طوفان مالیات دبستان 'تعطیلات' شروع می شود جمعه

جیم ترنر تام شهری سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 12:09 PM EDT 26 مه سال 2020تالاهاسی --- شروع جمعه خریداران در فل

توسط NEWSSALAM در 6 خرداد 1399

تالاهاسی --- شروع جمعه خریداران در فلوریدا در حال ظهور از coronavirus stay-at-home سفارشات می توانید اجتناب از پرداخت مالیات فروش در حالی که کنار هم قرار دادن فاجعه-آماده سازی انبارهای برای سال 2020 فصل طوفان.

علاوه بر کمک به ساکنان خرید همه چیز از کولرهای به ژنراتور, فلوریدا, خرده فروشی, رئیس فدراسیون و مدیر عامل شرکت اسکات Shalley امیدوار هفت روز مالیات "تعطیلات" می تواند افزایش کسب و کار رنج می برند از اقتصادی خرید اینترنتی از coronavirus بیماری همه گیر.

"من فکر می کنم شما در حال رفتن برای دیدن دوباره مشوق های اضافی از خرده فروشان به فروش تشویق برای فاجعه آماده سازی" Shalley گفت. "شما می توانید در ادامه مشاهده کنید البته همه امن و هوشمند خرید اقدامات لازم از لحاظ اجتماعی فاصله و مطابق با اصول بهداشتی. اما شما در حال رفتن برای دیدن تاکید بر فروش باتری, کولر و آن نوع از چیزهایی که کمک به مردم آماده کن."

دولت-موارد تخفیف خواهد شد و همزمان با گسترده تر از طوفان-فصل دوامدار دراکثرمناطق برخی در حال حاضر در حال ارائه آنلاین از کسب و کار مانند لاو خانه انبار و بندر حمل و نقل است.

Coronavirus عامل: دولت آغاز می شود مقاطعه COVID-19 به طوفان پاسخ هزینه های

بیشتر: COVID-19 اضافه شده است به فلوریدا طوفان آماده سازی

هنوز مقامات فدرال و ابراز نگرانی در مورد آماده بودن برای حوادث این سال است. فصل طوفان دوشنبه شروع خواهد شد و در ادامه از طریق Nov. 30.

"اجتماعی فاصله و دیگر (فدرال مراکز کنترل و پیشگیری بیماری) راهنمایی برای امن نگه داشتن شما از COVID-19 ممکن است تحت تاثیر این حوادث طرح شما در حال حاضر در محل از جمله آنچه که در خود بروید کیت مسیرهای تخلیه پناهگاه و بیشتر" کارلوس کاستیلو اقدام معاون مدیر برای انعطاف پذیری برای سازمان مدیریت اضطراری فدرال گفت: در یک بیانیه آماده. "با گردباد فصل در اوج خود فصل طوفان در اطراف گوشه و جاری شدن سیل و زلزله و آتش سوزی یک خطر در طول سال از آن زمان به تجدید نظر و تنظیم طرح اضطراری در حال حاضر."

FEMA طوفان-دبستان فهرست شامل چراغ قوه, باتری های قابل حمل, رادیو, چند منظوره, ابزار, اضطراری, سوخت, بهداشت شخصی اقلام همراه گوشی شارژر اضطراری لیست تماس و کپی از اسناد و مدارک شخصی همراه با تامین آب و غذا و دارو به مدت سه روز تا دو هفته بسته به حالات مختلف مربوط به تخلیه و یا سوار کردن فاجعه در خانه.

فلوریدا قانونگذاران شامل فاجعه-آماده سازی تعطیلات مالیاتی در $47.7 میلیون مالیات بسته (HB 7097) تایید شده در مارس. به 5.6 میلیون تعطیلات مالیاتی گذشته از طریق ژوئن 4.

در طول دوره, خریداران خواهد بود قادر به جلوگیری از پرداخت مالیات فروش در مواردی مانند استفاده مجدد یخ بسته است که هزینه $10 یا کمتر; چراغ قوه و فانوس هزینه 20 دلار یا کمتر; بنزین و سوخت دیزل ظروف هزینه 25 دلار یا کمتر است. کولر و باتری هزینه $30 یا کمتر; و رادیو و برزنت هزینه 50 دلار یا کمتر است.

بزرگترین-بلیط آیتم های موجود در تعطیلات هستند ژنراتور قابل حمل است که هزینه 750 دلار یا کمتر است.

تخفیف در دسترس هستند در کسب و کار در فرودگاه و یا در عمومی-امکانات محل سکونت و نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد به خرید ماشین و قایق باتری. تخفیف نیز نمی تواند ارائه شده در پارک و مجتمع های سرگرمی.

لایحه مالیات بر گذشت در ماه مارس و به قانون امضا شده توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis همچنین شامل یک تا سه روز به تعطیلات مالیاتی در لوازم مدرسه و پوشاک و تجهیزات کامپیوتری. که تعطیلات برگزار خواهد شد از اوت. 7 از طریق Aug. 9.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب