هیوستن اسمیت رشد از طریق همه گیر در 82 سال ساخته شده است 15 سوراخ در آنهایی که گلف

برایان Achatz Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 2:19 PM EDT مه 30 سال 2020هیوستن اسمیت است 82 ساله Energizer bunn

توسط NEWSSALAM در 10 خرداد 1399

هیوستن اسمیت است 82 ساله Energizer bunny — او را نگه می دارد رفتن و رفتن تا رسیدن به حالت نقاط عطف.

در طول دوره زندگی خود را سفر به تاریخ او را به دست آورد و ثابت مقدار زیادی و موفقیت های او به نظر می رسد به جوش پایین به یک مشخصه مشترک – ساخت بیشتر از هر چیزی او قرار می دهد وقت خود را به.

او نشان داد که در زندگی حرفه ای خود را از طریق اختصاص 38 سال کار و افزایش از طریق صفوف اول خود کارفرما است که در حال حاضر شناخته شده به عنوان Solutia.

او را بی دریغ برای حمایت از خانواده اش که شامل پسرش و سرعت بالا سر مربی تیم فوتبال کنت اسمیت شده است متقابلا متقابلا.

اما برخی از بزرگترین و خیره کننده ترین شاهکارهای صورت گرفته در طول هیوستن اسمیت اوقات فراغت و رقابت های ورزشی.

او زمان و دیرین شور و شوق است که گلف یک ورزش است که در آن اسمیت است aced یک سوراخ در یک در 15 موارد است.

قبل از این که او مشتاق و رقابتی کاسه و اتمام کامل بازی دو بار هم در مسابقات تنظیمات.

"پدر و من بسیار نزدیک" کنت اسمیت گفت. "من همیشه به مردم دو چیز یاد گرفتم از پدر اخلاق کار و رقابت است. رشد می توانم او را در بسیاری از صبح به خاطر او بود تا در 4:30 صبح و به کار می کنند. این روزها گلف است که در مورد تنها چیزی که او را ترک کرده است به رقابت بپردازند و پس از او آغاز شده است او هرگز متوقف شد."

آمریکایی سوراخ N' یک – یک شرکت که متخصص در گلف تبلیغات و بیمه البته صاحبان که جوایز جایزه برای سوراخ در یک عکس – برآورد یک گلف باز شانس acing یک سوراخ, در طول یک دور است 12,500 به 1.

آمریکایی سوراخ N' یکی در سال 1986 تاسیس شد. اتفاقا هیوستن اسمیت اولین hole-in-one آمد 23 می 1987 در Tanglewood گلف و باشگاه کشور در میلتون.

آن را در طول یک مناسبت مهم در سالانه تازه ویترین برچسب عنوان مطبوعات-روزنامه مسابقات که در آن گلف بازان معرفی شدند در مقابل جمعیت قبل از ضربه برای اولین بار توپ را روی گوه.

او اهدا شد دو وسایل نقلیه همه زمین برای انجام که feat اما اسمیت گفت که او احساس بیشتر جایزه داخلی.

اسمیت در زندگی جی تا سال 1999 قبل از او امن یک قطعه زمین در مجاورت یک Tanglewood fairway و ساخته شده است یک خانه.

آن نزدیک به 13 سال خشکسالی در بین اولین و دومین سوراخ در آنهایی اما پس از او در سال 2000 ace کسانی یاد, عکس در مورد بیشتر – از جمله اخیر آس در Jan. 2, 2017.

"اگر همسر من را پشتیبانی نمی کند و من این خواهد بود همه برای هیچ" اسمیت گفت: با اشاره به ویرجینیا اسمیت بود که خود را یار دبیرستان در جی. "برخی از روزها من و احساس نمی مانند بازی گلف. او را سمت راست وجود دارد به من گفتن: "برو در آن را به شما احساس بهتر است'."

کمتر از دو سال پس از اسمیت نقل مکان کرد به Tanglewood GC او و یک گروه از دوستان تشکیل آنچه شناخته شده به عنوان "12 ساعت و باشگاه" گروهی که در دیدار و كم در ظهر هر روز از دوشنبه تا جمعه.

اسمیت همچنین پخش هر یکشنبه اغلب با یک عضو خانواده است. شنبه تنها روز او را نمی توان در این دوره به عنوان بزرگ خود را تعهد به فوتبال کالج ها و دانشگاه او را نگه می دارد متمرکز در روز است تخته سنگ از بازی های فوتبال.

حتی در صورت از COVID-19 گیر اسمیت نشده از تغییر شیوه زندگی خود را.

آن می تواند گفت که او ساخته شده است برای بار مثل این که او را به وضوح به قفل خود را ساده و در عین حال بسیار اختصاص داده شده معمول است.

او گفت: او را پر برکت در راه های بسیاری است اما سلامت خود و Tanglewood باقی مانده باز در طول بیماری همه گیر در بالای قدردانی خود را لیست.

"خدا واقعا خوشا به من. من هرگز صرف یک شب در بیمارستان و داروهای تجویزی من همیشه زمان بود که در فوریه سال" اسمیت گفت. "همه از من سوراخ در آنهایی که. ... من آن 90% شانس و 10 درصد مهارت. این یک برکت و رحمت است که Tanglewood تصمیم به باز باقی می ماند (در طول COVID-19 pandemic) و آنها انجام یک کار بزرگ است. آن را محدود به یک فرد در هر سبد خرید آنها حذف شن و ماسه با چنگک جمع کردن و آب ایستگاه است."

درست مثل کنت اسمیت بزرگ قدردانی برای آنچه هیوستن اسمیت القا درون شخصیت او هیوستن اسمیت قدردانی جنبه های بسیاری از آنچه کنت اسمیت برای زندگی.

کنت اسمیت تخمین می زند که پدر و مادر خود را با حضور "حدود 800" بازی های فوتبال است که او را یا مربی و یا بازی در.

هیوستن اسمیت گفت که او و همسرش تا سه سال پیش از دست رفته هرگز یک بازی. آیا توان کنت اسمیت در جوانی دبستان یا دانشگاهی در سطح و یا در زمانی که او در مربیگری.

"کنت شده است یک برکت و رحمت به من و من از آن لذت می برد" هیوستن اسمیت گفت. "سهم ما از فوتبال به عنوان یک شور و Auburn می آید برای اولین بار. من هرگز امتحان او در مورد هر چیزی او را به انجام به عنوان یک مربی. همیشه از من می پرسی که چگونه این تیم در حال انجام است."

Auburn بزرگ است برای Smiths. کنت اسمیت خود را به دست آورد fandom از پدر خود و با حضور در آبرن. او سپس تصویب آن را به دو پسر خود را از جمله اسمیت ونس – زمان سرعت خط حمله مربی – که او نیز مربی در آبرن در طول آن سال 2010 ملی قهرمانی فصل است.

ونس اسمیت همچنین در آبرن و استخدام شد به صورت رسمی پردیس/امکانات سفر سابق Auburn مربی تامی Tuberville.

این یک سفر است که خانواده اسمیت بود همه دعوت را در سال 2007 و هیچ کس بیشتر هیجان زده تر از هیوستن اسمیت.

ونس اسمیت تحت تاثیر قرار گرفته بود توسط این برنامه امکانات و تاریخ غنی و رانده شد به شفاهی متعهد به ببر.

اما هیوستن اسمیت می یابد طنز در این واقعیت است که اسمیت ونس ممکن است احساس فشار از جان سخت Auburn فن پدربزرگ در حال حاضر در بحث با مربی Tuberville.

در حالی که در حال حاضر روز هیوستن اسمیت نشسته در اوج خانواده اسمیت درخت و سنت قوی بزرگ صفات او منتقل شد و پس از آموخته زمانی که او یک کودک بود.

او قبل از نقل مکان به جی به عنوان افزایش 12th-گریدر او متولد Pollard علا. و زندگی در "بسیاری" از مکان ها در Yellowhammer دولت است.

او در یک مزرعه در محدوده علا. که در آن خانواده خود را حفظ 90 هکتار مزرعه که شخم زده شد فقط با دو اسب.

قبل از او و به اندازه کافی قوی برای رسیدگی به اسب شخم اسمیت در حال حاضر رفتن به محل کار و کمک در هر راه او از لحاظ جسمی می تواند.

او را هرگز از دست نزد کسانی که اوایل آموخته اصول اخلاق کار, ارضاء تاخیر و هدف گرا موفقیت است.

او را به سادگی انتقال آنها را از کار در مزرعه به مدرسه دو و میدانی (یک فوتبال و بازیکن بسکتبال) به یک گروه اختصاص داده های شیمیایی گیاه کارمند برتر کاسه ایستاده و دل خانواده و قطعا یک گلف باز با رزومه کاری که به ندرت همسان.

به سادگی قرار دادن هر فعالیت است که فقط بخشی از یک روز دیگر در کار برای اسمیت.

"من خوشحالم که او در آنجا ماند تا فعال و در ادامه به بازی گلف" کنت اسمیت گفت. "او کاهش خود چمن انجام می شود آنچه که او نیاز دارد و پس از آن می رود و گلف بازی می کند.

"آن را مانند رفتن به محل کار برای او."

برایان Achatz را می توان در رسید bachatz@pnj.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن