هرست امام جواد آتش تهدید 29 خانه در اوج خود می سوزاند برای روز یا حتی هفته

آنی شاهد Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 4:07 PM EDT مارس 11 سال 2020بیش از یک هفته پس از هرست امام جواد آتش در

توسط NEWSSALAM در 23 اردیبهشت 1399

بیش از یک هفته پس از هرست امام جواد آتش در Escambia County شروع آتش نشانان می گویند آنها به طور کامل حاوی 1200 هکتار فروغ.

آتش شروع نزدیکی هرست فرود در 7:30 صبح مه 3 با توجه به Ludie باند سخنگوی فلوریدا خدمات جنگل. محققان مصمم آتش بود "انسان ایجاد می شود" از آنجا که وجود دارد هیچ دیگر رویداد طبیعی مانند رعد و برق رخ داده است که در آن دوره زمانی است که شروع کرده اند می تواند آتش.

"انسان ناشی از آتش سوزی اجرا حیطه از جرقه از جوش تجهیزات برای فرار حیاط باقی مانده سوختگی و یا حتی پارکینگ یک خودرو بیش از علف خشک" پیوند گفت. "فقط به خاطر آن انسان ایجاد می شود به این معنا نیست عمدی و یا مخرب. اگر آتش است عمدا مجموعه ای خواهد بود که آتش سوزی."

باند گفت: هیچ چیز وجود دارد نشان می دهد که هرست امام جواد فروغ آتش سوزی شد. دقیق آن علت است که هنوز تحت بررسی است.

هنوز شعله های حک شده یک مسیر از تخریب بیش از یک نوار گسترده ای از جنگل در غرب Escambia County نزدیکی Perdido بای. در اوج خود در روز چهارشنبه آتش تهدید 29 خوابگاه در هرست منطقه فرود اگر چه هیچ یک از این خانه ها صادر شد تخلیه سفارشات.

سازمان دیده بان پخش: مقامات برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در روز به 2000 هکتار پنج مایل باتلاق آتش

خشکسالی شرایط اجازه می دهد آتش شکوفا

به عنوان سطح رطوبت شروع به افزایش پنج شنبه و بادها کاهش آتش نشانان یک دسته بهتر در فروغ باند گفت. در روز دوشنبه آن را 75% موجود در 1,191 هکتار و نبود تهدید هر سازه.

"شنبه بدترین روز برای هر دو آتش سوزی" پیوند گفت: با اشاره به هرست امام جواد آتش و پنج مایل باتلاق آتش سوزی در سانتا رزا شهرستان بود که 2,215 هکتار و 75% موجود شنبه. "ما شاهد گسترش سریع ترین برای هر دو آتش سوزی و آن را با توجه به آب و هوا."

این Pensacola منطقه است که در حال حاضر دچار یک خشکسالی است که می تواند سوخت آتش سوزی برای چند روز یا حتی هفته با توجه به خدمات ملی آب و هوا در موبایل, Alabama.

Pensacola 5 تا 7 اینچ زیر نرمال برای بارش باران برای سال و بدون هیچ توجهی باران در بعد از هفت تا 10 روز است.

علاوه بر این سطح رطوبت به میزان قابل توجهی پایین تر از میانگین این زمان از سال است. روز چهارشنبه و در هنگام آتش سوزی از کنترل سطح رطوبت آغشته به عنوان کم 17 درصد با توجه به همین چوپان یک هواشناس در آب و خدمات. پس از روز شنبه آنها ماند بین 20 ٪ و 30٪.

معمولی درجه حرارت سطح این منطقه در این زمان از سال 50 تا 60 درصد.

"کاهش سطح رطوبت کمتر رطوبت وجود دارد در هوا" چوپان گفت. "بسیار کم humidities همراه با وزش یک بار آتش سوزی در حال توسعه آنها را از کنترل خارج و ادامه داد: به آنها اجازه می دهد برای سوزاندن."

خدمه هنوز کار به طور کامل مهار, آتش, اما باران کمک خواهد کرد

وجود دارد در حال حاضر 88 آتش پرسنل اختصاص داده شده به هرست امام جواد آتش که در حال کار در طول روز به آن داشته باشد و حتی بیشتر. حاوی یک آتش سوزی در درجه اول شامل استفاده از بولدوزر برای ایجاد وقفه در پوشش گیاهی در اطراف محیط از آتش نگه دارید و از گسترش آن و همچنین با استفاده از شیلنگ و ابزار دیگر به douse کوچک "نقاط داغ" در هر کجا که آنها تا موسیقی پاپ.

"مهار خواهد بود که ما باید واقعا امن, افزایش آتش خطوط عملیاتی که سرپرستان احساس با درجه بالایی از اعتماد به نفس خواهد شد نگه داشتن آتش در مهار خطوط" پیوند گفت. "ما احساس نمی کند آتش را گسترش گذشته آن مهار خطوط."

پنج مایل باتلاق آتش: شهرستان برآورد $1.9 میلیون نفر در آسیب سرنشینان جلو و عقب به عنوان آتش آرام پایین

آتش نمی تواند در نظر گرفته شود به طور کامل و یا "تحت کنترل" تا زمانی که وجود دارد بدون دود و بدون فعال شعله های آتش.

"دو چیز را از یک آتش سوزی: یا تمام پوشش گیاهی می سوزد که زیادی وجود دارد و یا قابل توجهی بارندگی که douses آتش به طور کامل" پیوند گفت. "ما بیش از 6 اینچ در کسری بودجه در حال حاضر, بنابراین آن را بسیار قابل توجه بارندگی به طور کامل douse این آتش است."

آنی جاهای خالی را می توان در رسید ablanks@pnj.com یا 850-435-8632.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن