'من می توانم آموزش از راه دور, اما نه از یک تابوت': معلمان فشار برای بازگشایی با خیال راحت

Kevin Robinson Pensacola, اخبار مجلهمنتشر شده 5:22 PM EDT Jul 16, 2020ده ها تن از معلمان محلی پدر و مادر و حام

توسط NEWSSALAM در 27 تیر 1399

ده ها تن از معلمان محلی پدر و مادر و حامیان رژه Pensacola روز پنج شنبه در ایران تماس بگیرید به "صبر کنید تا آن را امن" را دوباره باز فلوریدا مدارس.

این ماه فلوریدا وزارت آموزش و پرورش دستور داد مدارس دولتی به دوباره خود را باز آجر و ملات مکان در ماه اوت با وجود یک ایالت افزایش COVID-19 موارد است. Escambia County School District سرپرست مالکوم توماس گفت که بازگشت دانش آموزان و کارکنان را تشویق شود اما نیاز به پوشیدن ماسک و اجتماعی فاصله به احتمال زیاد خواهد بود غیر ممکن است در مکان های مانند کلاس های درس و مدرسه و اتوبوس.

حدود یک هفته پس از سرپرست اعلام مربیان جمع آوری شده برای یک ماشین رژه برای نشان دادن نگرانی های خود را که بازگشت به دانشگاه بدون مناسب پادمان خواهد ریسک بهداشت و ایمنی از هزاران نفر از دانش آموزان مربیان و کارکنان پشتیبانی.

"این یک موضوع از زمانی که آن را یک ماده از چگونه" Darzell وارن رئيس جمهور از Escambia, آموزش, انجمن معلمان اتحادیه گفت: از بازگشت به کلاس های درس.

بررسی يافته های پژوهش: Escambia County, معلم, مطالعه می یابد 42% ناراحت کننده از بازگشت به مدارس

سه گزینه: چه خواهد شد Escambia County مدارس در پاییز ؟ خانواده ها باید 3 گزینه.

"ما می خواهم برای جلب توجه به قرار دادن ایمنی و بهداشت اول وقتی که می آید به بازگشایی مدارس گفت:" کارول ساطور یک معلم علوم و معاون رئیس جمهور از منطقه اقتصادی اروپا. "ما همچنین می خواهم برای جلب توجه به قهرمانان قانون است که محافظت از کمک های مالی و حتی اگر ما از راه دور و یا آموزش از راه دور است که کنگره نشده و تصویب نشده است."

در stiflingly داغ روز صبح تابستان ، معلمان نشان داد تا در ماسک و یکهو در یک سرعت بلوار پارکینگ. با هم آنها را تزیین وسایل نقلیه خود را با پوستر پوستر و دست نوشته پیام. برخی از آنها ساده مانند یک پوستر به درخواست "نگه داشتن دانش آموزان امن است." دیگران بودند تند و تلخ مانند یک پنجره پیام گفت:"من می تواند آموزش از راه دور, اما نه از یک تابوت است.

در طولانی کاروان گروه سوار کردن سرعت بلوار به مدرسه منطقه اصلی که در آن آنها لوپ درب پارکینگ خود را با تکان دادن علائم و وافغان خود شاخ.

Dorie نیکرسون چهارم-معلم کلاس در فری پاس ابتدایی مدرسه سوار ماشین سرب در رژه.

"ما در حال از دست رفته بچه های ما مانند دیوانه اما ما نگران خیلی زود" نیکرسون گفت. "ما می خواهیم به آنها را هنگامی که آن را امن است."

Laquette کاب یک معلم علوم و فیلیس Clausell حمل و نقل کارکنان پشتیبانی هر دو ابراز نگرانی های مشابه.

"ما در اینجا برای معلمان و دانش آموزان ، والدین ، کارکنان پشتیبانی همه فقط درخواست اگر آنها هم می تواند آن را به زمان کمی بیشتر و یا برای انجام تمام کنترل از راه دور, یادگیری" کاب گفت. "من فکر نمی کنم وجود دارد باید گزینه ای را برای رفتن به کلاس های درس تا موارد شروع به کاهش است."

درخواست برای وضوح: فلوریدا, تخته, آموزش و پرورش می گوید: منظور بازگشایی مدارس منجر به سردرگمی و ترس

این ماه اوت Escambia County School District ارائه شده است که خانواده سه آموزشی مسیرهای: یک "سنتی" گزینه ای است که شامل کودکان و نوجوانان از بازگشت به آجر و ملات کلاس های درس; یک "دور" گزینه ای است که در آن معلمان منجر ساختار درس روزانه آنلاین و "مجازی" گزینه که در آن دانش آموزان به دنبال یک برنامه درسی در سرعت خود را با محدود و معلم تعامل است.

خانواده ها باید تا 20 ژوئیه به انتخاب یک گزینه در ecsd-fl.schoolloop.com/reopening. توضیحات مفصل تر از هر گزینه در دسترس هستند در وب سایت و در مواردی که پدر و مادر را به یک انتخاب, این منطقه خواهد شد به طور پیش فرض دانشجویان به "سنتی" یادگیری است.

Carollyn تیلور بیرون آمد و به حمایت از معلمان پیام چرا که او گفت: بسیاری از دوستان او هستند و مربیان است. وی اشاره کرد که رژیم صهیونیستی. ران DeSantis قبلا استدلال کرد که اگر فلوریدا می تواند بیرون رفتن به خارج و Home Depot, سپس آنها می تواند بازگشت به مدارس. تیلور مقابله که — گذشته از ناقص منطق است که هزینه های 10 یا 15 دقیقه خرید بود و قابل مقایسه با هزینه پنج روز کامل در کلاس — حتی خارج شد و در حال حاضر نیاز به ماسک در محل آن.

"هنگامی که خارج شده است الزامی ماسک و مدارس ما نیست که دیوانه" تیلور گفت.

Warren منطقه اقتصادی اروپا رئیس جمهور خواست شهروندان برای حمایت از معلمان توسط "سوزاندن خطوط تلفن" خود را از دولت های محلی و مقامات دولت فدرال به درخواست آنها پشتیبانی امن مدرسه دوباره باز و قهرمانان عمل می کنند.

"این است که یک حزبی چیزی که در این مورد انجام آنچه حق برای معلمان و دانش آموزان و کارکنان" وارن گفت.

دیگر گروه های محلی در حال برنامه ریزی جداگانه رژه ماشین برای 3:30 بعد از ظهر دوشنبه در منطقه مدرسه McDaniel ساختمان در 75 N. سرعت بلوار. معلمان و پدر و مادر و حامیان نیز برنامه ریزی به نشان می دهد تا در زور و پوشیدن پیراهن قرمز در مدرسه مدیره جلسه بعدی سه شنبه.

 Kevin Robinson می توان در رسید krobinson4@pnj.com یا 850-435-8527.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب