیش از پورتوریکو به عنوان یک طوفان گرمسیری باقی مانده و نزدیک است که شدت تا آن رسیده فلوریدا در سپتامبر. 1. به جای دوریان سرش می دویم. شرق پورتوریکو و ضربه های شمالی باهاما به عنوان یک دسته 5.

"اگر دوریان رفت و بیش از هیسپانیولا و خرد بدین معنی است که شاید برخی از باران برای کوبا و فلوریدای جنوبی" گفت: NHC مدیر کن گراهام. "این می توانست یک داستان متفاوت است."

بیشتر: آیا تخلیه طوفان پناهگاه باز در میان coronavirus اجتماعی فاصله?

در سال 2017, این طوفان مرکز تجلیل دقیق ترین آهنگ هوا فصل پس از مدرن نقشه برداری از طوفان گرمسیری آغاز شد و نزدیک به 50 سال پیش است. برای هر اندازه گیری در سال 2017 پیش بینی صدر این مرکز در حال اجرا از پنج سال به طور متوسط به میزان 52 مایل در 120 ساعت خوانده شده را علامت.

دلایل طولانی مدت در بهبود پیش بینی های بسیاری هستند.

طوفان فصل 2020: یکی دیگر از پیش بینی پیش بینی های فعال نجومی, اما این یکی می رود و حتی بیشتر

قطعه کد است که به مدل های کامپیوتری به نمایندگی از فرآیندهای در جو مانند تابش و ابرها بهتر شده اند. کامپیوتر در حال اجرا در وضوح بالاتر. پیچیده تر ماهواره دایره زمین بشاش پایین تصاویر پس روشن پیش بینی دیدن ابر قوی تاپ و زمینه های گرد و غبار از صحرای مانند قبل از هرگز.

Cangialosi گفت که او نا امید از عدم پیشرفت در این فصل در کاهش مخروط اندازه به این دلیل که اعداد را در اطراف پرش کوتاه مدت است.

"اساسی ترین چیزی است که آن را به یک سیستم پر هرج و مرج پس همیشه وجود خواهد داشت یک کمی از عدم قطعیت است. این قانون طبیعت" McNoldy گفت. "مخروط هرگز کوچک بود و فقط یک خط است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن