"من نیاز به کمک': McDade دچار بیماری های روانی قبل از مهلک چاقو, پلیس تیراندازی

جف Burlew تالاهاسی دموکراتمنتشر شده 6:42 PM EDT Jun 2, 2020تونی McDade شناخته شده و سپس به عنوان Natosha به خا

توسط NEWSSALAM در 15 خرداد 1399

تونی McDade شناخته شده و سپس به عنوان Natosha به خانواده و دوستان و اجرای قانون — ناامید بود.

پس از گذراندن پنج سال حکم زندان برای مسلح سرقت McDade بود پشت میله های زندان دوباره در نقض آزادی مشروط او پس از تالاهاسی پلیس او را با اسلحه و مواد مخدر.

او نوشت: پس از آن-لئون مدار قاضی علامت واکر در اوایل اکتبر 2009 شفاعت برای سلامت روان و درمان و التماس برای یک شانس دوم. او گفت: در زمینه سرقت بود و در واقع "یک معامله مواد مخدر رفته بد" و کسی که مجموعه خود را با اسلحه به او در مشکل.

"من قول می دهم من آیا حق" McDade نوشت. "لطفا قاضی واکر ارسال نکنید من برای چیزی است که من انجام نداده است. من آن را از دست بدهند. علاوه بر این در حالی که در زندان من دودی علف هرز ظهور وجد و نوشیدن مشروب. افسران آورده و آن را در و اعضای هیات پس چه خوب خواهد که انجام دهد. زندان به نظر می رسد به شما هیچ جا اما هنوز هم بالا است."

McDade گفت: rap sheet از بیش از یک دوجین از دستگیری نشان داد او "یک جنگنده نیست یک تفنگ کاربر" و التماس کرد به ارسال به فلوریدا بیمارستان دولتی در فلوریدا برای درمان اگر محکوم کرد.

"من یک خشم مشکل و همیشه مبارزه در پشت خشم من" McDade نوشت. "من نیاز به کمک آقا لطفا. من یک مشکل روانی."

اما McDade در مراتب عمیق تر و مشکل تر از او می دانستند. در اطراف این زمان او نوشت: نامه یک هیئت منصفه فدرال تحت تعقیب خود را در جدی اتهامات اسلحه از دستگیری.

او 10 سال زندان و منتقل شد به دور از خانه به شهر بازداشتگاه در بروکلین نیویورک.

هفته گذشته McDade, 38 کشته شد و کشته شدن توسط یک افسر پلیس تالاهاسی با چاقو به مرگ ملک جکسون, 21, پسر همسایه درب بعدی. سلاح سرد آمد تنها چند ساعت پس از یک گروه از مردان به طرز وحشیانه ای مورد حمله قرار McDade در یک حادثه بر روی تلفن همراه تصویری.

مرگ جکسون و McDade چپ پیوند جامعه در عزاداری و عزیزان خود را درهم شکست. پلیس گفته اند که این افسر پس از اخراج McDade تهدید او را با تفنگ, اما بسیاری از ساکنان Holton خیابان و لئون اسلحه آپارتمان که در آن تیراندازی اتفاق افتاده مشکوک هستند.

در حال حاضر McDade نام تبدیل به یک فریاد حمایت طلبی برای معترضان در تالاهاسی پیوستن به در در سراسر کشور تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید, سیاه پس از برخورد با پلیس مینیاپولیس.

فلوید مرگ در هفته گذشته منجر به ناآرامی و اخلال در درگیری بین پلیس و شهروندان در شهرستانها عمده در سراسر کشور. در تالاهاسی تظاهرات شده اند عمدتا صلح آمیز گذشته از برخی از پنجره های شکسته و یک حادثه مربوط به یک وانت قرمز که سوار را از طریق جمعیت از معترضان در خیابان مونرو. هیچ کس مجروح شد.

McDade 'تا به حال بسیار درد'

McDade یک تالاهاسی, مادری, رشد در چهار نقطه و ریج جاده مناطق گفت: McDade بچه واندا McDade و McDade بهترین دوست Teill رابرتسون.

McDade با حضور اوک ریج ابتدایی, فرویو میانه و Godby مدارس بالا است. رشد او نزدیک شد و به او فقط برادر و خواهر یک برادر بزرگتر.

"Tosha بسیار دوست شخص گفت:" رابرتسون که او در کلاس ششم. "او همیشه خندان عفونی لبخند. هر کس دوست داشت Tosha. مردم فقط جذب نسبت به او به دلیل نوع از شخص او بود."

خود اعلام کرد, آشپز McDade یادگیری به طبخ مواد غذایی گیاهی. او دوست داشت به بازی بسکتبال و جعبه. McDade می خوانم — اما نه در مقابل مخاطبان.

"آواز او بسیار مخفی استعداد" رابرتسون گفت. "او بسیار خجالتی در مورد آواز. بنابراین بسیاری از مردم نمی دانند که او یک خواننده به خاطر او نگه داشته که (خصوصی)."

McDade که "True Gemini" خالکوبی بر روی گردن او نمایش داده می شود صفات مرتبط با نشانه رابرتسون گفت.

"او یک برج جوزا," او گفت: "بنابراین او که ambivert (با کیفیت) که در آن یک دقیقه او درونگرا و یک دقیقه او را برونگرا."

McDade می دانست که شادی و شادی. اما حوادث و متعدد incarcerations چپ او را از نظر روانی زخم خورده. او تجویز دارو و نوشت: در اسناد دادگاه که او به صرف زمان در Apalachee مرکز بحران ثبات واحد.

"وجود دارد یک سری از وقایع زندگی است که ناشی از برخی از روحی که Tosha در زندگی تجربه" رابرتسون گفت. "و این بود که بیش از یک دوره طولانی. آن را فقط به چیزهای مختلف است که Tosha تجربه کرده است."

در Facebook تصویری ارسال شده قبل از تیراندازی McDade اشاره به سال سوء استفاده جنسی و گفت: مادر او گریه: "رودخانه ای از اشک" به دولت کودک رفاه کارگران که کمک نمی کند.

"هیچ کس نمی داند چه خبر است با Natosha," McDade گفت: در این ویدئو که تحت بررسی توسط اجرای قانون است. "هیچ کس نمی داند Natosha نادیده گرفته شد."

گفت: او فرزند زندگی می کردند که با او در یک سخن خیابان سه گانه را شکست در اشک گاهی اوقات.

"او می خواست به همه با هم" مادر او گفت:. "اما او تلاش تلاش تلاش. او تا به حال دوستان ... و آنها سعی کردند به او کمک کند. اما آنچه که او بود در برابر او بسیار درد. برخی از اجرای قانون ایستاد و سعی کرد به او کمک کند. آن را فقط (شاید) کافی نیست."

"من عشق من کودک بدون توجه به آنچه'

McDade کشتی با هویت. بیش از گذشته یا دو سال McDade آغاز گذار به یک مرد.

"هنگامی که او شروع به انتقال او می خواست به عنوان شناخته شده است, تونی" رابرتسون گفت. "وقتی که شما شنیدن افرادی که می گویند" او " کسانی که هستند افرادی که در Tosha زندگی برای یک زمان بسیار طولانی است که ما چگونه شناسایی Tosha. و وقتی که شما شنیدن افرادی که می گویند 'او' کسانی هستند ... که همچنین شناسایی Tosha به عنوان مرد."

رابرتسون گفت که او و واندا شده اند با اشاره به McDade به عنوان Natosha تونی McDade به عنوان یک راه به اذعان گذشته و حال است.

"که راه شما را برآورده همه" رابرتسون گفت. "شما جلب رضایت پدر و مادر و دوستان و افرادی که شناسایی او به عنوان تونی."

"را پوشش می دهد که همه چیز" McDade را مامان گفت. "من عشق من کودک بدون توجه به آنچه."

نما طرفداران مخالفت با استفاده از "نام مرده" و یا تولد اسامی افرادی که انتقال و آنها را در نظر بگیرید dehumanizing. این تالاهاسی دموکرات است که با استفاده از McDade را حاوی نام و نام خانوادگی مطابق با خانواده و دوستان نزدیک که می دانستند McDade بهترین و به طور کامل اطلاع رسانی قربانیان جرم و جنایت و عمومی است.

معلوم نیست چه مهم نام ها و ضمایر بودند به McDade. شاهدان در بسیاری از بازداشت های اخیر با استفاده از نام Latosha و McDade تا به حال تعدادی از نام های مستعار از جمله "کیتی" با توجه به سوابق دادگاه. McDade استفاده از هر دو تونی و Natosha در Facebook تصویری.

رابرتسون گفت که او و خانواده امید McDade مرگ خواهد تمرکز توجه بر نیاز برای سلامت روان و درمان و منابع است.

"ما می خواهیم به گسترش آگاهی بهداشت روان," او گفت:. "ما می خواهیم به ادامه گسترش هویت آگاهی چون مردم وجود دارد که در حال مبارزه با آن است."

"من نمی خواهد به بازگشت به زندان'

پس از خدمت زمان در نیویورک McDade به خانه بازگشت به تالاهاسی. اما دیگر وجود دارد در اجرا با پلیس در ماه گذشته پس از McDade به اتهام تهدید کسی خارج از دایره K با کلت مدافع BB gun است که نگاه مانند یک اسلحه واقعی.

McDade بود که شناخته شده است برای حمل یک BB gun گفته محققان ایمنی شد و در آن زمان با توجه به گزارش پلیس. تفنگ و ضبط شد قرار داده شده به مدارک و شواهد.

روز سه شنبه پس از اتفاقاتی که باقی می ماند, نامشخص, یک گروه از مردان به طرز وحشیانه ای به ضرب و شتم McDade در یک حادثه تا حدی گرفته شده بر روی تلفن همراه تصویری.

بعد از آن روز McDade رفت live on Facebook, تخلیه عمیق درد و غم و اندوه و تعهد انتقام از حمله و درگیری با پلیس.

"این فقط تونی ببر همه به تنهایی در آینده برای خود خون" McDade گفت. "من از کشتن و رفتن به کشته بود چرا که من نمی خواهد به بازگشت به زندان فدرال است."

روز چهارشنبه بعد از ظهر McDade مرده بود همراه با یک همسایه درب بعدی را پسر ملک جکسون بود که بنا به گزارش های درگیر در ضرب و شتم. McDade چاقو جکسون حدود 10:45 a. m. پلیس گفت: قبل از رفتن در اجرا و آن را به عنوان دور به عنوان مجتمع های مسکن در Holton خیابان.

بیشتر: 'زنده باد ملک': تالاهاسی خانواده و دوستان و ادای احترام به کشته جوانی پس از سلاح سرد

حدود 15 دقیقه بعد یک افسر خال خال کسی مطابق McDade توضیحات در خارج از آپارتمان TPD رئیس لارنس matt morris گفت: در یک کنفرانس خبری بعد از آن روز. قبل از افسر می تواند اتومبیل خود را McDade گفته می شود اشاره کرد و تفنگ او باعث او را به استفاده از نیروی مرگبار.

Matt morris گفت که "راه خیلی زود به هر عزم" در حوادث آن روز است. دو کشنده دیگر TPD تیراندازی از این سال باقی می ماند تحت بررسی است.

"من باور نمی کنم در این موارد که ما افسران باید عمل نامناسب," او گفت:. "اما که خواهد بود تا به یک هیئت منصفه برای تصمیم گیری است."

بیشتر: آنچه ما در مورد هر افسر-درگیر تیراندازی در تالاهاسی تا کنون این سال

'نمایش نوار'

تعدادی از ساکنان این آپارتمان در Holton, خیابان را با برچسب عکسبرداری ناعادلانه. برخی ادعا McDade نبود مسلح. دیگران گفت McDade نبود اقدام به شدت.

فلوریدا پلیس خیرخواه انجمن در یک طرح دعوی در دادگاه واصل دوشنبه به سپر افسر نام از انتشار عمومی گفت: McDade اشاره کرد و اسلحه در این افسر از محدوده نزدیک است. یک افسر دیگر تا به حال به لگد تفنگ دور از McDade که در ادامه برای رسیدن به آن پس از سقوط به زمین شکایت می گوید.

معترضان به نام پلیس و دادستان جک کمپبل به انتشار هر گونه بدن فیلم دوربین چیزی آنها مقاومت کرده اند و تا کنون از نگرانی آن می تواند تعصب grand منصفه.

Mutaqee اکبر یک تالاهاسی وکیل مشاوره برخی از معترضان گفت: جامعه دادن پاسخ بیشتر هیئت منصفه نگرانی. وی افزود: "در کل جامعه از مردم" نمی بینید یک تفنگ یا یک دلیل برای این افسر به ساقه McDade.

"بنابراین با بحث ملی آنچه در آن است با او بودن گروه بندی می شوند به آن بحث ملی و با اختلاف در داستان به عنوان دور به عنوان اینکه او مسلح شد یا نه, من فکر می کنم آن را در جامعه بهترین بهره را به نشان می دهد, نوار," او گفت:.

بیشتر: تالاهاسی اجرای قانون رهبران معترضان بحث 'امتیاز' در طول مذاکرات

کمپبل گفت که او نمی تواند به جزئیات در مورد این پرونده به دلیل در حال بررسی و تحقیقات است.

"مشخصات فنی این دو قتل" او گفت:. "اولین قتل در دست بررسی است و پس از آن افسر درگیر قتل نیز تحت بررسی است. بنابراین هنگامی که من دریافت نتایج در هر دو از کسانی که من می توانید اقدام کنید. این همه به نوعی در هم تنیده."

اکبر, در نامه سرگشاده ای به Campbell ارسال شده در یکشنبه در Facebook به نام او به انتشار بدن-طب مکمل و جایگزین فیلم. کمپبل در پاسخ سه شنبه گفت: انتشار اطلاعات قبل از قضاوت خواهد بود غیر اخلاقی و غیر قانونی.

"این دفتر نفرت و خشونت" کمپبل گفت:. "ما ایستاده شانه به شانه در برابر نیروی بیش از حد توسط اجرای قانون است. اما ما باید مبارزه منصفانه و قانونی. فقط به عنوان خشونت موجب زایش خشونت و بی عدالتی را نمی توان با عدم پیروی از قانون است."

'یک تکه از داستان'

رابرتسون و واندا McDade گفت: آنها در حال انتظار برای پاسخ از پلیس. اما آنها شک و تردید عکسبرداری لازم بود.

"این است که هنوز در دست بررسی" رابرتسون گفت. "من فکر می کنم که آیا آنها به دنبال پروتکل یا نه, آن را بسیار سوال برانگیز است."

آنها همچنین آماده سازی برای ذخیره کردن McDade به استراحت در روز شنبه. خانواده راه اندازی یک GoFundMe صفحه برای کمک به پرداخت هزینه برای مراسم کفن و دفن و مزار و فعالان کار با خانواده های ایجاد شده خود را جمع آوری کمک. یک GoFundMe نیز آغاز شده است برای کمک به خانواده جکسون پوشش هزینه های مراسم تشییع جنازه.

"Natosha (تونی) و عاطفی و روانی صدمه زدن به آنها نوشت. "ما شنیده نماز خود را تماس به عمل و دیدن پست های خود را — ما ممنون و سپاسگزار از این همه."

واندا McDade گفت که او در تلاش برای به دست آوردن بهترین او می تواند. دوستان و فعالان جامعه و کلیسا را در پا کمک کند.

"من گریه و من دعا کرد و من را به زانو من," او گفت:. "اما من یک مقدار زیادی از عشق زیادی پشتیبانی و به طور کلی خدا به من نگه داشته."

او کاهش یافته است به بحث در مورد قتل فرزند او متهم به ارتکاب.

"این یک قطعه از داستان — فقط کمی قطعه" واندا McDade گفت. "شما باید گفت کل داستان و اجازه ترک آن را در آن."

تماس با جف Burlew در jburlew@tallahassee.com یا follow @JeffBurlew در توییتر.

هرگز از دست یک داستان: اشتراک در تالاهاسی دموکرات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب