من-10 خوش آمدید مرکز در فلوریدا-آلاباما خط بازگشایی, دست کردن رایگان ماسک صورت

جیم ترنر سرویس خبری فلوریدامنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 16, 2020دو دولت اداره می شود خوش آمدید مرا

توسط NEWSSALAM در 27 خرداد 1399

دو دولت اداره می شود خوش آمدید مراکز به روی عموم باز است دوشنبه برای اولین بار از ماه مارس در حالی که این بیماری همه گیر کوروناویروس نگه می دارد و دو نفر دیگر قفل شده است.

و در حالی که بزرگراه مراکز هنگامی که شناخته شده برای ارائه رایگان آب پرتقال به خسته مسافران کارکنان دولت در بازگشایی امکانات — در بین 10 در نزدیکی آلاباما مرزی و بین 75 در نزدیکی مرز گرجستان — در حال ارائه رایگان ماسک صورت به عنوان بخشی از COVID-19 پروتکل های.

بازدید فلوریدا رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت دانا جوان گفت: بیش از 400 ، 000 ماسک در دسترس ساخته شده توسط دولت و وزارت بهداشت و بخش مدیریت اضطراری دولت Emergency Response Team.

"آنها خواهد بود برای ما کارکنان ما خواهد ساخت این آزادانه در دسترس عموم در طول تابستان اگر آنها تمایل به انتخاب کنید تا در حالی که آنها در حال بازدید از کشور ما" جوان گفت: در سفر فلوریدا, کمیته اجرایی کنفرانس تماس بگیرید.

در نزدیکی ایست بازرسی: FDOT به پایان می رسد coronavirus بازرسی در I-10 در فلوریدا-ایالت آلاباما خط

خوش آمدید مرکز دهانه آمده بعد از دولت در تاریخ 5 ژوئن به پایان رسید رانندگان در نزدیکی ایست بازرسی در I-10 در نزدیکی آلاباما مرزی که قرار بود در اواخر ماه مارس به عنوان بخشی از تلاش برای نیاز مردم به سفر از لوئیزیانا سپس یک COVID-19 کانون به خود منزوی کردن اگر آنها وارد فلوریدا.

هنوز هم باز است خوش آمدید مرکز در امتداد بزرگراه بین ایالتی 95 و بازدید فلوریدا کیوسک داخل فلوریدا در کنگره آمریکا که باقی می ماند بسته به walkup بازدید کنندگان است.

I-95 خوش آمدید مرکز واقع شده است و فقط در شمال یک وزن ایستگاه استفاده می شود به عنوان یک COVID-19 بازرسی برای رانندگان از این بیماری در نقاط در نیویورک نیوجرسی و کانکتیکات است.

"ما واقعا به دنبال به جلو به اینکه قادر به بازگشایی I-95 مرکز خوش آمدید و ما امیدواریم که بیشتر اخبار در مورد که در روزهای آینده" جوان گفت:.

در بازرسی رانندگان شده اند مورد نیاز برای تکمیل فرم که شامل اطلاعات تماس و جزئیات سفر. دولت جمع آوری شده نزدیک به 28,000 مسافر اشکال در I-10 پاسگاه. بیش از 35,700 فرم های جمع شده در I-95 بازرسی از شنبه, با توجه به وزارت حمل و نقل است.

هنگامی که ویروس تنفسی باعث بسته شدن بسیاری از سازمان های دولتی حداقل 16 از 20 نفر که کار در دولت خوش آمدید مراکز آموزش دیده برای رسیدگی به تماس های تلفنی از صاحبان کسب و کار کوچک برای وزارت فرصت های اقتصادی.

افتتاح مراکز می آید به عنوان فلوریدا دولت گردشگری-بازاریابی آژانس در حال نهایی "rebounder" کمپین بازاریابی است که در ابتدا تمرکز بر گرفتن فلوریدا به تبدیل شدن به راحتی سفر در دولت

"این شامل یک دولت در تلاش ترویج امور خارجه غرور و سفر های فلوریدا و خارج از کشور تلاش یادآوری پتانسیل مسافران در مورد منحصر به فرد تحول قدرت از یک تعطیلات فلوریدا" جوان گفت:.

به عنوان بخشی از کمپین بازاریابی است که میله میله به قبل از این سازمان و هیئت مدیره در هفته آینده, Visit Florida, کار با دفتر والی است کاربردی برای 8 میلیون دلار از دولت فدرال برای کمک به محلی مقصد بازاریابی سازمان جوان گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب